
C 230 ensiautoksi?
kaverilla w202 c220 sedan, siinä ei ole. On suksiluukkukin niin saa äänen hyttiin paremmin. Mutta kyllä ne subit kuuluu sen bensatankin läpikin. itsellä 2x10" w124 coupessa.. 
EDIT: Näissä w202:han on myös kaatuvat takapenkit, joten ei siellä välissä mitään voi olla...

EDIT: Näissä w202:han on myös kaatuvat takapenkit, joten ei siellä välissä mitään voi olla...
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Siis onko W202:ssa kaatuvat takapenkitPouttu kirjoitti:kaverilla w202 c220 sedan, siinä ei ole. On suksiluukkukin niin saa äänen hyttiin paremmin. Mutta kyllä ne subit kuuluu sen bensatankin läpikin. itsellä 2x10" w124 coupessa..
EDIT: Näissä w202:han on myös kaatuvat takapenkit, joten ei siellä välissä mitään voi olla...

C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Kaverilla ainakin on ! käyttäjä Vald0Manu300cea24 kirjoitti:Siis onko W202:ssa kaatuvat takapenkitPouttu kirjoitti:kaverilla w202 c220 sedan, siinä ei ole. On suksiluukkukin niin saa äänen hyttiin paremmin. Mutta kyllä ne subit kuuluu sen bensatankin läpikin. itsellä 2x10" w124 coupessa..
EDIT: Näissä w202:han on myös kaatuvat takapenkit, joten ei siellä välissä mitään voi olla...
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Re: Osta 220 CE
Mistä lähtien 220 pensakoneen yhteydessä on voinut puhua tehosta?Rikí kirjoitti:Tee kuten minä: Osta tai hae itsellesi Saksasta 220 CE. Saat tehoa ja taloudellisuutta samassa paketissa.
MB 300D, MB 380 SEC, MB S600C.
Re: Osta 220 CE
jos tehoakin on erinmoistaMihaline kirjoitti:Mistä lähtien 220 pensakoneen yhteydessä on voinut puhua tehosta?Rikí kirjoitti:Tee kuten minä: Osta tai hae itsellesi Saksasta 220 CE. Saat tehoa ja taloudellisuutta samassa paketissa.

w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Joo ei piä hermostua.Pouttu kirjoitti:Kaverilla ainakin on ! käyttäjä Vald0Manu300cea24 kirjoitti:Siis onko W202:ssa kaatuvat takapenkitPouttu kirjoitti:kaverilla w202 c220 sedan, siinä ei ole. On suksiluukkukin niin saa äänen hyttiin paremmin. Mutta kyllä ne subit kuuluu sen bensatankin läpikin. itsellä 2x10" w124 coupessa..
EDIT: Näissä w202:han on myös kaatuvat takapenkit, joten ei siellä välissä mitään voi olla...

En oo kerenny vielä niin paljoo 202:een tutustua kun porukoilla on C180 W202.
Mut pitää joku päivä tsekata toi.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Lisävaruste taitaa olla.Pouttu kirjoitti:Kaverilla ainakin on ! käyttäjä Vald0Manu300cea24 kirjoitti:Siis onko W202:ssa kaatuvat takapenkitPouttu kirjoitti:kaverilla w202 c220 sedan, siinä ei ole. On suksiluukkukin niin saa äänen hyttiin paremmin. Mutta kyllä ne subit kuuluu sen bensatankin läpikin. itsellä 2x10" w124 coupessa..
EDIT: Näissä w202:han on myös kaatuvat takapenkit, joten ei siellä välissä mitään voi olla...
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
kuka hermostumisesta on puhunut ?Manu300cea24 kirjoitti:Joo ei piä hermostua.Pouttu kirjoitti:Kaverilla ainakin on ! käyttäjä Vald0Manu300cea24 kirjoitti:Siis onko W202:ssa kaatuvat takapenkitPouttu kirjoitti:kaverilla w202 c220 sedan, siinä ei ole. On suksiluukkukin niin saa äänen hyttiin paremmin. Mutta kyllä ne subit kuuluu sen bensatankin läpikin. itsellä 2x10" w124 coupessa..
EDIT: Näissä w202:han on myös kaatuvat takapenkit, joten ei siellä välissä mitään voi olla...![]()
En oo kerenny vielä niin paljoo 202:een tutustua kun porukoilla on C180 W202.
Mut pitää joku päivä tsekata toi.

No katoppa, ei kai se sentään mikään lisävaruste ole ollut ?!
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
no sieltä se vastaus taisi tulla...jupehalm kirjoitti:Lisävaruste taitaa olla.Pouttu kirjoitti:Kaverilla ainakin on ! käyttäjä Vald0Manu300cea24 kirjoitti:Siis onko W202:ssa kaatuvat takapenkitPouttu kirjoitti:kaverilla w202 c220 sedan, siinä ei ole. On suksiluukkukin niin saa äänen hyttiin paremmin. Mutta kyllä ne subit kuuluu sen bensatankin läpikin. itsellä 2x10" w124 coupessa..
EDIT: Näissä w202:han on myös kaatuvat takapenkit, joten ei siellä välissä mitään voi olla...
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Miksi ei??Kryptonite kirjoitti: Tuota C 280, en suosittele, vaikka niissä tarjontaa riittää.
Itse ainakin suosittelen. Erityisesti V6 moottorilla jotka tuli tuossa 1997 luvun alkupäässä. Ollut huoletonta ajoa eikä bensaakaan ihan mahdottomia mene. Jalan asennosta riippuen 7,2-13...
Toinen tietenkin se C 230 kompressori varmasti hyvä vaihto ehto.
Nettiautossa aika vähän valintaa tohon 8000€ hintaan, mutta saksasta tuotuna hintaa varmasti tulisi siihen 8000€ paikkeille kuluineen ja veroineen.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
En ole kyllä nähnyt tai kuullu että noissa korimalleissa kippaisi selkänojat tai olisi edes suksiluukkua.nj^ kirjoitti:eikös w124 ja w201:sessäkin ole suksiluukku lisävarusteena ja tämä on juurikin kippaava takapenkki? Vai olenko (vaihteeksi?!) väärin ymmärtänyt?
Suksiluukku ymmärtääkseni on takapenkinselkänojassa olevan kyynernojan takana oleva luukku.
Farmarit tietenki siis eri juttu.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Re: Osta 220 CE
Aikojen alusta, silloin kun kaikki oli vielä kovin hämärää, sieltä lähtien.Mihaline kirjoitti:Mistä lähtien 220 pensakoneen yhteydessä on voinut puhua tehosta?Rikí kirjoitti:Tee kuten minä: Osta tai hae itsellesi Saksasta 220 CE. Saat tehoa ja taloudellisuutta samassa paketissa.
Ei kyseinen moottori mikään tykinammus ole, mutta 150 hv. riittää varsin hyvin päivittäiseen ajoon. Kiihtyy hyvin ja ohitukset sujuu vaivattomasti.
Halusin vain ystävällisesti antaa vinkkejä tälle ce:tä etsivälle henkilölle, että jos haluaa kolmesatasen sijaan taloudellisemman pelin, niin 2.2 on hyvä vaihtoehto. Esim. 2.3 on mersun isoon koriin suhteutettuna tehoiltaan melko huono.
Mistä minun sitten pitäisi puhua, jos en saa mielestäsi käyttää termiä teho? Sanopa se minulle.
Tehosta tai edes siintä taloudellisuudesta en tiedä mut jos itse pitäis valita M103 ja M111 moottorisarjojen väliltä nii kyllä se valinta olis tuo 220 sen verta onnettomia nuo kapea kantiset kutoset on ollu. Muutenhan valinta olis ilman muuta M104 ja nimenomaan 320 jos kupeista puhutaan 

S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Mäkin sekotan nyt soppaa vähän
Eli juu, jos oikeasti haet käyttöautoa niin suosittelen tuota C-sarjaa ja mieluiten C180 2.3kompuraa! Mut siis kaikkihan lähtee nyt siitä kumpi sun silmääsi miellyttää, kummassakin autossa on hyviä ja huonoja puolia! Jotkut kaipaavat esim 4-ovea ja perusteluitahan löytyy vaikka kuinka ja selvyyttä et tule saamaan jos meiltä kyselet että kumpi, ollaan me sen verran jakautuneita että yhteispäätös ei onnistu 
Mut juu, jos siis haluat kelpo käyttöauton ja haluat päästä suhteellisen pienillä polttoaine kuluilla niin C-sarja ilman muuta=) Tuo CE alkaa olemaan vähän enemmänkin "harraste" auto ja kakkuhan sille maistuu vaikka ajaisit mitenkä pintakaasulla
Mut juu, kutosen äänet, ajaton korimalli, hyvät varusteet, ison auton tuntua, hyvä rakentelu kohde yms yms ON CE
taisinpa ilmaista itseni taas selvästi, hehe... joku näistä 300CE, 300CE-24, C180 2.3K, C36 (uuh), mut edukkaimmin pääset jos tyydyt tuohon C180 1.8 ja kyllä silläkin ehtii....


Mut juu, jos siis haluat kelpo käyttöauton ja haluat päästä suhteellisen pienillä polttoaine kuluilla niin C-sarja ilman muuta=) Tuo CE alkaa olemaan vähän enemmänkin "harraste" auto ja kakkuhan sille maistuu vaikka ajaisit mitenkä pintakaasulla


SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
MMite tuommoinen? CE pienellä koneella eikä hintakaan olisi paha;) Niin ja on vielä autoliikkeessä! Verot on vissiin aika piänet nykyisin, vai?
http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/m ... Y1Ysg6AFAA!
http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/m ... Y1Ysg6AFAA!
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
verot on nykyään alle tonnin. Mutta on coupeissa jo hinnat noussu. 2-3v sitten ne oli 20-35 tuhatta kruunua, nykyään 30-50 (oma oli 27tkr 2,5v sit). Sama trendi on saksan coupeissa. Veikkaan että hintataso on saavuttanut pohjan n. 2v sitten ja tästä alaspäin ne ei mene. Ja sen takia että ne on siirtynyt harrastusautoiks ja yleinen kuntotaso on parempi kuin sedaneissa ja farkuissa. Omani meinasin että ajaisin vuoteen 2012 jolloin se on 20v vanha ja voi siirtää täysin harrasteeksi ja nysvätä se tiptop! Ikinähän en sitä tule myymään, seo 100% varmaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Millon sä olet ostamassa 200d sitä autoa? Mun rupes tekemään niin mieli "uutta" uittoautoa että ostat tuon mun coupen sopivaan hintaan
siinä on vanteet ja alusta valamiina ja ruosteetonkin tuo perkuta-rallaan olis;) Vai malttaisko sittenkään
sitä kun tietää tuon oman autonsa kunnon aika hyvin kun se on jo vuosia ollu itellä! Mutku mutku.... GUUMETTA PUKKAA, heh.. No jos eka sen leimais kumminkin, heittelinpä vaan ilimoille mielenköyhiä ideoitani, heh..


SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu

Kyllä tuo korimalli muhun uppoo aika hyvin



SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Haluaisin myös tietää miksi ei tuota 280? Entä onko tuo 1.8 toivottoman laiska vai ihan jees? Vai millä koneella tuota kannattaa kattella? Teho ehkä pikkusen tärkeämpi kuin taloudellisuusjupehalm kirjoitti:Miksi ei??Kryptonite kirjoitti: Tuota C 280, en suosittele, vaikka niissä tarjontaa riittää.
Itse ainakin suosittelen. Erityisesti V6 moottorilla jotka tuli tuossa 1997 luvun alkupäässä. Ollut huoletonta ajoa eikä bensaakaan ihan mahdottomia mene. Jalan asennosta riippuen 7,2-13...
Toinen tietenkin se C 230 kompressori varmasti hyvä vaihto ehto.
Nettiautossa aika vähän valintaa tohon 8000€ hintaan, mutta saksasta tuotuna hintaa varmasti tulisi siihen 8000€ paikkeille kuluineen ja veroineen.
Osta vaan se kompura nii saat sitä tehoa ja taloudellisuutta. 280 ei mun mielestä ole edes vaihtoehto kun noita kompuroitakin on tarjolla mikä pieksee tuon 280 joka osa-alueella paitsi ehkä äänissä200dee kirjoitti:Vai millä koneella tuota kannattaa kattella? Teho ehkä pikkusen tärkeämpi kuin taloudellisuus

S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Kyllä kai tuolla 1.8:llakin pärjää, ainaki nuo pari litraset on ihan OK käyttöpelejä mut eipä ne oikeen maistu enää jos käyt koeajamassa kompuran tai kutosen200dee kirjoitti:No joo mutta noita kompuroita on vähiten että mikä olis sitten toiseksi paras vaihtoehto jos kompuraa ei löydy? Eli onko tuo 1.8 aivan kamalan laiska? Netistä löytyis pari hienoa 1.8
Ja mikä tekee tuosta 2.8 niin huonon? Entä 2.2?

Mä en tuota kutosta mitenkään huonona pitäis mitä mun tuttavapiirissä on tuota 2.8 ollu nii ei niissä ole mitään ihmeellisiä teknisiä murheita ollu mutta ku kompuralla saa samat tehot, enemmän vääntöä ja paremman vääntöalueen + huomattavasti pienemmän kulutuksen nii en itse sen takia löydä mitää järkiperusteluja kutosen hommaamiselle.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
No tuo kompura vois olla kyllä täydellinen vaihtoehto kun oon siitä nyt lukenut. Ilmeisesti helppo ja halpa virittääkin. Suomessa vain erittäin heikko tarjonta. Ruotista haku? Kannattaisko? Ja onkos mitään firmoja jotka hakis? Ei ole ketään tuttua ja itsekään ei huvittaisi tuonne huijattavaksi mennä tällä olemattomalla kielitaidolla.
Itsellä menossa jo toinen kompressori mb ja täytyy vain ihmetellä miksi en ole aiemmin hommanut .
Kyllähän me sinulle c230K saadaan Saksasta sillä taidan ensi viikolla lähteä Hampuriin hankintamatkalle,joten voin auton tuodan tarvittaessa tullessani.
Miltä tämä vaikuttaa :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
vai tämä ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Kyllähän me sinulle c230K saadaan Saksasta sillä taidan ensi viikolla lähteä Hampuriin hankintamatkalle,joten voin auton tuodan tarvittaessa tullessani.
Miltä tämä vaikuttaa :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
vai tämä ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Tuosta hyvä kompura koneinen mersu: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/3231315200dee kirjoitti:No tuo kompura vois olla kyllä täydellinen vaihtoehto kun oon siitä nyt lukenut. Ilmeisesti helppo ja halpa virittääkin. Suomessa vain erittäin heikko tarjonta. Ruotista haku? Kannattaisko? Ja onkos mitään firmoja jotka hakis? Ei ole ketään tuttua ja itsekään ei huvittaisi tuonne huijattavaksi mennä tällä olemattomalla kielitaidolla.