190E Mersu projekti

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
WathPl0x
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Su 03.05.2009 19:43

Viesti Kirjoittaja WathPl0x »

bäkström kirjoitti:
WathPl0x kirjoitti:
jarkki kirjoitti:Väri on kyllä pirun nätti varsinki w201:ssä (ite maalautin tuon oman projekti lankun samalla värillä) 8) Mulla vaan tulee nykyää väkisinki oksennusreaktio ku näkee grafiitin harmaan tai 199 värisen tenava tähden ja se ei ainakaa paranna asiaa jos alla on monoblockit :roll:
Madallusta, kristallivaloa ja vähä isompaa vannettahan tuo tosissaan kaipaisi ku on tuo korisarjakin isketty kiinni mutta hyvältä näyttää tähän mennessä.
Nyt on tuo madallus etusijalla, pitäs vaan keksii et mimmosen madalluksen hommais. uskaltasko madaltaa 50mm vai riittäskö ihan 45mm? tuosta etupuskurista maahan on n 10cm. Sanokaas te viisampana et mite kannattas tehä :D keväällä alkaa taas tuo mekkerin työllistäminen ku tällähetkellä se on seisonnassa. Vanteetkin tulee kesällä muuttumaan 17" tai 18" en oo vielä varma.
laitappa etusormi ja peukalo 5mm etäisyydelle toisistaan ja mieti onko väliä?
Ostat vaan sen -40mm h&r:n ja sit vaan puolkierrost kerrallaa pois jos siltä tuntuu :)
Jooh, kyllä se 5mm aika mitätön on :D mut mites iskarit? tartteeko mitään vaihtaa jos laittaa nuo -40mm madallusjouset?
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

Tjoo ja 17" vanteella 215/40-17 on kaikista paras kumi. Ei raavi, eikä halkasija oo ihan hullunlailla liian pieni.
Tuo on kyllä sääli toi sun etupuskuris, kun sen kanssa autosta ei matalaa saa sitten millään.
WathPl0x
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Su 03.05.2009 19:43

Viesti Kirjoittaja WathPl0x »

Whaeva kirjoitti:Tjoo ja 17" vanteella 215/40-17 on kaikista paras kumi. Ei raavi, eikä halkasija oo ihan hullunlailla liian pieni.
Tuo on kyllä sääli toi sun etupuskuris, kun sen kanssa autosta ei matalaa saa sitten millään.
Noo ei toivoa oo vielä menetetty ;) katsotaan mimmonen siitä sit tulee kun madallus on kiinni.
WathPl0x
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Su 03.05.2009 19:43

Viesti Kirjoittaja WathPl0x »

Päivitystä on tullu vihdoinkin. Madallus -45 H&R ja 215/45/17 kumit. Edestä madaltu 6cm ja takanta 4cm. Eteen vaihoin jousen yläpään kumit 3->2 ja takana annoin olla 2. Pyörätkin sopii pyörimään ihan hyvin kun vähän mankeloi kaaria :D. Sisusta vaihtui -92 W201 mersun sisustaan kokonaan. Vilkut vaihtui läpinäkyviin vilkkuihin, mutta kylkivilkut pysyivät samana. A-pilarit vaihtuivat diskanttipaikallisiin a-pilareihin ja jalopuu vaihtukeskiosa vaihtui hiilikuituun.

Otin pari kuvaa mimmonen se nykyään on:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Muutosta tulee tapahtumaan ainakin konehuoneessa vielä ;)
Avatar
^ArZka^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: To 22.11.2012 21:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: 190E Mersu projekti

Viesti Kirjoittaja ^ArZka^ »

Juuu :) Itellä tällä hetkellä tämä tenava :) Turbotusta olis tiedossa ens kesänä ;)
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!

W201 3.0TURBO Projekti


^ArZka^
Vastaa Viestiin