Osaisko joku sanoa että onko mitään järkeä ostaa tuollaista ja että onko noissa jotakityyppivikoja joihin sitte taas saa vähiä rahojansa tuhlata.
Se vielä että onko liikaa ajettu
ja viekö bensaa kuinka paljon jos ihan normaalisti ajaa.
Osaisko joku sanoa että onko mitään järkeä ostaa tuollaista ja että onko noissa jotakityyppivikoja joihin sitte taas saa vähiä rahojansa tuhlata.
Se vielä että onko liikaa ajettu
ja viekö bensaa kuinka paljon jos ihan normaalisti ajaa.
Vai pitääkö tyytyä vain C 180iin
Toi on vielä kohtuukulutuksinen auto näillä pensan hinnoilla. On varmaan kunnossa koska tuskin ajettu suolatuilla teillä ja Amerikan nopeusrajoituksetkin ovat tiukempia kun suomessa. Tutki nivelet ja jousitus tarkkaan ja tietysti huoltokirja pitää olla ajan tasalla. Noista ruosteista on paha mennä sanomaan mitään. Jos autoa on huollettu ja hoidettu hyvin niin 300tuh km on ainakin vielä jäljellä. Vielä autossa on sen verran tehoja ettei jää jalkoihin Suomen teillä Maantikulutus on noi 7 litran huitteilla
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Itselläni oli vuoden -98 samanlainen laite. Auto oli kyllä erittäin mukava ajaa ja mukavan pirteä. Bensaa se kulutti kyllä hieman kun kyseessä oli paljon nurkka ajoa. Mutta maantielle lähdettäessä se oli erittäin pieniruokainen. Ainoa miinuspuoli mitä itsellä tuli vastaan oli että automaattilaatikko hajosi siinä 200 tkm kohdalla. Silloin vehon huoltomiehen mukaan noissa ekoissa sähkölaatikoissa on hieman alimitoitettu joku laakerointi. Siitä seurauksena hajosi planeettapyörästö, vaihteiston aivot, moottorin aivot... rahaa paloi aika paljon mutta sen jälkeen toimi hyvin. Mutta tuo voi myös olla hieman tuurista kiinni, mistä sen tietää.
Kone on hyvä. USA-varusteltu auto on mukava vaikkakin alustasarjan kaipaa ellei ole vielä sitä saanut. Tilaa autolle Carfax-raportti, ja jos se ja kaikki muut tietoosi saamat faktat ovat kohdallaan, suosittelen hankintaa.
Tunturi69 kirjoitti:Toi automaattilaatikko taitaa jäädä syyksi etten autoa osta....
Ei sitä kannata pelätä. Jos se toimii nyt, se on oikein hyvä varuste. Ja jos se alkaa reistata, niin yksi tapa suhtautua asiaan on että se on sen ajan murhe.
C230K on ihan eri auto kuin C180 vaikka ne ulkoisesti ovatkin hyvin
samannäköisiä. Käyppä kokeilemassa niin huomaat eron. Samalla voit todeta miten automaatti toimii. Jos vaihtaa pehmeästi eikä luista niin eipä ole enää kaupalla esteitä. Totta tietysti että 202-kori ruostuu ovien alareunoista sekä takaluukun kannen reunoista sekä rekisterikilven yläpuolelta.