Mutua:
- W202 C-mallin suorituskykyversioista en tiedä, mutta normaalien kansanmallien lukot lienee just vaan siis tuollaisia katkaisimen takana olevia "sähkölukkoja".
Kokemusta:
- eli kojetaulun napista ESP pois päältä jolloin keltanen kolmio syttyy mittaristoon, ja sitten sutii molemmat takapyörät. Omassa valitettavasti vaan lumella ja jäällä
Kokemusta:
- vanhoissa jenkkiautoissa pystyi testaamaan lukkoperän kun nosti tunkilla takapyörät ilmaan, ja pyöritti toista takarengasta --> toinenkin takapyörä pyörii samaan tahtiin SAMAAN SUUNTAAN. Ja jos kaveri tarttuu siihen toiseen renkaaseen, niin se on "yhtä puuta" se akseli, eli jos kaveri pysäyttää oman renkaansa ja on tarpeeksi vahva niin sinä et siis saa omaa rengastasi pyörimään. Kumpaankaan suuntaan.
- ja lukottomassa perässä kun pyörittää rengasta, niin se toinen rengas pyörii VASTAKKAISEEN SUUNTAAN. Ja sen pystyy pysäyttämään vaikka naapurin mummo, akseli ei ole "yhtä puuta".
- nuo ylläolevat kokemukset ovat ´70 luvun GM:n 10-pulttisesta (kitkalevy)lukkoperästä ja lukottomasta vastaavasta, ja Moparin 8 3/4 levylukollisesta. Ja aina piirsivät nuo lukot kaksi leviää rantua kuivalle asvaltille...
Mutua:
- ylläoleva kikkakolmonen ei onnistune Mersun C-sarjan "sähkölukkojen" varmistamisessa?