W203 270CDI -02

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
janne06
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 124
Liittynyt: La 08.11.2008 12:35
Paikkakunta: 06

W203 270CDI -02

Viesti Kirjoittaja janne06 »

Eli kyseessä tuonti avantgarde farmari
ajettu 250tkm
Mitkä noissa on pahimmat ruosteenpaikat ja muutenki mitä pitää erityisesti kattoa kun kauppaa tekevi ?
Avatar
tempera
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1248
Liittynyt: Pe 28.08.2009 07:45
Paikkakunta: Kymenlaakso

Re: W203 270CDI -02

Viesti Kirjoittaja tempera »

janne06 kirjoitti:Eli kyseessä tuonti avantgarde farmari
ajettu 250tkm
Mitkä noissa on pahimmat ruosteenpaikat ja muutenki mitä pitää erityisesti kattoa kun kauppaa tekevi ?
:P Eipä noissa mitään isompaa ole. Mulla on Avantgarde sedan vm 2000 ja priima kunnossa. Ajettu 280tuh km. Jos ovien väleissä ja muovisaumoissa näkyy keltaista niin jotain orastavaa ruostetta on aluillaan. Huoltokirja pitäisi olla kattava koska moni laistaa huolloista. Esim automattilootan öljyn ja suodattimen vaihto maksaa veholla n 250e. Muut huollot pystyy kyllä tekemään itse. Farmarimallissa iskarit maksaa maltaita jos niitä täytyy uusia. Siitä vaan erittäin pieniruokainen Mersu alle ja kovaa ajoa. Muuten huoltoväli noissa on 22tuh km.
Täällä palstoilla on paljon sellaisia jotka tyrmää nää mallit ruostepesiksi niin ei kannata niistä välittää. Ovat vaan kateellisia kun ei ole varaa kun ajaa jollain 1990 luvun ritsalla.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
DJS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 86
Liittynyt: Ke 18.02.2009 12:13
Paikkakunta: EU

Re: W203 270CDI -02

Viesti Kirjoittaja DJS »

tempera kirjoitti:Täällä palstoilla on paljon sellaisia jotka tyrmää nää mallit ruostepesiksi niin ei kannata niistä välittää. Ovat vaan kateellisia kun ei ole varaa kun ajaa jollain 1990 luvun ritsalla.
Ei näissä, ainakaan alkupään, 203:ssa ole onnistuttu suojaamaan peltiä korroosiolta kunnolla. Ainakaan minun mielestä, joku voi olla asiasta erimieltä?

Happamia ovia ja lokasuojia on yllättävän monessa yksilössä, tämän havainnon tein pari vuotta sitten kun etsin tuota omaa yksilöä. Joka ei sekään ole enää ruosteeton ulkoisesti, kuten ostohetkellä. Peräkontin kanteen puskee kukkaa ja etulokasuojaan.

Tosin etulokasuojan kukka on itseaiheutettua, puskuria pois ottaessa ja paikalleen asentaessa maalipinta nirhautui kiinnikkeen kohdalta.
Viimeksi muokannut DJS, Ma 26.04.2010 12:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3003
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Ovien tiivisteiden alle katso. Katso ettei vuotele dieseliä konehuoneeseen sieltä moottorin etuosasta. Suutien vuodot ulospäin myös yleisiä mikä selviäisi kun ottaisi kopan pois moottorin päältä..

Löyttyy paljon juttua täältä foorumilta kun hieman tonkii..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Vastaa Viestiin