w201 automaatti laatikon ohjaus
w201 automaatti laatikon ohjaus
elikkäs meni vaijeri poikki kaasuvivuston ja vaihteiston välistä. millaisella kiinnityksellä vaijeri on kiinni laatikonpäässä ? ja onko jotain huomioitavaa vaihtaessa vaijeri ?
Eipä se ole kun koukulla kiinni siellä vaihteiston sisällä.
Öljyt pois.
Öljypohja pois.
Vaijeri irti kaasuvivustosta.
Vedä vaijeria niinpaljon esiin vaihteiston puolelta kun vaan saat. Sieltä se koukkukin tulee näkyviin.
Kun se on irti, niin vaijerin runko lähtee vetämällä ja nitkuttelemalla eestaas pois, mikäli kyse on dieselistä. Bensassa joudut irrottamaan myös S/E alipaineohjauksen letkun.
Sitten vaan uutta samanlaista paikalleen ja säätelemään vaihtopisteet entisille sijoilleen.
Öljyt pois.
Öljypohja pois.
Vaijeri irti kaasuvivustosta.
Vedä vaijeria niinpaljon esiin vaihteiston puolelta kun vaan saat. Sieltä se koukkukin tulee näkyviin.
Kun se on irti, niin vaijerin runko lähtee vetämällä ja nitkuttelemalla eestaas pois, mikäli kyse on dieselistä. Bensassa joudut irrottamaan myös S/E alipaineohjauksen letkun.
Sitten vaan uutta samanlaista paikalleen ja säätelemään vaihtopisteet entisille sijoilleen.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
vaijereita ja niiden säätönamiskoja on käytetty useita eri tyyppejä. Esim. Haynesin korjausoppaassa ne on esitetty. Hanki sellainen, niin ei tarvitse joka asiaa rautalangasta vääntää.torreno kirjoitti:...mutta jos joku voisi kertoa tuosta vaihtoajan kohdan säädöstä ?
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020

Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5743
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29