300sea -88 m103 ei vedä...
300sea -88 m103 ei vedä...
eli silloin tällöin auto tulee todella laiskaksi,toimii hyvin ei nyi tai muuta,mutta puhti on poissa.olen vaihtanut vj-kannen,pyörijän, tulpat ja sytytysjohdot. jos kaasun painaa aivan pohjaan niin kiihtyy hyvin mutta osakaasulla ei.vika lienee ruiskupuolella vai?
voihan v...eiku väyrynen.
itellä samankaltaset oireet ja oli nokka-akselin hammaspyörän pultit löysällä=muuttaa nokan ajotusta koko ajan lopenhan ne meni poikki ja kone paskaksi.
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
lambda voi olla rikki tai menossa rikki, jos täyskaasulla kerran toimii aina moitteetta, mutta osakaasualue on välillä sekaisinjyrki.k kirjoitti:luulisin että toimii,koska kaasu ihan pohjassa kulkee hyvin.

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
jyrki.k kirjoitti:miten meinaat tukossa?
että olisko siellä puhdasta paskaa putkistossa... nämä nykyiset bensat paskoo sitä hartsia jokapaikkaan, jos auto on vähänkin pienemällä käytöllä

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."