moottorin häiriövalo
moottorin häiriövalo
Terse.
Olisko kellään hajua mikä tota pirssiä vaivaa. Eilen illalla ajettu ja toimii normaalisti. Tänään aamulla pirssi tulille ja moottoridiagnostiikan valo palaa. Auto toimii ajossa täysin normaalisti paitsi että valo palaa ja autohan on farkku c 200cdi -04 facelift malli.
Olisko kellään hajua mikä tota pirssiä vaivaa. Eilen illalla ajettu ja toimii normaalisti. Tänään aamulla pirssi tulille ja moottoridiagnostiikan valo palaa. Auto toimii ajossa täysin normaalisti paitsi että valo palaa ja autohan on farkku c 200cdi -04 facelift malli.
Noin minäkin ajattelin että kuittaantuu itsestään pois, mutta autolla ajeltu jonkunverran pitkin päivää ja sammuteltu ja starttailtu useita kertoja mutta valo senku loistaa. Täytyy kattoa huomenissa jos vaikka sammuis huilattuaan yön yli. Olisko tietoa että mikä ton valon palamisen vois aiheuttaa. Ellei huomenissa kuittaannu niin kai se on pakko viedä johdon päähän
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 11
- Liittynyt: Ma 03.08.2009 20:04
- Paikkakunta: Kehtaanko myöntää että Nokia
Mk1 kirjoitti:ok. täytyypä seurailla asiaa



MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Mulla oli sellainen vika että huohotin letku vuoti joka lähtee venttiilikopan päältä. Letku halkeilee. Vissiin yleinen vika. Ja antaa ilmamassamittarille virheen. Vaihdoin sen letkun palan ja kävin kuittaamassa vikavalon. Eikä ole enää uusitunut. Että uskoisin että joku letku on halki.
C 200 KOMPRESSOR 01
.
Siihen moottorivikavaloon voi olla apauttiarallallaan ainaskin sata syytä.
Turha edes arvailla, jollei käytä kaapelin nokassa, kun kerta auto edelleen toimii.
Ohjelma testaa koko ajan itse itseään, ja jos mitään ristiriitaa ei ole, niin herjat painuu sinne vikamuistin syövereihin sitten aikanaan.
Eri syistä tulleille häiriöille on erilainen se "poistumismekanismi".
Kaikista "tärkeimpien" turvalaitteiden herjat ei sitten poistukkaan, muuten kun kuittaamalla.
Siihen moottorivikavaloon voi olla apauttiarallallaan ainaskin sata syytä.
Turha edes arvailla, jollei käytä kaapelin nokassa, kun kerta auto edelleen toimii.
Ohjelma testaa koko ajan itse itseään, ja jos mitään ristiriitaa ei ole, niin herjat painuu sinne vikamuistin syövereihin sitten aikanaan.
Eri syistä tulleille häiriöille on erilainen se "poistumismekanismi".
Kaikista "tärkeimpien" turvalaitteiden herjat ei sitten poistukkaan, muuten kun kuittaamalla.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Tervehdys
Eli pirssi käytetty johdon nokassa vikadiagnoosina oli katin lämpötunnistin
Vikakoodit nollattu eikä ainakaan toistaiseksi ole tullu takasin vaikka ko. osaa ei vaihdettukaan täytyy seurailla jos tulee takaisin niin vaihtaa sitten. Mitäs tommonen tunnistin kustantaa? ja onko jossain katin kyljessä kiinni?
Eli pirssi käytetty johdon nokassa vikadiagnoosina oli katin lämpötunnistin
Vikakoodit nollattu eikä ainakaan toistaiseksi ole tullu takasin vaikka ko. osaa ei vaihdettukaan täytyy seurailla jos tulee takaisin niin vaihtaa sitten. Mitäs tommonen tunnistin kustantaa? ja onko jossain katin kyljessä kiinni?