Väyrysen starttiongelma

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Jupero
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Väyrysen starttiongelma

Viesti Kirjoittaja Jupero »

Elikkä starttaa välillä,välillä ei.Vika tutkittu virtalukonpohja viallinen.Voiko lukon pohjan vaihtaa itse,ja tekeekö häiriöitä kuten ajonesto ym.Malli 220D-96 automatic.Kiitos jo etukäteen :oops:
Jukka Koivistoinen
tempera
Mersumies
Mersumies

Re: Väyrysen starttiongelma

Viesti Kirjoittaja tempera »

Jupero kirjoitti:Elikkä starttaa välillä,välillä ei.Vika tutkittu virtalukonpohja viallinen.Voiko lukon pohjan vaihtaa itse,ja tekeekö häiriöitä kuten ajonesto ym.Malli 220D-96 automatic.Kiitos jo etukäteen :oops:
:idea: :roll: :oops: Mulla vaihtoivat koko lukkopesän Veholla. Pohja oli viallinen. Neuvoivat itse vaihtamaan ja puolen tunnin ähellyksen jälkeen luovutin ja marssin Veholle. Sieltä tilasivat replikaosan helsingistä ja tuli samana päivänä. Maksoikohan remppa 100e hujakoilla. Ainoastaan tuli oma avain virtalukolle ja alkuperäiset oville. Alkuperäinen lukkopesä olisi maksanut Saksasta tilattuna puolet enemmän ja olisi mennyt yli viikko odottaa sitä. Mulla meni se lukkopesä niin huonoksi että piti muistaa parkkeerata ylämäkeen että sai mäkilähdöllä auton käymään jos ei startannut. Sulla on automaatti ja mäkistartti ei taida onnistua.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Jupero
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Jep mäkistartti vähän hankala.Mutta silloin kun vika vaivaa,eli herätevirta katoaa niin ruuvarilla suoraan startin päästä,kyllä lähtee. :roll:
Jukka Koivistoinen
dumpi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja dumpi »

Jos virtalukon/lukon pohja paketin irrottaa rattilukosta avain 0-asennossa,rattilukko menee "takalukkoon" lopullisesti. Tämän jälkeen sen saa auki vain sahaamalla kappaleiksi. Uusi rattilukko ei kylläkään ole kallis.
Ja mistäkö tiedän, ,kokeiltu on :oops:
Jupero
Sisäänajossa
Sisäänajossa

No niin, virtalukonpohja vaihdettu.Toistaiseksi toimii :D Helppo homma :!:
Jukka Koivistoinen
Vastaa Viestiin