Merkkihuolto ei ole uudelle autolle ainoa vaihtoehto

Missä kannattaa Mersu huollattaa
Vastaa Viestiin
Tomp
Mersumies
Mersumies

Merkkihuolto ei ole uudelle autolle ainoa vaihtoehto

Viesti Kirjoittaja Tomp »

Tuossa tuollainen pieni tietopaketti. Varmasti täälläkin moni joka huollattaa autoaan Veholla takuun raukeamisen pelossa.

http://www.automerkit.fi/fi/uutiset-tre ... oehto.html
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Olipa kiusallisesti kasattu webbisivusto, ainakin firefoxilla ei meinannut millään saada sitä uskomaan että en anna niille oikeata postinumeroani.

Noissa huolloissa ei minusta ole pelkästään kyse takuun säilymisestä, mersun omistaja saa paljon muutakin etua huollattamalla autonsa virallisessa merkkiliikkeessä (ei välttämättä Veholla). Eri asia onko tuo lisäetu suurempien huoltokulujen arvoinen.
Marko M
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Marko M »

Varsinainen takuu ei varmaankaan raukea, mutta esim valmistajan vapaaehtoisesti myöntämä Mobilolife varmasti päättyy siihen paikkaan kun käytetään autoa muualla...
230 C 1978
Tomp
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Tomp »

Joo olin näköjään itse joskus antanut postinumeron niin ei ollut ongelma sivun avaamisessa. Muistan myös joskus itse taistellut sen postinumeron kanssa.

Lukihan siellä juuri se, että jos on jokin erillinen sopimus autoliikkeen kanssa, kuten mersuissa juuri se mobilo life. "Myyjä ja ostaja voivat kuitenkin kauppaa tehdessään allekirjoittaa myös huoltosopimuksen, joka velvoittaa ostajan huollattamaan autonsa merkkiliikkeessä, jotta takuu pysyy voimassa."
Vastaa Viestiin