Autolöytöjä kotimaasta :)
Ekan tiedustelun tuloksena 400 € on pyynti. "Onks se paljo vai vähä?" Kaikki on niin suhteellista. Ilmeisesti puuttuu ovia ja sisusta, tekniikan kunnosta ei mitään tietoa, saati onko kaikki palikat edes paikallaan (perä?). Yritän käydä vilkasemassa lähipäivien työreissulla, mitä tuo on oikein syönyt. Raporttia sen jälkeen.Macc kirjoitti:OD:lta bongattu W123 280 Coupe, menossa paaliin ja halvalla lähtee
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
No ei se sitten kauhian edukas ole. Onkos tietoa onko aito peli vai kv/tv?Sami H. kirjoitti:Ekan tiedustelun tuloksena 400 € on pyynti. "Onks se paljo vai vähä?" Kaikki on niin suhteellista. Ilmeisesti puuttuu ovia ja sisusta, tekniikan kunnosta ei mitään tietoa, saati onko kaikki palikat edes paikallaan (perä?). Yritän käydä vilkasemassa lähipäivien työreissulla, mitä tuo on oikein syönyt. Raporttia sen jälkeen.Macc kirjoitti:OD:lta bongattu W123 280 Coupe, menossa paaliin ja halvalla lähtee
Ei tullu kysyttyä edes, että onko papereita, kun ei siitä tunnuttu oikein tietävän mitään. Tuskin korinvaihdosta olis tienny sen enempiä. Kysyin, että pyöriikö kone. Vastaus oli, että mikäs sen olis jumittanu... 
Hinnasta on mahollisuus tinkasta, mutta eri asia on, mitä tolla sitte tekee, miten paljon on hyödynnettävissä edes osina. Huomenissa koitan ehtiä tutkimaan tota.

Hinnasta on mahollisuus tinkasta, mutta eri asia on, mitä tolla sitte tekee, miten paljon on hyödynnettävissä edes osina. Huomenissa koitan ehtiä tutkimaan tota.
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
kuinkas monta vuotta jo myynnissä samassa paikkaa, hinta-laatu ei kohtaa... sanotaanko että hyvät kuvat netissä, todellisuus ei niinkään.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/2947397
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/2947397
Juu, kuvista ei huomaa kuin repsottavan äänieristeen, eri sävyyn maalatun kuskin oven ja etukulman kraaput.epk kirjoitti:kuinkas monta vuotta jo myynnissä samassa paikkaa, hinta-laatu ei kohtaa... sanotaanko että hyvät kuvat netissä, todellisuus ei niinkään.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/2947397
No, onhan noita vanhoissa ja toisaalta ainakaan mittarilukema ei ole valtava?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
No, nyt on käyty tutkimassa tuo 280C raato. Katsastin sen entisen omistajan kanssa ja ei siinä kyllä ole juuri mitään hyödynnettävää. Koneesta vois saada osia, on seissy vuosia ja on myös sen näkönen, laatikko kuulemma toimii (automaatti), perä ja vetarit on kiinni, toki pyöräntuennat ja ohjauksen palikatkin. Saishan siitä joku levikettä ja tuuninkikonepeltiä.
Papereiden mukaan on ambulanssi (123.003 = pitkä akselvälin koriaihio + 250 bensakone) ja jossain vaiheessa muutettu coupeksi 280 twin camilla + kaasarilla Saksasta uitetun keulakolaroidun korin avulla. Eli etuosa on lanssista (näyttäis esisarjan keulalta, saranoiden holvaukset puuttuu) ja takaosa coupesta. Mätä, ei ovia, ei sisustaa: penkit, kojelauta, verhoukset, kaikki puuttuu.
Annoin nykyiselle omistajalle (romumies) tuomioksi paalauksen. Jos joku välttämättä haluaa neuvotella hinnasta ja noista pisteosista, luulen, että satanen + joku kymppi päälle lähtis, jolloin myös romumies kokee tehneensä pisnestä.
Multa saa yhteystiedot vaikka YV:llä. Kannattaa olla ripeä.
Papereiden mukaan on ambulanssi (123.003 = pitkä akselvälin koriaihio + 250 bensakone) ja jossain vaiheessa muutettu coupeksi 280 twin camilla + kaasarilla Saksasta uitetun keulakolaroidun korin avulla. Eli etuosa on lanssista (näyttäis esisarjan keulalta, saranoiden holvaukset puuttuu) ja takaosa coupesta. Mätä, ei ovia, ei sisustaa: penkit, kojelauta, verhoukset, kaikki puuttuu.
Annoin nykyiselle omistajalle (romumies) tuomioksi paalauksen. Jos joku välttämättä haluaa neuvotella hinnasta ja noista pisteosista, luulen, että satanen + joku kymppi päälle lähtis, jolloin myös romumies kokee tehneensä pisnestä.
Multa saa yhteystiedot vaikka YV:llä. Kannattaa olla ripeä.
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
Oisko melkeen:
http://www.nettiauto.com/bmw/528/3178770
Harvassa ovat E12-koppaiset, saati edes tämänkuntoiset.
http://www.nettiauto.com/bmw/528/3178770
Harvassa ovat E12-koppaiset, saati edes tämänkuntoiset.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Toinen bemari mutta silti:
http://www.nettiauto.com/bmw/523/2862492
Soitin autosta ja kyselin niitä näitä, auto vaikutti lupaavalta ja sanoin että taidan tulla katsomaan nyt vkl. Myyjä sanoi että on uusinut koiranluut taakse mutta ei muuta, pelleiltään tosi siisti eikä ole sävyeroa vaikka kuvassa mielestäni kuskinpuolella olikin. No, katsoin sitten AKE:sta maksullisen historian ja kas kummaa, vaihdettuja osia 1% ja edellinen omistaja pohjola vakuutus.
Tästä sitten myyjälle viesti että onko avk tausta? Joo kyllä on avk auto, koko apukuskin kylki korjattu alustarakenteita myöten ja myös maalattu! Ei sitten tullut mieleen puhelimessa mainita??? Oli muuten lähellä etten käynyt kankaanpäässä asti turhan takia.
Eli: jos on mielenkiintoinen auto jossain vähän kauempana, kannattaa aina katsoa akelta historia vaikka 3,50 maksaakin. Säästyy äkkiä bensarahat jos auton tiedoissa on jotain ihmeellistä.
http://www.nettiauto.com/bmw/523/2862492
Soitin autosta ja kyselin niitä näitä, auto vaikutti lupaavalta ja sanoin että taidan tulla katsomaan nyt vkl. Myyjä sanoi että on uusinut koiranluut taakse mutta ei muuta, pelleiltään tosi siisti eikä ole sävyeroa vaikka kuvassa mielestäni kuskinpuolella olikin. No, katsoin sitten AKE:sta maksullisen historian ja kas kummaa, vaihdettuja osia 1% ja edellinen omistaja pohjola vakuutus.
Tästä sitten myyjälle viesti että onko avk tausta? Joo kyllä on avk auto, koko apukuskin kylki korjattu alustarakenteita myöten ja myös maalattu! Ei sitten tullut mieleen puhelimessa mainita??? Oli muuten lähellä etten käynyt kankaanpäässä asti turhan takia.
Eli: jos on mielenkiintoinen auto jossain vähän kauempana, kannattaa aina katsoa akelta historia vaikka 3,50 maksaakin. Säästyy äkkiä bensarahat jos auton tiedoissa on jotain ihmeellistä.
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
Tuon AVK-kysymyksen (ja muidenkin ajoneuvon historiaan liittyvien kysymysten) pitäisi olla autonostajan kysymyslistalla aina jos niillä on jotain merkitystä omaan ostokiinnostukseen.. olisi varmaan myyjältä tyhmää lähteä yliavuliaasti kertomaan tällaisia tietoja, jos sillä ei ole olennaista merkitystä auton nykykunnon osalta.
No, koskas sitten sillä on olennaista merkitystä? mun mielestä aina, koska en missään tapauksessa ostaisi mitään kolarikorjattua autoa. Ihan sama, millä tavalla auto on mennyt joskus lunastukseen, on niin huonoja kokemuksia noista että.. silti ymmärrän, että autot myydään sellaisina kuin ne ovat, joten myyjän on turha tehdä myyntiään hankalammaksi mitä se on
Jos taas tiedossa on pitkä välimatka, olisi varmasti kannattanut kertoa tuokin asia suoraan, ettet olisi pettynyt.
"Ette kai te hölmöt luule, ettei niitä 1- kilpisiä yli 10 vuotta vanhoja autoja ole koskaan kolaroitu? "
- erikoinen kommentti, täytyy sanoa.. aika paljon löytyy kyllä kolaroimattomiakin autoja markkinoilta, veikkaisin ainakin kahdeksaakymmentä prosenttia..
No, koskas sitten sillä on olennaista merkitystä? mun mielestä aina, koska en missään tapauksessa ostaisi mitään kolarikorjattua autoa. Ihan sama, millä tavalla auto on mennyt joskus lunastukseen, on niin huonoja kokemuksia noista että.. silti ymmärrän, että autot myydään sellaisina kuin ne ovat, joten myyjän on turha tehdä myyntiään hankalammaksi mitä se on

Jos taas tiedossa on pitkä välimatka, olisi varmasti kannattanut kertoa tuokin asia suoraan, ettet olisi pettynyt.
"Ette kai te hölmöt luule, ettei niitä 1- kilpisiä yli 10 vuotta vanhoja autoja ole koskaan kolaroitu? "
- erikoinen kommentti, täytyy sanoa.. aika paljon löytyy kyllä kolaroimattomiakin autoja markkinoilta, veikkaisin ainakin kahdeksaakymmentä prosenttia..
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
Joo. Ja todistukset siitä, että korin osat on tarkkaan mitattu (ei mitään ylimääräisiä vääntymisiä) pellit vaihdettu eikä säädetty kahta kiloa kittiä jokaiselle kymmenelle sentille jne.. kuvat kolarista ja vaurioista.. ja korjauksen eri vaiheista.. on näitä nähty ja melkein poikkeuksetta korjaukset tulevat pahasti esiin viimeistään muutaman vuoden kuluttua. Yhden tällaisen kanssa hävisin tuhansia ja tuhansia euroja rahaa. Se oli alan parhaimmaksi "todetulla" merkkikorjaamolla korjattu ja "kovalla rahalla vakuutusyhtiön toimesta". JooJoo.. no ei kai parin tai muutaman tonnin auto, ei se niin tarkkaa ole mitä se on kalliimmissa. Yhtä kaikki minä pysyn hyvin kaukana sellaisesta johon on sattunut ihan pientä kuhmua suurempaaepk kirjoitti:JOS olisi faktat laittaa pöytään että auto on korjattu niinkuin kuuluu (massattu hitsien yms. jälkeen kunnolla, eikä oikaistu esim. kitillä puol kylkee) niin ei mulla olis väliä, mutta kun ei ikinä ole varmuutta niin toki ennemmin se kolaroimaton.

Kolaroimaton.
Tuliko mieleen, että kolarissa on melkeen aina 2 osapuolta. Kaskoa ei ole oikeastaan koskaan yli 10v vanhoissa autoissa. Syyttömän osapuolen auto lunastetaan, syyllisen osapuolen autoa ei. Syyllinen osapuoli korjaa itse hiljaisuudessa autonsa, dokumenttia ei jää yhtään mistään, on edelleen kolaroimaton auto.
Syyttömän osapuolen auto lunastetaan, siirtyy avk:lle, korjataan ja uudelleenrekisteröidään mittauspöytäkirjoineen.
Mikä tekee tästä tuplakilpisestä autosta huonomman?
Itse olen omistanut 5 autoa ja 3 moottoripyörää. 1 auto ja 1 pyörä ovat olleet kakkoskilpisiä. Pyöristä kaikissa kolmessa kaatumisen jälkiä, yhden ykköskilpisen katteet lasikuidulla kasattu palapelistä. Tuplakilpinen ollut ehdottomasti se siistein. Autoista myös jokaisesta löytynyt kolarin jäljet. 1- kilpisen 200sx:n kori oli kiero, ajettu ilmeisesti joskus ojaan. 1- kilpiseen mersuuni joku vaihtanut etunurkan, hitsannut vieläpä koko palasen vinoon, jne...
Tämmästä tää on, kyllä niitä papereita tuijottaa saa, jos se paremman mielen tekee.
On suoranainen ihme, jollei corepressorin w126 ole kokenut kaikkien vuosien aikana pientä kuhmua suurempaa.
Tuliko mieleen, että kolarissa on melkeen aina 2 osapuolta. Kaskoa ei ole oikeastaan koskaan yli 10v vanhoissa autoissa. Syyttömän osapuolen auto lunastetaan, syyllisen osapuolen autoa ei. Syyllinen osapuoli korjaa itse hiljaisuudessa autonsa, dokumenttia ei jää yhtään mistään, on edelleen kolaroimaton auto.
Syyttömän osapuolen auto lunastetaan, siirtyy avk:lle, korjataan ja uudelleenrekisteröidään mittauspöytäkirjoineen.
Mikä tekee tästä tuplakilpisestä autosta huonomman?
Itse olen omistanut 5 autoa ja 3 moottoripyörää. 1 auto ja 1 pyörä ovat olleet kakkoskilpisiä. Pyöristä kaikissa kolmessa kaatumisen jälkiä, yhden ykköskilpisen katteet lasikuidulla kasattu palapelistä. Tuplakilpinen ollut ehdottomasti se siistein. Autoista myös jokaisesta löytynyt kolarin jäljet. 1- kilpisen 200sx:n kori oli kiero, ajettu ilmeisesti joskus ojaan. 1- kilpiseen mersuuni joku vaihtanut etunurkan, hitsannut vieläpä koko palasen vinoon, jne...
Tämmästä tää on, kyllä niitä papereita tuijottaa saa, jos se paremman mielen tekee.

On suoranainen ihme, jollei corepressorin w126 ole kokenut kaikkien vuosien aikana pientä kuhmua suurempaa.
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
banditx kirjoitti:Kokemuksella voin kertoa että ne 2-kilpiset autot ovat pääasiassa parempia kuin 1-kilpiset.
Kolaroitu ja sen jälkeen korjattu kun joutuu vaikka millaisiin tarkastuksiin ennenkuin sen saa kilpiin.
nii olettaen että kaikki kolaroidut joutuu siihen edes... ja se että läpäisee jonkun tarkastuksen ei tarkoita lähimainkaan sitä et olis hyvin korjattu

Mie olin salaa mielessäni tuntenu vetoa tätä pitkäkattosta kohtaan, mutta nyt näyttää menneen kaupaks
Liekö kukaan foorumilaine hakenu tuota omakseen?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/3113552

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/3113552
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Nyt hiukan provosoin, mutta selvästi huomaa, ettet sinä huomaa kyllä minkäänlaista korjausta.corepressor kirjoitti:Yhtä kaikki, kumpaakaan en ostaisi.
Itse korjatusta yleensä näkee, että se on itse korjattu, kuten noista sun antamista esimerkeistä. Vakuutusyhtiön korjaamasta yleensä taas näkee, että on kyllä korjattu mutta huonosti.
Pitää vaan olla varpaillaan näiden kanssa ja välttää kumpaakin kuin ruttoa
Fakta on se, että yleensä vain itse autoja korvaajat huomaavat autoista tarkimmin myös niiden puutteet, sekä muutokset.
Itse löydän erittäin helposti autoista virheet, uudelleenmaalaukset ym. Löydän moisia ainakin 90% liikenteessä liikkuvista autoista.
Vakuutusyhtiö ei korjaa muuten autoja.
Onko jossain kuvia autostasi? Kuvista tosin äärimmäisen vaikea erottaa virheitä, mutta joskus sekin mahdollista.
Jatketaan S123:lla: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/3177468
Kiva hinta kilometreihin nähden, jos ei mitään remppaa vielä ole tehty. Auto on kyllä komea.
Kiva hinta kilometreihin nähden, jos ei mitään remppaa vielä ole tehty. Auto on kyllä komea.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Katoin kyllä tuonki. Tohon hintaan kaipais jo kuvia "pintaa syvemmältä", mutta ehkä sitä ei toinna alkaa sen kummemmi kritisoimaan auton kovaa pyyntihintaa, ellei kävis ensi rahat (joita ei ole) taskussa tuota livenä kattomassa.Timo L. kirjoitti:Jatketaan S123:lla: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/3177468
Kiva hinta kilometreihin nähden, jos ei mitään remppaa vielä ole tehty. Auto on kyllä komea.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Eikös sama farkku joskus esiintynyt suomen mersuklubin sivuillakin kuvissa?? vai muistanko jostain muualta tämän auton??Timo L. kirjoitti:Jatketaan S123:lla: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/3177468
Kiva hinta kilometreihin nähden, jos ei mitään remppaa vielä ole tehty. Auto on kyllä komea.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Oliskohan taas näitä "ei ole pakko myydä" -juttuja. Helkattiako niitä tuonne laittaa jos ei ole tarvetta myydä, tuolla hintaa ei kyllä mene.Timo L. kirjoitti:Jatketaan S123:lla: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/3177468
Kiva hinta kilometreihin nähden, jos ei mitään remppaa vielä ole tehty. Auto on kyllä komea.
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
Noh, mainos on laadittu asenteella "tässä yksi helmi lisää kokoelmiisi" joten ei kai se kohderyhmäkään kovin laaja ole..jumetsap kirjoitti:Oliskohan taas näitä "ei ole pakko myydä" -juttuja. Helkattiako niitä tuonne laittaa jos ei ole tarvetta myydä, tuolla hintaa ei kyllä mene.

Kyllä tuo minun silmään näyttää ihan perus R129:lle. Ei mikään noissa kuvissa tiettävkseni viittaa SEC:iinHarri126 kirjoitti:Erikoinen SEC.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/3189405
Ilmeisesti C126.

C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen