w201 190D 2.0 automaattilaatikko

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
sweetomatic
Sisäänajossa
Sisäänajossa

w201 190D 2.0 automaattilaatikko

Viesti Kirjoittaja sweetomatic »

Kysyisin viisaammilta sellaista, että minulta meni tuosta 190D:stä automaattilaatikon neljäs vaihde. Nyt oon etsimässä uuttakäytettyä laatikkoa ja nyt olisi yksi tiedossa eli :

Omassa laatikossa on VIN:n mukaan laatikon numero:
Transmission 722403 02 479925

ja siinä laatikossa mitä olen mahdollisesti ostamassa niin on :
Transmission 722400 02 627902

Tuossa mitä olen mahd. ostamassa on se S/E katkaisija siel vaihteenvalitsimen vieressä ja minulla ei ole omassani sitä ollenkaa.

Nyt kysyisin , että onko nuo laatikot kuinka yhteensopivia ja mitä kaikkea joutuu vaihtamaan että saa laatikon pelittämään omassani

ps. tuo tuleva laatikko on 190E mallista, että onko välityksien ja toimivuuden kanssa jotain ongelmia.

-Anssi
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

No ei tarkkaa tietoa, mutta petehri kertoi, että jos dieseliin laittaa bensan laatikon, niin vaihdot menee tavattoman korkeille kierroksille.

Ainankin työpaineet on bensassa ja dieselissä erilaiset, kun niitä taulukoista katselin. Samoiten alipainekello saattaa olla erilainen. Tarkista väri.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Normi ajossa toimii mutta tosiaan Kickdowin kanssa loppuu diiselistä kierrokset ennen kuin laatikko vaihtaa isompaa pykälää.
sweetomatic
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja sweetomatic »

joo no tuo on vähä huonompi juttu =S eihä tollasella tehottomalla muuten pääse kenenkään ohi :D
Vastaa Viestiin