280 S -69 purettu luilleen, mitäs seuraavaks...
280 S -69 purettu luilleen, mitäs seuraavaks...
Nyt olis projekti siinä vaiheessa, että vois ruveta haaveilemaan hiekkapuhalluksesta. Tuulilasi ja takalasi vielä irti, koppa kyljelleen ja kaapimaan isompia massoja pohjasta. Pienenä yllärinä tuli lähes tyhjäksi luulemani tankin tyhjennys, mittari punasella, ja 35 litraa silti tuli valutettua.
Tuli mieleeni, että olis pirun kätevä semmonen teline, jossa korin sais kallistettua, onko kellää kokemusta/tietoa mistä niitä saa ostaa vai pitääkö itse tehdä?
Tuli mieleeni, että olis pirun kätevä semmonen teline, jossa korin sais kallistettua, onko kellää kokemusta/tietoa mistä niitä saa ostaa vai pitääkö itse tehdä?
En oo kuullu/nähny missään myynnissä tuollaisia, ite kun tekee niin saa mieleisen. Liian tukevaa ja jämäkkää tuollaisesta ei varmaan saa tekemälläkään, kannattaa panostaa materiaalivahvuuteen. Tein joskus "grillin" GT-Corollalle, mihin lienee sekin hukkunut. Olis ihan käypänen vekotin myös mersuille.
...kele, nyt rupes oikeesti mietityttämään ja harmittamaan, olenko joskus pistäny sen palasiksi?!?! Ei sillä itelle just nyt käyttöä olis, mutta joku muu vois hyötyä siitä.
...kele, nyt rupes oikeesti mietityttämään ja harmittamaan, olenko joskus pistäny sen palasiksi?!?! Ei sillä itelle just nyt käyttöä olis, mutta joku muu vois hyötyä siitä.
-
- Vakiokalustoa
Re: 280 S -69 purettu luilleen, mitäs seuraavaks...
TM:ssä oli juttua, olisko ollut n.1970-72 lehdessä. Vauxhall Viva siinä kaadettiin. Toisen puolen pyörien tilalle pultataan kaaret ja ne yhdistetään toisiinsa neliöputkella. Sitten vaan riuska ote kynnyskotelosta ja auto kyljelleen kaarien varassa. Minullakin on tuollaiset kaaret, eivät ole kyllä olleet pitkään käytössä. Helppo tehdä itse.saulgoltz kirjoitti:Nyt olis projekti siinä vaiheessa, että vois ruveta haaveilemaan hiekkapuhalluksesta. Tuulilasi ja takalasi vielä irti, koppa kyljelleen ja kaapimaan isompia massoja pohjasta. Pienenä yllärinä tuli lähes tyhjäksi luulemani tankin tyhjennys, mittari punasella, ja 35 litraa silti tuli valutettua.
-
- Mersumaanikko
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viesti: