w124 500e m119 peltipakosarjat
w124 500e m119 peltipakosarjat
Onko kukaan tuollaisia tehnyt? Hommahan on aika työläs kun tilaa on vähän.
Etsitään siis henkilöä tai pajaa joka tekisi ko homman ns "avaimet käteen" periaatteella.
Eivät tule itselleni, mutta eräs kaveri tuollaisia kaipailee ja ei ole itse sopivaa pajaa/tekijää löytänyt.
Etsitään siis henkilöä tai pajaa joka tekisi ko homman ns "avaimet käteen" periaatteella.
Eivät tule itselleni, mutta eräs kaveri tuollaisia kaipailee ja ei ole itse sopivaa pajaa/tekijää löytänyt.
En ole aikoihin forumilla seikkaillut, mutta vastaanpa nyt tähän ketjuun kun silmiin osu.
http://gripnspeed.com/ saattaa auttaa pakosarja-asiassa. Kyseisen firman kaveri tekaisi mulle -92 sl 500:een pakosarjan ja putkiston.
http://gripnspeed.com/ saattaa auttaa pakosarja-asiassa. Kyseisen firman kaveri tekaisi mulle -92 sl 500:een pakosarjan ja putkiston.
Wito
http://www.lakesteel.org/ Tuolla pitäisi onnistua. On vissiin yhteen 500 putken tehnyt
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Ei ole sl:ää penkitetty, ei ennen eikä jälkeen. Kaasuun kone vastaa huomattavasti herkemmin kuin ennen ja perstuntumalta vois väittää myös tehoa tulleen.
Alkuperäistä sarjaa huonommin virtaavaa on vaikea tehdä. Samoin optimaalisen käyrästön teko on melko hankalaa, ku sitä tilaa ei ole.
Onkos jollain kuvia/linkkiä japsien käyristä?
Alkuperäistä sarjaa huonommin virtaavaa on vaikea tehdä. Samoin optimaalisen käyrästön teko on melko hankalaa, ku sitä tilaa ei ole.
Onkos jollain kuvia/linkkiä japsien käyristä?
Wito
Juu, fblade sanoi kyllä osuvasti kun tokas, että "Alkuperäistä sarjaa huonommin virtaavaa on vaikea tehdä"
Asentelin aikoinaan CLK:hon supersprintin putkiston, pakosarjan kera.
Monihan on hehkuttanut, että Esim. 230 kompurassa on peltipakosarja vakiona..kyllä, se pitää paikkansa.
Tässäpä muutama kuva alkuperäisestä MB 230k peltipakosarjasta.



Insinööri on päätynyt ratkaisuun, että hitsataan putket laippaan kiinni ns. sisäpuolelta.

Ja porttihan näyttää sitten tältä.

Kuvassa pakosarjantiiviste paikallaan, pakoaukon kokohan on luonnollisesti sama kuin tiivisteessä, nyt on vain niin, että hitsaus saumat vievät pakoaukon pinta-alasta noin 15-20%. Alkuperäinen pakosarja on kyllä todellinen fiasko, vielä kun kyseesä on ahdettu kone, niin ei voi kuin ihmetellä.
Tulee väkisin mieleen veljen skootteri jonka alkukäyrään oli maahantuojalla hitsattu prikka ahistamaan ettei vaan kulkisi liikaa.

Juu, persdyno sano, että 15-25hp tuli lisää
Asentelin aikoinaan CLK:hon supersprintin putkiston, pakosarjan kera.
Monihan on hehkuttanut, että Esim. 230 kompurassa on peltipakosarja vakiona..kyllä, se pitää paikkansa.
Tässäpä muutama kuva alkuperäisestä MB 230k peltipakosarjasta.



Insinööri on päätynyt ratkaisuun, että hitsataan putket laippaan kiinni ns. sisäpuolelta.

Ja porttihan näyttää sitten tältä.


Kuvassa pakosarjantiiviste paikallaan, pakoaukon kokohan on luonnollisesti sama kuin tiivisteessä, nyt on vain niin, että hitsaus saumat vievät pakoaukon pinta-alasta noin 15-20%. Alkuperäinen pakosarja on kyllä todellinen fiasko, vielä kun kyseesä on ahdettu kone, niin ei voi kuin ihmetellä.
Tulee väkisin mieleen veljen skootteri jonka alkukäyrään oli maahantuojalla hitsattu prikka ahistamaan ettei vaan kulkisi liikaa.

Juu, persdyno sano, että 15-25hp tuli lisää
Mercedes CLK 230 kompura -99
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l
Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l
Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.