Auto on -03 ja b-huolto tulisi tehdä. Kilometrejä 146thkm. Osaako kukaan suositella muuta kuin Vehoa Oulun seudulla? Kysyin linnanmaan autohuollosta, mutta kappas hinta oli kalliimpi kun veholla.. yli 400€..
Niin ja onkohan tuo vierimaa Haukiputaalla enää olemassa kun pihassa kävin niin puhnumerokin oli poistettu.. ?
Tänään olin hakemassa veholta öljyjä vaihdelaatikkoon ja perään ja ne oliki jo pussissa kädessäni, mutta kun käteen lyötiin 110€ hintalappu, niin öljyt jäi siihen paikkaan. Otin ylös viskositeetit ja hain tarvike liikkestä perä öljyn 10€ sekä vaihdelaatikkoöljy menee tilaukseen kun se erikoisempaa tavaraa.
simppa80 kirjoitti:Tänään olin hakemassa veholta öljyjä vaihdelaatikkoon ja perään ja ne oliki jo pussissa kädessäni, mutta kun käteen lyötiin 110€ hintalappu, niin öljyt jäi siihen paikkaan. Otin ylös viskositeetit ja hain tarvike liikkestä perä öljyn 10€ sekä vaihdelaatikkoöljy menee tilaukseen kun se erikoisempaa tavaraa.
Että tällaista tällä kertaa..
Ja sitten sulla perä alkaa huutamaan ja laatikkokin hajoaa.
No ei ehkä ihan noin kärkkäästi, mutta mersun peräöljyissä on omat lisäaineensa, toki jotku muutkin peräöljyt täyttävät vaatimukset, mutta ei tainut olla ihan perus api gl-5:t. Noista uudemmista laatikkoöljyistä en tiedä mitään, mutta isot pojat aina sanoo että pitää olla mersun omaa öljyä, ainakin automaateissa. Toki laatikkoonkin taitaa löytyä muun merkkistä vaatimukset täyttävää öljyä mutta menee tilaustavaraksi kuten jo mainitsit.
-Risto
Viimeksi muokannut Malm, Ti 30.09.2008 21:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämä korjaamo sijaitsee on noin 30min oulusta ja kyseinenkunta liittyy ouluun vuodenvaihteessa..
Ei ole ollut pahaa sanottavaa ainakaan vielä ja on keskittynyt muihinkin merkkeihin.
Monet oulun/pohjoissuomen ongelma autototkin menee tuonne hoitoon.
On muuten itsekkin Mersumiehiä
Olen nykyään huoltoplussassa töissä, huolto+ kuuluu veho konserniin. Työvastaanotosta (0105696670) voi varata aikoja. Oonki jo vähä kaipaillu mersuja. T:Vierimaa Samuli (Saulinpoika)
Viimeksi muokannut SJV, To 06.11.2008 10:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SJV kirjoitti:Olen nykyään huoltoplussassa töissä, huolto+ kuuluu veho konserniin. Huoltohinnat kuitenkin edukkaammat, ja sen saa tietää ennen remonttia. Työvastaanotosta (0105696670) voi varata aikoja minulle. Oonki jo vähä kaipaillu mersuja. T:Vierimaa Samuli (Saulinpoika)
Vierimaan Sauli on nykyään töissä Haukiputaan ABC:llä. Käytin vasta omaa johtotähteä siellä ku kaikki muut mesemestat Oulussa oli täynnä. Huollon sai seuraavalle päivälle. Muissa mestoissa yli viikon jono! Veholta en edes kysyny. Tuntihinta ABC:llä oli 60egee. Sauli teki homman vimpan päälle. http://www.abcasemat.fi/en/network/serv ... haukipudas
Saulin poika on nykyään töissä
M-B OSA Oy - CarCentre Laasonen, OULU http://m-b-osa.com/web/
Ei ole enää huoltoplussalla!