Tuollainen tuli hankittua reilu puoli vuotta sitten..Ei voi kyllä kun kehua,hyviä nämä on kyllä ajella..Uudempiakin autoja ollut(japanilaisia )mutta ei ne ole ollut mersun voittanutta! http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/3230260
En tiedä oliko oikea topicci,ja mitenkä ne kuvat olisi paremmin saanut mutta tuolla niitä nyt olisi..
touhottaja kirjoitti:vieläkös se kartaani kolahtelee tuskin se ristikko noilla kilsoilla kolisee, taitaa olla tukilaakeri ja kumi
En ole tarkemmin sitä tutkinut,mutta kyllähän se varmaan tukilaakeri ja kummi on koska pienillä nopeuksilla vollottava ääni kuuluu..pitänee vielä tutkia tarkemmin kun varmaankin huomenna vien laatikko öljyn vaihtoon..asentaja viimeksi katsoi kun peräöljyt vaihtoi,että ainaskaan perä ei tuntunut väljältä,eikä laatikon päästä..eli epäilisitkö että jää vaihtoehdoksi tukilaakeri? Onkohan kuinka mielenkiintoinen projekti?? Kannattaisiko samalla sitten vaihtaa myös ristikko,vai kauanko ne yleensä kestää rullailla...
ite en vaihtas muuta kun laakerin ja tuki kumin jos ristikossa ei tunnu käteen minkäänlaista väljää
muista merkata kartaanit toisiinsa ennen purkamista ja vielä mielellään kartaanin asema lootan kiinnitykseen nähden ja perän pään kiinnitykseen nähden tutki samalla kartaanin molemman pään rätti nivelet ovatko kuinkakin hyvässä kunnossa ne kannattas samalla vaihtaa kun tuki kumikin
Miksi siellä kardaanissa muuten on edes tukilaakeri ja kumi? Laatikko ja perä molemmat kiinteästi joten ei pitäisi kardaaninkaan juur päästä heittämään Omasta juuri vaihdoin nuo, ei ole kyllä pahahomma, eikä kallis.
touhottaja kirjoitti:ite en vaihtas muuta kun laakerin ja tuki kumin jos ristikossa ei tunnu käteen minkäänlaista väljää
muista merkata kartaanit toisiinsa ennen purkamista ja vielä mielellään kartaanin asema lootan kiinnitykseen nähden ja perän pään kiinnitykseen nähden tutki samalla kartaanin molemman pään rätti nivelet ovatko kuinkakin hyvässä kunnossa ne kannattas samalla vaihtaa kun tuki kumikin
Juu,thanks neuvoista! Pitänee kesän myötä toi voimansiirto laitella kuntoon,kunhan pääsee pihalla touhuilemaan,kun ei tallia ole..tai sit otan kardaanin irti ja vien paikalliseen Tammer Dieseliin..Tai jos joku vaihtais kasi mersuun koko pirssin!
Kettumaista kun kukaan ei valita kyydissä,mut aina pitää jotain keksiä niin sen kolahduksen ne sit kuittaa!
Tuli muuten mieleen,kun viimeksi kurkkasin auton alle niin mulla on siinä tukilaakerin jälkeen laitettu leveä klemmari kardaanin ympärille!? oisko joku tasapaino yritys..