"Uusi coupe ollut nyt viikon, - ja ihmiset on omituisia

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja AM »

Rikí kirjoitti:Kerran naapurin pappa kysyi minulta suoraan, että onko ukin vanha tuo sinun Mersusi.
Jospa naapuri tarkoittikin että mersu näyttää niin Wanhalle. Että se siitä ajattomuudesta :D
Rikí
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Rikí »

AM kirjoitti:
Rikí kirjoitti:Kerran naapurin pappa kysyi minulta suoraan, että onko ukin vanha tuo sinun Mersusi.
Jospa naapuri tarkoittikin että mersu näyttää niin Wanhalle. Että se siitä ajattomuudesta :D
Pappa tarkoitti kylläkin, että ukkini olisi lahjoittanut minulle Mersunsa, kun minulla ei ole siihen itselläni hänen mielestään varaa, kun on niin hintavan näköinen peli.

Ps. Tietääkseni minä keskustelin naapurin papan kanssa, et sinä.
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja AM »

Jospa se pappa heitti jutun vitsillä etkä vain ymmärtänyt. Niinkuin minäkin heitin äskeisen huumorilla etkä ymmärtänyt :wink:

PS. Tuo edellinenkin oli huumoria. Mersuja ja Mersumiehiä ei saa ottaa liian tosissaan.
Rikí
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Rikí »

AM kirjoitti:Jospa se pappa heitti jutun vitsillä etkä vain ymmärtänyt. Niinkuin minäkin heitin äskeisen huumorilla etkä ymmärtänyt :wink:

PS. Tuo edellinenkin oli huumoria. Mersuja ja Mersumiehiä ei saa ottaa liian tosissaan.
Vähän arvelinkin, että sinä vitsailit, mutta usko tai älä: pappa ei heittänyt huulta. Naama totisena ja silmät hehkuen se siinä veisteli, että ukiltahan tuo kolariauto on saatu.
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja AM »

Joo, tiedän että tuo on ihan tosiasia. Varsinkin vähän vanhemmilla ihmisillä on usein jäänyt käsitys että mersu on vieläkin (tai onko edes ikinä ollutkaan) jonkunlainen ökyauto. Nuoremmat kyllä minun mielestä jo älyää mersun todellisen arvon ja ehkä paremmin sen iänkin.
kolehmainen2
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja kolehmainen2 »

Itsellä myös kokemusta "Mersu kateudesta". Kun menin uuteen työpaikkaan niin kaikki juttelivat ja asiat olivat hyvin, mutta mutta... Kun seuraavana päivänä tulin WANHALLA Mersulla töihin niin yks tokas et sä ajelet sitten Mersulla. Siitä alkoi hiljaisuus ruokalassa ja sitä kestää vieläkin. USKOMATONTA :?:
Vastaa Viestiin