Tuhkakuppilokeron yläpuolella olevan lokeron irroitus

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
avvain
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Tuhkakuppilokeron yläpuolella olevan lokeron irroitus

Viesti Kirjoittaja avvain »

Soittimen asennusta ja piuhojen vetämistä meneillään. Hommaa helpottaisi jos saisi soittimen aukon alapuolisen lokeron irti. Hieman se liikkuu, mutta ei oikein käy selväksi kuinka paljon voimaa tarvitaan tai mihin suuntaan sitä pitää nitkutella.

Tuhkislokeron irroittamistakin tässä olen katsellut, mutta siinä taitaa olla piilossa parit ruuvit vaihdekepin lähellä?
Av
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Re: Tuhkakuppilokeron yläpuolella olevan lokeron irroitus

Viesti Kirjoittaja DBFI »

avvain kirjoitti:Soittimen asennusta ja piuhojen vetämistä meneillään. Hommaa helpottaisi jos saisi soittimen aukon alapuolisen lokeron irti. Hieman se liikkuu, mutta ei oikein käy selväksi kuinka paljon voimaa tarvitaan tai mihin suuntaan sitä pitää nitkutella.

Tuhkislokeron irroittamistakin tässä olen katsellut, mutta siinä taitaa olla piilossa parit ruuvit vaihdekepin lähellä?
Mistähän mesestä kyse?
avvain
Sisäänajossa
Sisäänajossa

S210 automaatti. Nyt homma edennyt niin, että otin tuhkiksen kotelon irti kun kerran olikin helppo homma. Mutta edelleenkään en onnistunut irroittamaan mankan aukon ja tuhkiksen välissä olevaa koteloa! Tosin tuhkishomma oli se oleellisin, koska saan siitä virtalukolta tulevaa virtaa soittimelle. Mutta periaatteesta alkaa nyppimään kun ei yksi muovikotelo suostu tottelemaan.
Av
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja DBFI »

avvain kirjoitti:S210 automaatti. Nyt homma edennyt niin, että otin tuhkiksen kotelon irti kun kerran olikin helppo homma. Mutta edelleenkään en onnistunut irroittamaan mankan aukon ja tuhkiksen välissä olevaa koteloa! Tosin tuhkishomma oli se oleellisin, koska saan siitä virtalukolta tulevaa virtaa soittimelle. Mutta periaatteesta alkaa nyppimään kun ei yksi muovikotelo suostu tottelemaan.
Se kotelo on kiinni yläreunasta takaosasta, saat varmaan käden alakautta kotelon taakse ja väännät kotelon yläreunaa takaa alas niin kotelo lähtee ulos vetämällä.

Ja kannattaisi hankkia korjaamo-ohjeet jos tekee enemmän töitä auton kanssa, miksipä ei kannattaisi vaikka ei tekisikään itse remonttia.
avvain
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Ok, kiitos. Pitää huomenna kokeilla. Hyvin on ajoittaista tuo autojen raplaaminen, eli en edes tiedä mistä korjaamokirjallisuutta hankkisin? Alfamerin opus mulla on, mutta satunnaista on tuon hyöty. Aikoinaan oli -75 Kleinbus perheellä ja sen rempat oli kyllä mukava tehdä kunnon manuaalin kanssa. Aikamoinen tiiliskivi se olikin.
Av
Vastaa Viestiin