W211 ja tarvittavat TORX:t

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Pekka Kaleva
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 334
Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
Paikkakunta: Numminen
Viesti:

W211 ja tarvittavat TORX:t

Viesti Kirjoittaja Pekka Kaleva »

Hello,

Oinonen mainostaa sarjaa Mersu ja Bemu kuskeille. Sarjasta löytyy
-lenkkiavaimet E6-E24
-hylsyt E5-20
-bitsit TH10-TH50
-kärkihylsyt TH55 ja TH60
-pitkät bitsit T25 ja T30

Hintaa noin 80 eur + posti. Biltemasta samantyyppinen sarja taitaa irrota 49 eur.


Mitä Torxeja tarvitsee perushuolloissa?
Mersulla mennään jopa kirkkoon!

CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
Avatar
tempera
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1248
Liittynyt: Pe 28.08.2009 07:45
Paikkakunta: Kymenlaakso

Re: W211 ja tarvittavat TORX:t

Viesti Kirjoittaja tempera »

Pekka Kaleva kirjoitti:Hello,

Oinonen mainostaa sarjaa Mersu ja Bemu kuskeille. Sarjasta löytyy
-lenkkiavaimet E6-E24
-hylsyt E5-20
-bitsit TH10-TH50
-kärkihylsyt TH55 ja TH60
-pitkät bitsit T25 ja T30

Hintaa noin 80 eur + posti. Biltemasta samantyyppinen sarja taitaa irrota 49 eur.


Mitä Torxeja tarvitsee perushuolloissa?
:arrow: :idea: :oops: Tarviit nyt ainakin kun otat koneen suojukset irti. Saattaa olla muuallakin torxeja. Mulla on Xenonvalot torxeilla kiinni. Koneen suojuksen alla on öljynsuodatin.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
DJS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 86
Liittynyt: Ke 18.02.2009 12:13
Paikkakunta: EU

Viesti Kirjoittaja DJS »

Mites tuo ilmanputsarin koppa on 211 kiinni? Ei oo nyt 211 pihalla että vois tarkistaa, mutta 203ssa ainaki tarvii torxhylssyä tuohon.

Moottorinmuovien irrotukseen tais olla T25?
Avatar
Tomp
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1140
Liittynyt: To 15.10.2009 12:55
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Tomp »

Ainakin 400:ssa ilmanputsarit torxeilla. Kokoa en muista.
Avatar
tempera
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1248
Liittynyt: Pe 28.08.2009 07:45
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja tempera »

von_Karl kirjoitti:Mites tuo ilmanputsarin koppa on 211 kiinni? Ei oo nyt 211 pihalla että vois tarkistaa, mutta 203ssa ainaki tarvii torxhylssyä tuohon.

Moottorinmuovien irrotukseen tais olla T25?
:roll: Siinähän se on muutamalla ruuvilla kiinni. Mulla on w210 koppa kahdessa osassa.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Avatar
ISÄNTÄ
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 247
Liittynyt: Ke 04.05.2005 16:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ISÄNTÄ »

Vähän harvinaisempi avain on 5 kulmainen tähti reijällä varustettuna. Sillä saa ilmamassamittarin anturin irti. Sopivaa kärkeä sai hakea melko pitkään ennenkuin löyty..
DJS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 86
Liittynyt: Ke 18.02.2009 12:13
Paikkakunta: EU

Viesti Kirjoittaja DJS »

Tempera, tarkoitin lähinnä että minkälainen se ruuvin kanta on, sekä tuolla "koppa" sanalla ilmanpuhdistajansuodinkotelon kantta.

Mulla on mm. tämmöset setit:
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10972

http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10387
Avatar
tempera
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1248
Liittynyt: Pe 28.08.2009 07:45
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja tempera »

von_Karl kirjoitti:Tempera, tarkoitin lähinnä että minkälainen se ruuvin kanta on, sekä tuolla "koppa" sanalla ilmanpuhdistajansuodinkotelon kantta.

Mulla on mm. tämmöset setit:
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10972

http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10387
:arrow: :wink: Piti käydä oikein ulkona vakoilemassa millä se putsarin kotelo on kiinni ja sillä torx hylsysarjalla saat ilmanputsarin kannen auki. Mun täytyy hommata toi sama sarja koska suunnitelmissa on ilmanputsarin vaihtaminen. Se ei näytä vielä punaista mutta voihan sen katsoa ainakin missä kunnossa se on on. Koneen kotelot on kiinni tavallisilla torxeilla.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Avatar
Pekka Kaleva
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 334
Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
Paikkakunta: Numminen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pekka Kaleva »

Mulla on mm. tämmöset setit:
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10972

http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10387[/quote]

Ostin vastaavat torxit ja pakko oli kokeilla ottaa suojamuovit pois vaikka huoltoon vielä 15 Tkm. Nyt tuli mieleen, että onko OM646 koneessa joku paikka mistä voi imeä öljyt pois. Punainen tulppa oli suojien alla, mutta en tullut katsoneeksi sitä tarkemmin.
Mersulla mennään jopa kirkkoon!

CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
Avatar
tempera
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1248
Liittynyt: Pe 28.08.2009 07:45
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja tempera »

Ostin vastaavat torxit ja pakko oli kokeilla ottaa suojamuovit pois vaikka huoltoon vielä 15 Tkm. Nyt tuli mieleen, että onko OM646 koneessa joku paikka mistä voi imeä öljyt pois. Punainen tulppa oli suojien alla, mutta en tullut katsoneeksi sitä tarkemmin.[/quote]

Öljyt imetään mittatikun reiästä.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18197
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

211 ilmanputsarin kansi on klipseillä kiinni.
Vastaa Viestiin