Vaihdoin tuossa lauantain kunniaksi pakoputken, tuli muuten e-baysta koko hoito katilta taakse päin alle satasella kotiovelle.
Mutta asiaan, kun lankku nyt kerran oli pukilla niin ajattelin samalla hieman tsekata tasonsäätöä, tanko irti ja käänsin vipua että mites päin se nyt toimikaan. Vähän aikaa se nosti ja sitten naps, oikean puolen iskarin yläpäästä tuli hydrauliöljyt kentälle.
Varaosan haku on jo käynnissä mutta kysymys kuuluu nyt että voiko sillä ajaa? Hajoaako pumppu kuivuuteen tai jotain?
Auto on 3.0 M103 koneella -91.
S124, ZH-M:t pihamaalla
joo, ei kannata ajaa, ainakaan liikaa.
Eli pientä siirtoa paikasta toiseen, (huoltoajoa)
voi mennä, mutta tosiaan, jos se pumppu käy kuivana liikaa, niin tulee isompia ongelmia.
ps. Nyt viimeistään huomaat, onko takajousesi kuoleentuneet.. jos perä tippuu maahan, kun perän tasausjärjestelmä ei pysty nostaa sitä, niin takajouset vaihtoon, ja heti
..tulee huomattavasti parempi ajella. 
Eli pientä siirtoa paikasta toiseen, (huoltoajoa)

ps. Nyt viimeistään huomaat, onko takajousesi kuoleentuneet.. jos perä tippuu maahan, kun perän tasausjärjestelmä ei pysty nostaa sitä, niin takajouset vaihtoon, ja heti


S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR