meneekö w201 alle vanteet..
nimenomaan. kaikki alle 1500€ sarjat on halpiksia, eli tarpeeksi hyviä normiliikenteeseen. kahel tonnil saa jo hyviä ja neljäl tonnilla tosi hyviä. BBS kuuluu tuohon hyvään sarjaan.
Mikä parasta koottavissa vanteissa... Vaikka ne maksaaki aika paljon, niin kanttariosuma ei tarkota automaattisesti uutta vannetta. Vaan satasella sitte uus kehä. Halvempaa ku normihintaiset uudet vanteet. Joku halpisvanne ku hajoo, ni se voi olla ettei sitä edes saa enää yhtään kappaletta mistää, ja samantie sul o 4 romuvannetta joista ei pääse eroon edes satasella...
Äkkiä tulee siis 2x 600-800€ sarja ostettua jos sattuu vahinko.
Mikä parasta koottavissa vanteissa... Vaikka ne maksaaki aika paljon, niin kanttariosuma ei tarkota automaattisesti uutta vannetta. Vaan satasella sitte uus kehä. Halvempaa ku normihintaiset uudet vanteet. Joku halpisvanne ku hajoo, ni se voi olla ettei sitä edes saa enää yhtään kappaletta mistää, ja samantie sul o 4 romuvannetta joista ei pääse eroon edes satasella...
Äkkiä tulee siis 2x 600-800€ sarja ostettua jos sattuu vahinko.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
ei sitä enää edes jaksa miettiä, onko joku n. 100 €:n hintainen aluvanne hyvä vai huono, kun hinta on tosiaan tuota luokkaa... toista se oli ennen, kun halvimmat aluvanteet maksoi ihan hunajaa
ei uskalla edes miettiä, mitä ne silloin -70 ja -80 luvulla oikein maksoi
paljon kuitenkin... siis ihan joku perus 5.5" x 13" 



W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Tänää tuli sitten viimein tilattua nuo tendenza black vanteet http://www.vannetukku.fi/tendenza-black-p-13781.html
Nyt vaan odottelemaan vanteiden saapumista ja seuraavaksi ostamaan kumit noihi
Nyt vaan odottelemaan vanteiden saapumista ja seuraavaksi ostamaan kumit noihi

WathPl0x kirjoitti:Tänää tuli sitten viimein tilattua nuo tendenza black vanteet http://www.vannetukku.fi/tendenza-black-p-13781.html
Nyt vaan odottelemaan vanteiden saapumista ja seuraavaksi ostamaan kumit noihi

Tässä asiassa napan kanssa täysin samaa mieltä,ainakin kun käyttöauto kyseessä.napa kirjoitti:ei sitä enää edes jaksa miettiä, onko joku n. 100 €:n hintainen aluvanne hyvä vai huono, kun hinta on tosiaan tuota luokkaa... toista se oli ennen, kun halvimmat aluvanteet maksoi ihan hunajaaei uskalla edes miettiä, mitä ne silloin -70 ja -80 luvulla oikein maksoi
paljon kuitenkin... siis ihan joku perus 5.5" x 13"
Itellä on viimeisen 20 vuoden aikana hajonnut aluvanne kaksi kertaa.
Ensimmäisestä selvisi L-weldin oikomishoidolla,maksoi joitakin kymppejä.
Toinen tapaus,piti ostaa uusi vanne,RH:n 17",maksoi 180 €.
Molemmat tapaukset sattui venäjällä,en kyllä arvaisi siellä ajella jos auton alla jotkut 4000 euron vanteet

CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Joo, laitan sovituskuvia kuha vanteet saapuuilex kirjoitti:WathPl0x kirjoitti:Tänää tuli sitten viimein tilattua nuo tendenza black vanteet http://www.vannetukku.fi/tendenza-black-p-13781.html
Nyt vaan odottelemaan vanteiden saapumista ja seuraavaksi ostamaan kumit noihino niin! laitahan sovituskuvia heti kun saat vanteet

ja ei muutakuin viikonloppuna alle sovittelemaanWathPl0x kirjoitti:Tänään tuli vanteet vihdoinkin kotia.
[ http://img180.imageshack.us/img180/3212/gggb.jpg ]
17"

Joo, pitää tänää yrittää keretä sovittamaan tohon eteen vannetta et miten käyilex kirjoitti:ja ei muutakuin viikonloppuna alle sovittelemaanWathPl0x kirjoitti:Tänään tuli vanteet vihdoinkin kotia.
[ http://img180.imageshack.us/img180/3212/gggb.jpg ]
17"joko auto tontissa?

mullakin olis toiveita saada ne omat vanteet ehkä 2-4 viikon päästä kokeiluun, kun nuo ahtaajat ymmärsi lopettaa sen lakkoilunsa... helvetin kusipäiden takia menee monta kuukautta saada 2 kpl vannetta suomeen
onneksi ei sentään ihan oikea tarve niille ole, mutta ottaa päähän silti...

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
nonniin rengas asiantuntijat. tuli hommattua tollaset 17x8,5 et 45 azevit eli kysymys kuuluu ottaako iskariin kiinni kun et on noinkin iso
muutenkin mitäs meinaatte tuleeko missää muualla ongelmia mahtumisen kans. autohan on 2.3 sportline ja renkaiks tulee 215/40

w124 300CE24V
EX w202 c200 kompressor
EX 190e 2,3 Avantgarde Azzurro
EX w202 c200 kompressor
EX 190e 2,3 Avantgarde Azzurro
Edessä ottaa iskariin kiinni. Tarvii noin 10mm spacerin, taakse menee suoraan, joskin jää vähä sisään_zanttu_ kirjoitti:nonniin rengas asiantuntijat. tuli hommattua tollaset 17x8,5 et 45 azevit eli kysymys kuuluu ottaako iskariin kiinni kun et on noinkin isomuutenkin mitäs meinaatte tuleeko missää muualla ongelmia mahtumisen kans. autohan on 2.3 sportline ja renkaiks tulee 215/40
Nyt tarttis pikaisia neuvoja. On tässä kaupat melkeen valmiina vanteista jotka on 8"x17" ja et 35. Kumit tulis eteen 215/40 tai 215/45 ja taakse 235/40. Elikkä mahtuuko tuolla rengastuksella cossuun? Taitaa olla joku 40mm madallusta vielä normi cossusta. 7.5"x17" et35 ja 225/45 kumeilla otti kaariin kiinni eessä, ja takana oli vähän tilaa, mutta hyvin lähellä. Ja laskemalla siis tuosta, niin pitäs mahtua ainakin eteen, mutta miten taakse? Ei kellään olis kokemusta? Ja pikaista apua kiitos. 

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Ite sain noille vanteille mitkä tuolla ylempänä näkyy nii 215/45/17 laitettuu. Madallus on se -45mm mutta sitä ei oo vielä laitettu. Muuten nuo kumit sopi loistavasti ja auto on tuo W201 2.0E. Saa nyt nähä mten käy ton madalluksen kanssa. Vanne 7.5"x17" ET35.Kummeli kirjoitti:Nyt tarttis pikaisia neuvoja. On tässä kaupat melkeen valmiina vanteista jotka on 8"x17" ja et 35. Kumit tulis eteen 215/40 tai 215/45 ja taakse 235/40. Elikkä mahtuuko tuolla rengastuksella cossuun? Taitaa olla joku 40mm madallusta vielä normi cossusta. 7.5"x17" et35 ja 225/45 kumeilla otti kaariin kiinni eessä, ja takana oli vähän tilaa, mutta hyvin lähellä. Ja laskemalla siis tuosta, niin pitäs mahtua ainakin eteen, mutta miten taakse? Ei kellään olis kokemusta? Ja pikaista apua kiitos.
Mutta eikös se aika paljon laske toi kumikin, jos verraten 8" kapeissa vanteissa on 215/45 ja 7.5" vanteissa 215/40? Ni eikös nuo oo lähes yhtä korkeat?
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
mahtuuko tämmöset vanteet pyörimään w201 2.6 e alla?? http://www.vannetukku.fi/player-black-l ... 13787.html
Nehä o lähes vakiomittaiset vanteet. ET heittää vain 3mm. tietty halkasija on tuuman eri.
näin on, jo HR -45mm jousilla 205/45/17 7,5x17et33 otti kiinni aika reippaasti.epk kirjoitti:45 profiili eteen on liian suuri 201:seen jos vähänkin enempi madallettu.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Osaatteko sanoo et mahtuuko pyöriin w201sessä?
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=977837
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=977837
190E 1.8 W201
virs kirjoitti:Osaatteko sanoo et mahtuuko pyöriin w201sessä?
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=977837
Niin ja noihin kumeiks 215/40.
190E 1.8 W201