Eli mistähän tätä ois paras nostaa, niin että kestää hyvin? Käytössä on ketjutalja ja muutama mies.
Koneen päissä näytti olevan jotkut korvakkeet joissa oli pyöreät reijät ja ajattelin että ehkä niistä vois nostaa mutta tuntuivat ainakin vähän antavan periksi ja kääntyivät hiukan. Kestääköhän näistä nostaa?
Ne on just nostamista varten tehty. Ketju/liina kulkemaan niiden korvien välille ja nostaa sitten siitä liinan keskimailta, niin saa nousemaan suorassa...
Kone saatiin nyt nostettua pois ja kaikki meni täydellisesti nappiin!
Nyt vaan aattelin kysästä ennekun meen ruuvailemaan että miten tuo automaatin kytkinasetelma pitäis purkaa niinkun ihan oikeasti?
190e w201 2.0i 8)
[url]http://minunauto.com/auto/22104[/url] <Ensimmäinen oikea autoprojekti
Kytkimen tilalla on vetolevy ja se on pultattu kehältä turbiiniin.
Lähtee se niinkin että otat vaihteiston ja motin väliset pultit pois ja vetäset tasasesti laatikon pois,silloin turbiini jää moottorin jatkeeksi.
Takasin kun laitat niin ensin turbiini askiin niin että etsit pyörittäen öljypunpun akselin ja itse kytkin akselin kohdilleen .Silloin se painuu pohjaan ja sit vasta laatikko mottiin kiinni.
Veekasissa on alhaalla luukku, mistä pääsee irroittamaan pultit, mitkä pitävät turbiinia kiinni vetolevyssä.
Luulisi olevan samanlainen ratkaisu sinullakin.
Harri126 kirjoitti:Veekasissa on alhaalla luukku, mistä pääsee irroittamaan pultit, mitkä pitävät turbiinia kiinni vetolevyssä.
Luulisi olevan samanlainen ratkaisu sinullakin.
Jep. semmonenhan sielä. Ja vetolevyhän oli tuo "lentävänlautasen" näköinen väkkyrä tuossa vauhtipyörässä??
Nyt on tilannne siinä vaiheessa että pitäisi nostaa toisesta autosta kone ja alkaa osia yhistelemään.
Kysyn nyt jo valmiiksi että kuka osais/viitsisi yrittää auttaa noitten sähköjohtojen kanssa sitten kun konetta laitetaan taas paikalleen?
Nimittäin itselläni ei ole asiasta täyttä VARMUUTTA. Niin ne ois varmaan ihan hyvä saaha oikein paikalleen sitten?
190e w201 2.0i 8)
[url]http://minunauto.com/auto/22104[/url] <Ensimmäinen oikea autoprojekti