Onkohan vika vain ominaisuus? Vakkari putoaa pois päältä heti kun vauhti ylittään 130km/h. Vaikka ajaa ilman vakkaria tuon nopeuden yli, niin ei mene päälle enää sen jälkeen, oire poistuu vasta kun auton sammuttaa.
Siinä se vika onkiin, kitkat ovat sen verran pehmeät että isoissa nopeuksissä pyörintänopeus ero edessä ja takana on yli 3km/h. Vakkari putoa pois päältä.
Wilho79 kirjoitti:Onkohan vika vain ominaisuus? Vakkari putoaa pois päältä heti kun vauhti ylittään 130km/h. Vaikka ajaa ilman vakkaria tuon nopeuden yli, niin ei mene päälle enää sen jälkeen, oire poistuu vasta kun auton sammuttaa.
Yksi mahis vielä. Oletko vahingossa laittanut nopeusrajoittimen päälle 130km niin silloin vakkari saattaa pudota pois päältä. Tää on vaan olettamus.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Missäs meinaat ajella vakkarilla yli 130tkm? Tarviiko sen toimia enää noilla nopeuksilla Suomessa...
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)