300sea -88 m103 ei vedä...

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jyrki.k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ke 06.10.2004 16:55
Paikkakunta: raasepori

300sea -88 m103 ei vedä...

Viesti Kirjoittaja jyrki.k »

eli silloin tällöin auto tulee todella laiskaksi,toimii hyvin ei nyi tai muuta,mutta puhti on poissa.olen vaihtanut vj-kannen,pyörijän, tulpat ja sytytysjohdot. jos kaasun painaa aivan pohjaan niin kiihtyy hyvin mutta osakaasulla ei.vika lienee ruiskupuolella vai?
voihan v...eiku väyrynen.
jyrki.k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ke 06.10.2004 16:55
Paikkakunta: raasepori

Viesti Kirjoittaja jyrki.k »

tais olla yj-rele....
voihan v...eiku väyrynen.
jyrki.k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ke 06.10.2004 16:55
Paikkakunta: raasepori

Viesti Kirjoittaja jyrki.k »

tai sitten ei!!!!prkl....paskoja nämä bensa mersut!??
voihan v...eiku väyrynen.
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

itellä samankaltaset oireet ja oli nokka-akselin hammaspyörän pultit löysällä=muuttaa nokan ajotusta koko ajan lopenhan ne meni poikki ja kone paskaksi.
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
jyrki.k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ke 06.10.2004 16:55
Paikkakunta: raasepori

Viesti Kirjoittaja jyrki.k »

toi tarttee tarkistaa,ärsyttävää ajella kun autosta ei tiedä lähteekö kuin automaatti 200d vai ok.
voihan v...eiku väyrynen.
Avatar
poke2
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 80
Liittynyt: Ke 27.05.2009 12:50
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja poke2 »

jyrki.k kirjoitti:toi tarttee tarkistaa,ärsyttävää ajella kun autosta ei tiedä lähteekö kuin automaatti 200d vai ok.
Toimiiko molemmat bensapumput niinku pitää?
124/300E v.89
jyrki.k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ke 06.10.2004 16:55
Paikkakunta: raasepori

Viesti Kirjoittaja jyrki.k »

luulisin että toimii,koska kaasu ihan pohjassa kulkee hyvin.
voihan v...eiku väyrynen.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

jyrki.k kirjoitti:luulisin että toimii,koska kaasu ihan pohjassa kulkee hyvin.
lambda voi olla rikki tai menossa rikki, jos täyskaasulla kerran toimii aina moitteetta, mutta osakaasualue on välillä sekaisin :roll: tai ke-jetti muuten vain "tukossa"
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
jyrki.k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ke 06.10.2004 16:55
Paikkakunta: raasepori

Viesti Kirjoittaja jyrki.k »

miten meinaat tukossa?
voihan v...eiku väyrynen.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

jyrki.k kirjoitti:miten meinaat tukossa?


että olisko siellä puhdasta paskaa putkistossa... nämä nykyiset bensat paskoo sitä hartsia jokapaikkaan, jos auto on vähänkin pienemällä käytöllä :evil:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Vastaa Viestiin