W211 lämmöt
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
W211 lämmöt
Onko normaalia että näillä keleillä koneen lämmöt on 95 asteessa? Sitten kun tulee risteykseen niin tiputtaa yhden pykälän (5 astetta) ja kun lähtee liikkeelle niin nostaa taas 5 astetta. Matka-ajossa voi seilata sitä 90 ja 95 astetta. Auto on tuotu Saksasta viime vuonna niin termostaatti on vaihettu 2009 syksyllä. Auto siis W211 E270CDI -03, ajettu 153tkm.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
Järjestelmässä on varmaan ilmaa, kun auto oli huollossa. Onko näissä jotain "proppua", josta saa ilmat pois?
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
Liian vähän nestettä eli järjestelmässä on ilmaa tai syyläri tukossa...Night-Wind kirjoitti:^ Moottorin lämpötila laskee.
Sen kyllä tunteekin kun käyttää koneen kuumaksi ja hiukan rutistelee tuota ylävesiletkua jos paineet on kadoksissa..
En tiedä nyt sanoa löytyykö ko. autosta ilmausruuvi termostaatista kun joistain löytyy ja toisista taas ei

S203 C240 -01
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
S124 E220 -94
Ex: W202 C180 -99
Miksi lisäsivät ilmaa huollossa? Yleensä ilmaa lisätään renkaisiin.Night-Wind kirjoitti:Järjestelmässä on varmaan ilmaa, kun auto oli huollossa. Onko näissä jotain "proppua", josta saa ilmat pois?

Eli 211:ssä jäähdytysnesteen vaihto on 15 vuoden välein, tekivätkö jotain muuta remppaa jäähdytysjärjestelmän kanssa vai oliko ilmaa sen termostaatin vaihdon jäljiltä?
Olisin kyllä kuvitellut nestemäärän varoitusvalon syttyvän ennen kuin nesteen vähyys aiheuttaa mitään lämpöongelmia, tai edes mittarivirhettä.
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
Ei ole nestevajausta. Auto oli remontissa laatikon takia ja jotenkin sitä kautta päässyt vissiin ilmaa tonne järjestelmään. Kai se ajan kanssa sitten menee ohitse.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91