W211 ja tarvittavat TORX:t
- Pekka Kaleva
- Vakiokalustoa
- Viestit: 334
- Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
- Paikkakunta: Numminen
- Viesti:
W211 ja tarvittavat TORX:t
Hello,
Oinonen mainostaa sarjaa Mersu ja Bemu kuskeille. Sarjasta löytyy
-lenkkiavaimet E6-E24
-hylsyt E5-20
-bitsit TH10-TH50
-kärkihylsyt TH55 ja TH60
-pitkät bitsit T25 ja T30
Hintaa noin 80 eur + posti. Biltemasta samantyyppinen sarja taitaa irrota 49 eur.
Mitä Torxeja tarvitsee perushuolloissa?
Oinonen mainostaa sarjaa Mersu ja Bemu kuskeille. Sarjasta löytyy
-lenkkiavaimet E6-E24
-hylsyt E5-20
-bitsit TH10-TH50
-kärkihylsyt TH55 ja TH60
-pitkät bitsit T25 ja T30
Hintaa noin 80 eur + posti. Biltemasta samantyyppinen sarja taitaa irrota 49 eur.
Mitä Torxeja tarvitsee perushuolloissa?
Mersulla mennään jopa kirkkoon!
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
Re: W211 ja tarvittavat TORX:t
Pekka Kaleva kirjoitti:Hello,
Oinonen mainostaa sarjaa Mersu ja Bemu kuskeille. Sarjasta löytyy
-lenkkiavaimet E6-E24
-hylsyt E5-20
-bitsit TH10-TH50
-kärkihylsyt TH55 ja TH60
-pitkät bitsit T25 ja T30
Hintaa noin 80 eur + posti. Biltemasta samantyyppinen sarja taitaa irrota 49 eur.
Mitä Torxeja tarvitsee perushuolloissa?



MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
von_Karl kirjoitti:Mites tuo ilmanputsarin koppa on 211 kiinni? Ei oo nyt 211 pihalla että vois tarkistaa, mutta 203ssa ainaki tarvii torxhylssyä tuohon.
Moottorinmuovien irrotukseen tais olla T25?

MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Tempera, tarkoitin lähinnä että minkälainen se ruuvin kanta on, sekä tuolla "koppa" sanalla ilmanpuhdistajansuodinkotelon kantta.
Mulla on mm. tämmöset setit:
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10972
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10387
Mulla on mm. tämmöset setit:
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10972
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10387
von_Karl kirjoitti:Tempera, tarkoitin lähinnä että minkälainen se ruuvin kanta on, sekä tuolla "koppa" sanalla ilmanpuhdistajansuodinkotelon kantta.
Mulla on mm. tämmöset setit:
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10972
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10387


MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
- Pekka Kaleva
- Vakiokalustoa
- Viestit: 334
- Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
- Paikkakunta: Numminen
- Viesti:
Mulla on mm. tämmöset setit:
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10972
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10387[/quote]
Ostin vastaavat torxit ja pakko oli kokeilla ottaa suojamuovit pois vaikka huoltoon vielä 15 Tkm. Nyt tuli mieleen, että onko OM646 koneessa joku paikka mistä voi imeä öljyt pois. Punainen tulppa oli suojien alla, mutta en tullut katsoneeksi sitä tarkemmin.
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10972
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10387[/quote]
Ostin vastaavat torxit ja pakko oli kokeilla ottaa suojamuovit pois vaikka huoltoon vielä 15 Tkm. Nyt tuli mieleen, että onko OM646 koneessa joku paikka mistä voi imeä öljyt pois. Punainen tulppa oli suojien alla, mutta en tullut katsoneeksi sitä tarkemmin.
Mersulla mennään jopa kirkkoon!
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
Ostin vastaavat torxit ja pakko oli kokeilla ottaa suojamuovit pois vaikka huoltoon vielä 15 Tkm. Nyt tuli mieleen, että onko OM646 koneessa joku paikka mistä voi imeä öljyt pois. Punainen tulppa oli suojien alla, mutta en tullut katsoneeksi sitä tarkemmin.[/quote]Pekka Kaleva kirjoitti:Mulla on mm. tämmöset setit:
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10972
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=10387
Öljyt imetään mittatikun reiästä.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.