Kannentiivisteestä alkaa vuotaa öljyä etunurkista, siellä on (nokkapyörien katveessa) 4kpl kuusiokolokannalla (6mm) olevaa ruuvia jotka löystyvät ajanoloon "sormimomenttiin".
Kannattaa tarkastaa ja kiristää; muistaakseni 21Nm mutta momenttiavain ei sovi muuten kuin pitäisi ottaa nokkapyörät irti, eli helpointa on tarkistaa "kuulapäisellä" avaimella.
Laitetaanpa asia muistiin, kilometrejä on kertynyt 205 000. Kyseessä ns. Suomi-auto, joka on ollut ensimmäisellä omistajalla 20 000 km ja loput toisella. Huoltokirja on ja autoa on käytetty samassa liikkeessä säännöllisesti huollossa. Itse ajelen vuoteen alle 10 000 km joten kun saan tämän maksettua niin sillä taitaa olla vielä sen jälkeen toivon mukaan pitkä taival edessä.
Mittareissa ilmeisesti enemmänki häikkää. Itellä ei tahdo neulat aina nousta heti vaan menee hetki ennenkuin alkaa tapahtumaan. Esim nopeus vasta joskus 40-60 kmh. Ruoste vikaa on ainakin Suomi autoissa ollu takaluukun laidoissa ja ovissa jonku verran.
Ite oon nyt ajanu suunnillen 25 tkm ja ainoastaan normaali määräaikaishuolto on tehty ja ylempi kytkinsylinteri hajos tuossa talvella. Oli muuten mielenkiintoinen ajeltava sen jälkeen
Onnea vaan hyvän auton hankinnasta.Tyyppiviat ohjauksen ja taka-akseliston nivelet,mutta ei niitäkään tarvitse olla jatkuvasti vaihtamassa.Sanoisinko noin 200000 välein mitä olen noita taksimiehiä ja naisia jututtanut.Laturi menee kuulemma aika nopeasti jos siihen päälle vuotaa öljyä niistä moottorin etukulmista,jotenka kannattaa korjata.Ei niissä suurempia ole jos on edellinen omistaja yhtään siitä huolehtinut.