CLS Shooting Break
CLS Shooting Break
Aika valmiin oloinen tuo uusi CLS-konsepti.
Mahtaa olla luonnossa aika massiivisen näköinen
Palkkatyöläisen perhepirssiksi ei sovellu, hinta ja istuinpaikkojen määrä varmasti rajaa ostajakunnan
http://www.automerkit.fi/fi/uutiset-tre ... maria.html
Mahtaa olla luonnossa aika massiivisen näköinen
Palkkatyöläisen perhepirssiksi ei sovellu, hinta ja istuinpaikkojen määrä varmasti rajaa ostajakunnan
http://www.automerkit.fi/fi/uutiset-tre ... maria.html
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Olin aikanaan todella skeptinen sen suhteen, että CLS menestyisi, kuka ihme nyt 4-ovista coupea haluaisi ostaa.. Olin täysin väärässä ja erehdyin totaalisesti.
Nyt olen jälleen hyvin epäileväinen, kuka ihme nyt muka haluaisi ostaa 4-ovisen coupen farmariversiota.. Todennäköisesti erehdyn jälleen..
Mutta koska kehitys vie mihin vie, niin milloinkahan saamme nähdä CLS- sarjan maasturin?
Ai niin..Bemarihan jo tekikin "maasturicoupen", joten kai sellainen Mersultakin jossain vaiheessa tulee
Nyt olen jälleen hyvin epäileväinen, kuka ihme nyt muka haluaisi ostaa 4-ovisen coupen farmariversiota.. Todennäköisesti erehdyn jälleen..
Mutta koska kehitys vie mihin vie, niin milloinkahan saamme nähdä CLS- sarjan maasturin?
Ai niin..Bemarihan jo tekikin "maasturicoupen", joten kai sellainen Mersultakin jossain vaiheessa tulee
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Kannattaa muistaa, että tämän hintaluokan edustamissa autoissa perinteisen mieltymykset tarpeiden suhteen eivät välttämättä päde. Eli autoa ei välttämättä tulla näkemään varakkaiden perheellisten farmarina, vaan keskimääräistä paremman auton haluava, jolle tavarankuljetuskapasiteetti on tärkeä tekijä niin kuulunee kohderyhmään.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Se mikä on meille suomessa luksusauto ei välttämättä päde muualla maailmassa. Veljellä clk350, maksoi siitä uutena kolmasosan suomen hinnasta amerikasta tuotuna muuttoautona. Sveitsissä esim dieseleitä ei löydä ja kaikki taksitkin on isoilla bensakoneilla. Käytetyn auton yli 100tkm myyminen on vaikeaa ja jobbarit kertovat että niitä ei kukaan paikallinen osta ja ne myydään puolaan suomeen ja italiaan. Täällä 5v vanha käytetty auto huonoilla varusteilla ja pitkillä kilsoilla voi maksaa saman mitä uusi jossain muualla. Volvon myynnistä 80 pinnaa on euroopassa ja niistä kolmasosa myydään ruotsissa.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Ohho! Kyllähän tuonne kehtaa jo mökkikaljat lastata kyytiin Prisman pihalla
Kyllähän noita ässä-farkkuja on saannut aina kun on vaan kysyny, vaikka onhan siinä vielä se yksi mutta senkin jälkeen
AM kirjoitti:Ässästä olisi pitänyt tehdä aina farkkuversiotkin niin mahtuisi matkustamaan mukavasti.
Kyllähän noita ässä-farkkuja on saannut aina kun on vaan kysyny, vaikka onhan siinä vielä se yksi mutta senkin jälkeen
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Mikähän sitte on kunnollisen kokonen farmari, jos ei esim. uusi W212, R-sarjalainen tai W211 farkku ole jo riittävän kunnollisen kokonen? Jo S210:lle ja S211:lle on aika vaikea löytää suunnilleen saman hintaisia tai halvempia vastaavan tilaisia kilpailijoita, jos ei halua esim. Opel Vectraa (kuka sellaisen haluaisi).AM kirjoitti:Mersulta on aina puuttunut kunnollisen kokoinen farmari, mutta eipä tuokaan taida tuoda parannusta asiaan. Ässästä olisi pitänyt tehdä aina farkkuversiotkin niin mahtuisi matkustamaan mukavasti.
Kunnollisen kokoinen farmari olisi noista vähän isompi, vaikkapa pitkästä ässästä väännetty versio. Ärrässä en ole käynyt istumassa, ei oikein houkuttele ulkomuodollaan. No liian uusikin vielä minun rahapussille.
Se on totta ettei kilpailijoiltakaan löydy sen tilavampaa vaihtoehtoa. Tosin se ei taas muuta väykkyä tms. yhtään isommaksi. S210 minulla jo on, kyllähän sinne mahtuu paremman puutteessa.
Se on totta ettei kilpailijoiltakaan löydy sen tilavampaa vaihtoehtoa. Tosin se ei taas muuta väykkyä tms. yhtään isommaksi. S210 minulla jo on, kyllähän sinne mahtuu paremman puutteessa.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 137
- Liittynyt: La 12.11.2005 19:14
Onhan tuollaisia tehtyAM kirjoitti:Mersulta on aina puuttunut kunnollisen kokoinen farmari, mutta eipä tuokaan taida tuoda parannusta asiaan. Ässästä olisi pitänyt tehdä aina farkkuversiotkin niin mahtuisi matkustamaan mukavasti.
Yksi sellainen suhteellisen vaatimaton setä teetätti aikoinaan AMG:lla itselleen useamman W140 tai siis pikemminkin S140 farkun. Lieneekö jo jossain käytettyjä myynnissä?
S-farkku
t. Praktikant
Ihn zu fahren, könnte Ihr Herz belasten - Ihn nie zu fahren, könnte es brechen.
//// AMG Owners Club Finland
//// AMG Owners Club Finland
Nojoo, tuota vähän katselin mutta kun on bensakoneella
Rahallahan saa tietty mitä vain, mutta näin normaali kuolevaisen näkökulmasta asiaa katsellen nuo ei ole oikein vaihtoehto.
Voisihan sitä tietty ostaa W220 mersun ja yhdistää se väykyn perän kanssa http://www.maybach.ru/s-kombi/solitude_1.jpg
Rahallahan saa tietty mitä vain, mutta näin normaali kuolevaisen näkökulmasta asiaa katsellen nuo ei ole oikein vaihtoehto.
Voisihan sitä tietty ostaa W220 mersun ja yhdistää se väykyn perän kanssa http://www.maybach.ru/s-kombi/solitude_1.jpg
- mika4matic
- Vakiokalustoa
- Viestit: 147
- Liittynyt: Ma 12.04.2010 22:12
- Paikkakunta: Espoo
Jotenkin tuosta tulee mieleen ruumisauto... Etenkin kuin nuo pyöreät muodot muuttuvat peräpäässä aika kantikkaaksi: http://www.maybach.ru/s-kombi/index.php?ind=6AM kirjoitti: http://www.maybach.ru/s-kombi/solitude_1.jpg