Mahtuuko 8" leveä vanne pyöriin 124 alla 32 et:llä?
Mahtuuko 8" leveä vanne pyöriin 124 alla 32 et:llä?
moinen onkelma tulooko paljoki ulos kaarista? kaaria on mankelootu noin 2.5cm per puoli. ja on sportline tasolla korkeudes
Viimeksi muokannut Tompa124, Ke 07.04.2010 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
no mul oli omas 8/18 et20 ja225/40 ja hyvin nekin sopi...
http://irc-galleria.net/user/jamo`s/picture/101902873
http://irc-galleria.net/user/jamo`s/picture/101902873
Diesel on puhtaampi
selvä homma saa ny sitte ilosin mielin tilata vanteetepk kirjoitti:8 vanne tuolla eeteellä ja noinkin paljon mankeloituna sehän jää senttikaupalla sinne sisälle jo...

takapyöris tuskin tuloo onkelmia mut etupyörät arveluttaa..
kuin leviää/korkiaa rengasta uskaltaas kokeilla. tai no kokeilemallahan se selviääs.
mut mitä foorumilaaset ootta käyttäny?
ku auto on sellanen jolla ajetaan melkee 20 000km kesäs nii ei kiinnostais uratutkaa tehä. harraste autot erikseen..j.a kirjoitti:on niit vähä painettu,mut kapeathan noi vanteet on.. laita nyt aluks,vaikka 8,5/10 setti alle:DTompa124 kirjoitti:onko sulla mankelootu kaaria?. eikö ottanu helmoihin tai puskuriin?
Itse en kyllä käyttäisi spacereitä jos ei ole kyseisten vanteiden valmistajan omat pultattavat palikat.Tompa124 kirjoitti:suunnitelmiin tuli muunnos. vanteet tuloo 45et:llä levittää sitte speisereillä tarkemmin.
Vaan ostaisin oikealla et:llä olevat vanteet suoraan.
Mutta makunsa kullakin ja tyylejä on monia.

Käyttö autona=XC90 -2004
EX MB:t
w124 Coupe 3,4 amg -92
w203 1,8 kompressor avantgard sport -2003
+ muita kymmenkunta eri merkkiä ja mallia.
w124 Coupe 3,4 amg -92
mitä vikaa spersereis on?. käytönnön kokemusta ei mulla ole.AMG e34 kirjoitti:Itse en kyllä käyttäisi spacereitä jos ei ole kyseisten vanteiden valmistajan omat pultattavat palikat.Tompa124 kirjoitti:suunnitelmiin tuli muunnos. vanteet tuloo 45et:llä levittää sitte speisereillä tarkemmin.
Vaan ostaisin oikealla et:llä olevat vanteet suoraan.
Mutta makunsa kullakin ja tyylejä on monia.
No mulla ei ole käytännön kokemusta siitä että mitä katsatusinsinööri tykkää niistä katsastuksessa.
Koska jotkut mallit eivät ole tieliikenne käyttöön laillisia tai ainakaan ennen olleet.
Sitä en tiedä onko laillisuus tai laittomuus muuttunut tuv lupalappujen myötä
Tietenkin sekin merkkaa että meinaatko laittaa niin paksut spacerit että ovat keskittävät vai pelkästään jotkut läpyskät ilman keskitys kaulusta.
Paremmin asiasta voi neuvoa sua joku muu foorumilainen jolla on kokemusta niistä enemmin mutta itse en ostaisi.
Kuten sanoin että maku asioita on monia.
Koska jotkut mallit eivät ole tieliikenne käyttöön laillisia tai ainakaan ennen olleet.
Sitä en tiedä onko laillisuus tai laittomuus muuttunut tuv lupalappujen myötä

Tietenkin sekin merkkaa että meinaatko laittaa niin paksut spacerit että ovat keskittävät vai pelkästään jotkut läpyskät ilman keskitys kaulusta.
Paremmin asiasta voi neuvoa sua joku muu foorumilainen jolla on kokemusta niistä enemmin mutta itse en ostaisi.
Kuten sanoin että maku asioita on monia.
Käyttö autona=XC90 -2004
w124 Coupe 3,4 amg -92
w124 Coupe 3,4 amg -92