Tiedustellaan vinkkejä liittyen A 160:n kytkinpolkimen yhtäkkiseen paukkumiseen. Kytkin toimii normaalisti. Naksahdus/paukahdus liittyy kytkinpolkimen mekanismeihin jollakin tapaa. Lattialta löytyi musta muovitappi oireen alettua, jotain ilmeisesti hajonnut liikkuvissa osissa. Ei taida uskaltaa ajaa, pian tipahtanee poljin irti lattialle?
Onko kellään A:n omistajalla kokemusta vastaavasta? Tai muuten vinkkejä, ideoita tms..? Olisiko saatavilla räjäytyskuvaa polkimen osasista?
MB W 168 A:n kytkinpolkimen paukkuminen
löytystö tästä lohtua.
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m.mycat?Form
Tämä sivusto on tekniikka sivun ylimmillä riveillä.
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m.mycat?Form
Tämä sivusto on tekniikka sivun ylimmillä riveillä.
Nyt tuli homma korjattua ja selvitettyä. Koko hämmennys ja vaiva johtu yhdestä pienestä muovitapista jolla kytkinpoljin on yhteydessä pääsylinterille menevään tankoon, eli se oli poikki. Tai tarkemmin muovitapissa olevat lukituskynnet olivat murtuneet ilmeisesti vanhuuttaan ja tappi pääsi reiästään pois.
Korjaus maksoi kokonaista 6e yhteensä, 1 tappi 3e ja toinen samanlainen varalle. Ensimmäinen kerta jolloin on Vehoon turvauduttu jäi siis todella halvaksi!
Korjaus maksoi kokonaista 6e yhteensä, 1 tappi 3e ja toinen samanlainen varalle. Ensimmäinen kerta jolloin on Vehoon turvauduttu jäi siis todella halvaksi!
