Taas jotaki jännää. C36AMG

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
ZeZeR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ke 11.05.2005 18:14
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Taas jotaki jännää. C36AMG

Viesti Kirjoittaja ZeZeR »

Mitähän uutta tällä kertaa?
Kuva
Eli !-, Akku-, ETS-, ja ABS-valo.
Tuallaset valot syttyy ku löi röntän tulille ja ääni on niinku raktoris!
Pakoputkesta tuleva savu haisoo melekeen niinku palaneelle muaville.
Kiihrytykses tuntuu niinku olis koko veheje tukos ja pakoputki keskeltä poikki. :)
Johtosarjaa ja sen pääs olevaa mölttiä ekana tutkaalemahan?
Ja vika oli ilimestyny yän aikana eikä hävinny ittestänsä!
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!

C36AMG
ex. C280 sport
Avatar
ZeZeR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ke 11.05.2005 18:14
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZeZeR »

Vika siis ilimestyy eilleen päivällä, ku auto oli yän yli levänny parkkiksella.
Ja äsköön kävin sitä kokeelemas ja sama homma, vikavalot ei tosin syttyny, mutta muuten sama homma. Kuulostaa mopolta, mikä olis kuristettu ja kaikki sääröt päin kettua. :D
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!

C36AMG
ex. C280 sport
Avatar
Tctic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: To 08.06.2006 08:19
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Tctic »

Katti tukossa?
Ex. S202 cdi -99
Avatar
ZeZeR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ke 11.05.2005 18:14
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZeZeR »

Toki vois olla, muta epäälyttää että se olis yän aikana ittellänsä aiva totaalisesti tukkiutunu. Ja sitte nua vikavalot...
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!

C36AMG
ex. C280 sport
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja sportsman »

villi arvaus menee kyllä sähköpuolelle. Puola ?
Jos katsot pimeällä konepellin alla niin näkyykö mistään kipinöitä ?

Peruste arvaukselle:

Käy vajaalla eli kolmella sekä ei lataa tarpeeksi niinpä myös abs-merkkivalo syttyy ( jollakin syttyy vain abs valo jos ei lataa kunnolla eikä
latauksen merkkivaloa)
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
h3ba
Mersumies
Mersumies
Viestit: 954
Liittynyt: Pe 22.06.2007 12:43
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja h3ba »

Itekki ARVAISIN kattia.. En mä vittuile enkä pahalla sano, mutta on itelle aika ärsyttävä lukea tuota tekstiä :)
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Avatar
ZeZeR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ke 11.05.2005 18:14
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZeZeR »

Jooh, katsotaan mitä selviää. Ohops. Vaihdetaapa samalla kieltä. 8)
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!

C36AMG
ex. C280 sport
Avatar
hc3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 337
Liittynyt: La 18.07.2009 00:13
Paikkakunta: Åbo

Viesti Kirjoittaja hc3 »

h3ba kirjoitti:Itekki ARVAISIN kattia.. En mä vittuile enkä pahalla sano, mutta on itelle aika ärsyttävä lukea tuota tekstiä :)
eihän sen kaunihimpaa murrettookkaa ku pohojammaa 8)
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

sportsman kirjoitti:villi arvaus menee kyllä sähköpuolelle. Puola ?
Jos katsot pimeällä konepellin alla niin näkyykö mistään kipinöitä ?

Peruste arvaukselle:

Käy vajaalla eli kolmella sekä ei lataa tarpeeksi niinpä myös abs-merkkivalo syttyy ( jollakin syttyy vain abs valo jos ei lataa kunnolla eikä
latauksen merkkivaloa)
Luulisin myös, että tässä on sähkövika ja valot syttyvät alhaisen jännitteen
vuoksi. Jos yksi puola on hajalla, moottori käy neljällä (3 puolaa/6 pyttyä).
Saattaa siellä olla sähköjohdot haperot nimenomaan moottorin päällä.
Kannattaa kurkistaa. Ja vikamuistin voi luettaa vaikka Veholla. Jos se
muisti on täynnä sekalaisia vikailmoituksia, niin se viittaa johtojen huonoon kuntoon.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Avatar
ZeZeR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ke 11.05.2005 18:14
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZeZeR »

Juu. Huomenna Veholle piuhanpäähän käymään. Ja ny ku oon täälä kaupunkiasunnolla Vaasas, niin ei oo oikeastaan minkäänlaisia työkaluja juurikaa minkäänlaisen ruuvin irroittamiseen niin paha mennä mitään paikkoja aukomaankaan. Eikö tämä tästä selviä.
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!

C36AMG
ex. C280 sport
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

Kato onhan teuvallakin mersumiehiä =) Oon itekkin täällä teuvalla ollu kohta vuoden mutta ei oo sattunu silmään tuommosta AMG tä.
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
ZeZeR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ke 11.05.2005 18:14
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZeZeR »

TeamAhma kirjoitti:Kato onhan teuvallakin mersumiehiä =) Oon itekkin täällä teuvalla ollu kohta vuoden mutta ei oo sattunu silmään tuommosta AMG tä.
Joo siälä pyäritty palio, mutta viimmeeset neliä vuatta aikapitkälti on täälä Vaasan suunnas menny. :)
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!

C36AMG
ex. C280 sport
Avatar
ZeZeR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ke 11.05.2005 18:14
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZeZeR »

Kuva

Tuallaanen siältä tuli.
Jos sen johtosarja, laturin ja akun tsekkaas...
Motonetistä laturi?
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!

C36AMG
ex. C280 sport
Avatar
ZeZeR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ke 11.05.2005 18:14
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZeZeR »

Ja aamusta ku koitin haistella sitä pakokaasua kylymänä, niin kyllä se aika puhtaasti bensalta haisi. Eli ei sinne kai muuta sekahan mee...
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!

C36AMG
ex. C280 sport
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

onko se laturi varmana kypsä? mittaile sen toiminta ja tsekkaa hiilet, ettei turhaan tuu ostettua ehjän tilalle.

antoko ne mitään vinkkiä, kun kävit vikaa luetuttaan?
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
ZeZeR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ke 11.05.2005 18:14
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZeZeR »

pera8x kirjoitti:onko se laturi varmana kypsä? mittaile sen toiminta ja tsekkaa hiilet, ettei turhaan tuu ostettua ehjän tilalle.

antoko ne mitään vinkkiä, kun kävit vikaa luetuttaan?
Joo pitääs kattoa, ku pääsis täältä takaasi maalle niin vois olla jopa jonkulaasia tyäkaluja.
No käyttöautolla ku kävin, niin eipä ne palio asiasta puhunu, raha niille kyllä kelepas...
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!

C36AMG
ex. C280 sport
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Ensimmäinen C36 topikki mikä silmään sattui, niin kysäisempä että mitä öljyä porukka on näissä käyttänyt? Että onko hyvä kun menee kauppaan ja ottaa sitä tuttua ja turvallista Mobil 1 Rally Formulaa pari pönttöä kainaloon?

Itselläkin kävi tuossa yksi aamu että startin jälkeen kone kävi vajaalla, piti sitten ajella sellainen reilu 100km matka ajoa ja yhtäkkiä se yksi pytty heräsi henkiin kesken matkan. Ajattelin jos uudet tulpat kävisi öljyjen lisäksi ostamassa.

Edit. jahas olisi pitänyt tajuta käyttää hakua :wink:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=85328
Avatar
ZeZeR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ke 11.05.2005 18:14
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZeZeR »

Joo no sen verran selevis äsköön että uus ECU pitää laittaa... Mjoo-o. Onneksi näitäki joku purkaa. :evil:
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!

C36AMG
ex. C280 sport
dkk
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 27
Liittynyt: Ti 03.04.2007 10:38

Viesti Kirjoittaja dkk »

Jahas halkeillut johtosarja tehnyt temput tässäkin? Itsellä meni kans ecu. Kävi tuuri ja löysin käytettynä 200€:llä joskus. Uusihan maksoi ainakin joku vuosi sitten vajaat 5000€ :shock:

Eikös noita nykyään korjailla Suomessakin. Hintaa taisi vaan korjauksellekin olla yli 500€.

Itellä vika tuli kans yllättäen kun aamulla täräytti käyntiin. Kävi varmaan neljällä.
ex C36 AMG
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Onko mitään perää, että väärillä tulpilla voisi hajoittaa tuon boxin? Luin vain tuolta yhdestä myynti ilmoituksesta..

Onkos kukaan muuten vaihtanut näihin Iridium tulppia? Itselle tilasin moiset Nippon Densot, kun aiemmissa autoissa ja m-pyörissä ollut vain positiivisia kokemuksia. Ja ainakin varaosaliikkeen listojen mukaan Denso tarjosi tähän C36 myös Iridiumia, joten kaipa tuo oikean mallinenkin on.

Ja sellainen vika löytyy omasta, että bensamittari saattaa näyttää välillä oikein, mutta suurimman osan ajasta näyttää nollaa, eikä tuolloin edes bensavalo toimi. Onko tämä joku vakio vioista, anturi tankissa vai?
Turmelo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 606
Liittynyt: Su 18.07.2004 16:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Turmelo »

On perää, vastukselliset tulpanjohdot + vastukselliset(R häriösuojaus) tulpat = liian suuri resistanssi ja ei välttämättä lyö kipinää tulpassa vaan puolassa. Sitten kun lyö puolassa---> oikosulkuun ja puolien virransyötössä ei sulakkeita---> palaa boxi. Harvinaista, mutta mahdollista :wink:

Ei muuta kuin alkuperäiset tulpat marmoritiskiltä ja vaihto tarpeeksi usein, niin säästyy monelta murheelta(ja ainakin perus C-malliin oli marmoritiskin tulpat halvempia kuin monet muut). Noissa kaikkien tulppavalmistajien taulukoissa näkyy kyllä että sopisivat, mutta todellisuudessa noita R-tulppia ei kannata laittaa.
Mb star C3
w210 270cdi

EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Noh omaan lykkäsin kuitenkin Denson IK16 iridiumit ja kärkivälin puotin 0,8milliin. Liekkö noissa on mitään R suojausta, taitaa vain mersun sähköt olla niin penaalista ja vikoja vähän siellä sun täällä, kun joka toista boxia saa olla juottamassa uusiksi :D

Tutkin tuota bensamittarin hommaa ja taitaa olla yksi arvoitus ja vakiovika tuokin, että onko vika johdoissa, mittarissa, vai antureissa. Ja vian kun "korjaa", niin saattaa kestää tuurilla viikon, kaksi tai vuoden.

Tulipa vielä mieleen ettei tuo vakionopeudensäädinkään pelitä ja noissakin ollut monella vikaa. Jos olisin ottanut etukäteen selvää näistä mersun sähköistä, niin olisi saattanut jäädä tälläinen mersu vain mielikuvitus autoksi :lol:


Samalla vaihdoin 5W-50 Rally Formulat koneeseen, en viitsinyt ottaa tuota suositeltua 0W litkua.

Seuraavaksi lähtis metsästämään muovinippeliä tuonne etuvaloon, millä saa kiinni tuon alipaineletkun. Oli näköjään murtunut poikki ja siten valojen korkeus säätö ei toiminut.
Lade
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 170
Liittynyt: Ke 22.09.2004 16:51
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Lade »

Turmelo kirjoitti:On perää, vastukselliset tulpanjohdot + vastukselliset(R häriösuojaus) tulpat = liian suuri resistanssi ja ei välttämättä lyö kipinää tulpassa vaan puolassa. Sitten kun lyö puolassa---> oikosulkuun ja puolien virransyötössä ei sulakkeita---> palaa boxi. Harvinaista, mutta mahdollista :wink:

Ei muuta kuin alkuperäiset tulpat marmoritiskiltä ja vaihto tarpeeksi usein, niin säästyy monelta murheelta(ja ainakin perus C-malliin oli marmoritiskin tulpat halvempia kuin monet muut). Noissa kaikkien tulppavalmistajien taulukoissa näkyy kyllä että sopisivat, mutta todellisuudessa noita R-tulppia ei kannata laittaa.
Ainakin c43 tulppien kohdalla on ainakin niin, ettei alkuperäisiä(Bosch) tulppia enää saa, ja niissä, joita MB suosittelee vastaaviksi(Bosch), on suurempi resistanssi. Vaihtaessani mietin samaa, että vaihtasko tulpanjohdot vastuksettomiin malleihin vai en. Alkuperäisillä kuitenkin mennään, eikä ole boksit/puolat kärynny ainakaan vielä.
E220cdi-14
E280cdi-08, ex
C43Amg-98, ex
Clk 320-97,ex
300CEA-89,Ex
+liuta muunmerkkisiä
kehonsiirtimiä
Avatar
ZeZeR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ke 11.05.2005 18:14
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZeZeR »

dkk kirjoitti:Jahas halkeillut johtosarja tehnyt temput tässäkin? Itsellä meni kans ecu. Kävi tuuri ja löysin käytettynä 200€:llä joskus. Uusihan maksoi ainakin joku vuosi sitten vajaat 5000€ :shock:

Eikös noita nykyään korjailla Suomessakin. Hintaa taisi vaan korjauksellekin olla yli 500€.

Itellä vika tuli kans yllättäen kun aamulla täräytti käyntiin. Kävi varmaan neljällä.
No väittivät ettei johoroos ollu mitää häikkää, mutta tirä sitte. Auto ei oo täälä ihimeteltävänä joten...
Vehon hinta eilleen oli 5185€, ja koriaaminen Suames näytti olevan 750€.
Tuahon uutta ei ainakaa enää kehtää laittaa, joten arvotahan ny täs hetki mitä tuan kans teköö. Käytetty sinne pitää varmahanki lykätä. Olikos muuten dkk:n SMG mitä vuosimallia? Koodaus merkkiliikkees, vai onnistuuko muutoon?
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!

C36AMG
ex. C280 sport
dkk
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 27
Liittynyt: Ti 03.04.2007 10:38

Viesti Kirjoittaja dkk »

ZeZeR kirjoitti:
dkk kirjoitti:Jahas halkeillut johtosarja tehnyt temput tässäkin? Itsellä meni kans ecu. Kävi tuuri ja löysin käytettynä 200€:llä joskus. Uusihan maksoi ainakin joku vuosi sitten vajaat 5000€ :shock:

Eikös noita nykyään korjailla Suomessakin. Hintaa taisi vaan korjauksellekin olla yli 500€.

Itellä vika tuli kans yllättäen kun aamulla täräytti käyntiin. Kävi varmaan neljällä.
No väittivät ettei johoroos ollu mitää häikkää, mutta tirä sitte. Auto ei oo täälä ihimeteltävänä joten...
Vehon hinta eilleen oli 5185€, ja koriaaminen Suames näytti olevan 750€.
Tuahon uutta ei ainakaa enää kehtää laittaa, joten arvotahan ny täs hetki mitä tuan kans teköö. Käytetty sinne pitää varmahanki lykätä. Olikos muuten dkk:n SMG mitä vuosimallia? Koodaus merkkiliikkees, vai onnistuuko muutoon?
-95. Laitoin käytetyn boksin kiinni ja ei tarvinut mitään koodauksia. En tiedä mistä vuosimallista käytetty boksi oli.

Toinen vaihtoehto säädettävä ruisku? Eikös sekin tule puolet halvemmaksi mitä toi ryöstöhintainen uusi tiskiltä.

Mun rikkinäinen boksi jäi sillon jokunen vuosi sitten tänne: http://www.finnwaresystems.com/

Ota yhteyttä tuonne jos kahdesta rikkinäisestä saisi toimivan :)

Oli kyllä vaan aika hidasta toimintaa.
ex C36 AMG
Avatar
Noname
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 372
Liittynyt: Ke 21.02.2007 20:49
Paikkakunta: Espoo

Yksi vaihtoehto lisää

Viesti Kirjoittaja Noname »

Muistin tämän jutun heti kun eilen käänsin oman lintan tulille. Ajettu 20 metriä kylmällä koneella pihalta talliin ja siellä kolme päivää ja käynnistys parista lämpöasteesta.

Kone lähti heti käyntiin mutta neljällä pytyllä rajusti täristäen ja mahottomalla kalkatuksella. Ihan niinkun olisi diisseliä käynnistellyt 30 asteen pakkasesta. :o

Syynä todennöisesti liimautuneet venttiilit koska viides pytty tuli mukaan reilun 10 sekunnin päästä käynnistyksestä ja kuudeskin löytyi melko pian kun sain auton ulos tallista. Kone toimi ihan normaalisti kun lämpeni. Joskus ennenkin tehnyt saman tempun.

Villi arvaus että kolina ja kalkatus tuli nokka-akselista kun venttiilinvälys oli jäänyt vähän reippaaksi.

Tukossa oleva katti tai pakoputki oireilee yleensä niin, että pienillä kierroksilla ja tyhjäkäynnillä toimii moitteettomasti mutta vähänkin enempi tehoja vaatiessa alkaa olla kovaa hengenahdistusta ja voimattomuutta. Kone pahemmin pätki. Omakohtaista kokemusta löytyy siitäkin taudista.
Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
Turmelo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 606
Liittynyt: Su 18.07.2004 16:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Turmelo »

Lade kirjoitti: Ainakin c43 tulppien kohdalla on ainakin niin, ettei alkuperäisiä(Bosch) tulppia enää saa, ja niissä, joita MB suosittelee vastaaviksi(Bosch), on suurempi resistanssi. Vaihtaessani mietin samaa, että vaihtasko tulpanjohdot vastuksettomiin malleihin vai en. Alkuperäisillä kuitenkin mennään, eikä ole boksit/puolat kärynny ainakaan vielä.
No tässä tapauksessa sitten johdot vaihtoon. Ainakin magnecor valmistaa laadukkaita kisakäyttöön olevia tulpanjohtoja, ja silloin kun omaani meinasin englannista tilata kyseiset johdot niin hinta eroa oli 30e verrattuna KL:n johtosarjaan. Kannattaa tsekata taulukoista saako c43 tulpanpiuhoja , ainakin c36 on saatavilla.
Mb star C3
w210 270cdi

EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
Lade
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 170
Liittynyt: Ke 22.09.2004 16:51
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Lade »

Ei löydy valmiina c 43:seen. En ole löytänyt muuta tulpanjohtosatsia kuin alkup. ja se maksaa kl:ssä noin 300 euroa.
Niissä on muistaakseni 3KOhm vastus hatuissa. Jos löytys joku järkevä satsi piuhoja joissa vastus 0 (hatuissa)niin saa ehdottaa...
E220cdi-14
E280cdi-08, ex
C43Amg-98, ex
Clk 320-97,ex
300CEA-89,Ex
+liuta muunmerkkisiä
kehonsiirtimiä
Turmelo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 606
Liittynyt: Su 18.07.2004 16:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Turmelo »

Mikäs toi moottorin tyyppi oli c43amg:ssä ? ja oliko monella tulpalla ?

tommoinen ainakin oli magnecorin yhessä taulukossa: cylinder All C/E/S/CLK Class AMG V8 Twin plug M113
Mb star C3
w210 270cdi

EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
Lade
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 170
Liittynyt: Ke 22.09.2004 16:51
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Lade »

Moottorin tyyppi on juurikin tuo eli 16 tulppanen. Pistäppä linkki tohon mainitsemaasi luetteloon kun, kun en sitä itse löytänyt?
E220cdi-14
E280cdi-08, ex
C43Amg-98, ex
Clk 320-97,ex
300CEA-89,Ex
+liuta muunmerkkisiä
kehonsiirtimiä
Vastaa Viestiin