300CE-24(-91) "projektiko? "
Elä nyt vitt* väitä että tuolta olis saanu sen koodin??!!! Mä olen vetäny jo uudet piuhat ja laittanu uuden mankan
Kattelenpa huomenna tallista onko se vielä siellä... Voi video sentään 


SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Ai niin, tässä on muuten tämä sivu jos vaikka sitä ittekkin joskus tarviin, eli täältä saa auton vin numerolla tiedot mersustaan, laitetaan tänne talteen osoite =o))
http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Nyt kysymys, kun en muista miten päin toi toimi! Eli kun pitää ilmastointia päällä niin pitääkö valon palaa siinä EC-nappulassa vai ei?
Niin ja mikäs se nappula sen yläpuolella olikaan? Alin kun oli kiertoilma sit tuo EC-namiska ja sit ylimmäisenä??
Niin ja mikäs se nappula sen yläpuolella olikaan? Alin kun oli kiertoilma sit tuo EC-namiska ja sit ylimmäisenä??
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
No niin, Tänään kävin ajelemassa ja mittailin tuota kulutustakin hieman
Ja ainakin minulle yllätys oli positiivinen! Ajoin 150km suurimmaksi osaksi ihan tasaista maantie ajoa mutta mahtui väliin liikennevalojakin ja kolme kappaletta kaasupohjassa kiihdytystä
Isolla tiellä nopeus oli 90-105km/h ja koitin ajella mahdollisimman tasaisesti. Elikkäs 150km lenkin jälkeen tankkiin mahtui 12.67l menovettä!! Elikkäs kaiken järjen mukaan menee satasen reilusti alle kympin sit kun oikein alkaa pitkää matkaa ajamaan! Eihän tuo mun "mittaus" tapani ole mitenkään älyttömän tarkka mutta mulle se piisaa vallan hyvin
Samasta pistoolista tankkasin mennen tullen! Kyllä mä tuossa lasken sen kulutuksen tarkemmin kesän aikana kunhan vaan jaksan ottaa noita kuitteja pyörimään autoon. No mut täytyy sanoa että tyytyväinen olen kun olin varautunnut siihen että auto vie 11-12l/100km ja nyt näyttäisi siltä että kulutus olisi noin 8,66l/100km kun ajelee iisisti 
Tosi mukava auto ajella muutenkin pakettiauton jälkeen




Tosi mukava auto ajella muutenkin pakettiauton jälkeen

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Eilen iltana kun lähdin töihin niin yllätys oli suuri! Avasin apukuskin oven ja heitin repun siihen ja menin sit toiselta puolelta autoon sisälle, niin kappas kappas vänkärin turvavyön-ojennin oli työntany vyön ulos
Niin siis sehän ei ole pelannu kun muutaman kerran sinä aikana kun auto on mulla ollu. Osaattekos sanoa mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään? Mulla oli joskus irti takaverhoilu mut arvatkaapas vaan sainko vyön ojentimeen mitään järkeä, en mä noita sähköhommia oikein osaa
Voisiko tässä tilanteessa olla vika ehkä jossain oven kytkimessä kun näyttäis välillä pelaavan?? Muuutaman kerran se toimi hienosti mutta sit kun olin työmaan pihassa niin eipä toiminu enään ollenkaan 



SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
[img]http://speedmaster.kuvat.fi/kuvat/MB%20 ... _small.jpg[/img]
Tuossapa olisi todistus siitä että se pelas ainakin hetken
Mikähän sitä mättää oikeesti??
Tuossapa olisi todistus siitä että se pelas ainakin hetken

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu

Hei, millä tämä on kiinni? Tuo hansikaslokeron puoli irtoaa ihan kampeamalla mutta mittariston puoli "jänkää" aika ikävästi! Siis ja millainen systeemi tuo muutenkin on? kattokaas kun on semmoinen ongelma että vaikka rullaa pyörittää niin ilman tulo ei muutu miksikään, eli sitä ei saa kiinni ollenkaan

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu

Tähän tarvitaankin jo vähän tuuria ja taitoa, ehkä myös ylinmääräisiä käsiä, jos niitä on saatavilla.

Punaisten laatikoiden kohdalla on räppänän "sisällä" ylä- ja alareunassa klipsi joka nurkassa(jotka todennäköisesti ovat jo pois koloistaan hanskalokeron päädystä, koska se sieltä liikkuu jo)
Klipsejä täytyy sievästi kääntää nuolen osoittamiin suuntiin(ylhäältä alaspäin ja alhaalta ylös) ne nousevat koloistaan ehkä reilu puoli senttiä ja samalla nitkutella räppänää ulos päin.

Keltaisen laatikon kohdalla on sinisen nuolen osoittamassa suunnassa 5mm kuusiokolopultti, joka täytyy pyörittää auki jo ennen räppänän irroitusta!
Itse kun räppänää irrotin, en tietenkään ensin niitä klipsejä sieltä huomannu ja voimalla väänsin niin alhaalta kumpikin napsahti poikki ja samalla lähti myös rulla irti räppänästä, eli rikki män.

Sittenpä räppänä lähteekin jo nätisti ulospäin vetämällä pois.
Toivotaan, että näistä on jotakin apua!

kyllä mullakin oli ruuvi siellä hansikaslokeron puolella, vaikka kaikki klipsut oli ehjiä...Sergey kirjoitti:jahas... mikähän omapatenttiruuvi mul o sit tuolta sivusta vedettytaitaa olla siis ne klipsit mullaki poikki ja on sit ruuvil korvattu? tjsp. Pitäpä huomen oikee kattoo et onko ehjää vai ei
hetken sai raapiä päätään ja tiirailla taskulampun kanssa, että keksi kuinka tuo on kiinni ja miten sen saa ehjänä irti, että sai vaihdettua ehjän lampun tuohon säätörullaan

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Mittariston puolelta löytyy ruuvi myös omasta coupesta. Jos topicin aloittaja meinaa ruosteettoman oikean puoleisen lokasuojan vaihtaa pois, niin olis kiinnostusta ostaa se pois. Värikin näyttää natsaavan 
Multa löytyy rikkinäinen turvavyön ojentaja kuskin puolelle. Jos siitä ojentajasta on jokin osa hajonnut, niin tuossa se saattaa olla ehyenä. Ota yhteyttä jos tarttet jotain mikrokytkintä. Niitähän siinä laitoksessa riittää.

Multa löytyy rikkinäinen turvavyön ojentaja kuskin puolelle. Jos siitä ojentajasta on jokin osa hajonnut, niin tuossa se saattaa olla ehyenä. Ota yhteyttä jos tarttet jotain mikrokytkintä. Niitähän siinä laitoksessa riittää.
MB 300 CE 24V -92
MB pystäri 250 -69 (museoautoprojekti)
Lisäksi käyttöautoina japanialaisia.
MB pystäri 250 -69 (museoautoprojekti)
Lisäksi käyttöautoina japanialaisia.
Ne klipsit on aika heikonlaisella kiinnityksellä, että aika varovainen saa olla ku niitä vääntelee.napa kirjoitti:kyllä mullakin oli ruuvi siellä hansikaslokeron puolella, vaikka kaikki klipsut oli ehjiä...Sergey kirjoitti:jahas... mikähän omapatenttiruuvi mul o sit tuolta sivusta vedettytaitaa olla siis ne klipsit mullaki poikki ja on sit ruuvil korvattu? tjsp. Pitäpä huomen oikee kattoo et onko ehjää vai ei
Omassa w124:ssa ei ollut mitään ruuvia mittariston puolella. Mittaristoa ei tarvi irrottaa, jos haluaa keskiräppänän irti.
Itsellä oli nimenomaan hanskalokeron päädyssä ruuvi ja siellä sen kuuluukin olla, mutta ei mittariston puolella.

Saattaapi olla Sergeyn mersussa, että klipsit on poikki ja sinne on pistetty ruuvi, että paikallaan pysyy. Mene ja tiedä sitte.

Eikö topicin aloittajan korimallikin ole w124?

No niin, nyt on toi "ritilä" purettua ja uudelleen kasattu! Otin kuvia ja siirtelin niitä tuonne kuvat.fi sivustolle, mut
Juu siis 4kertaa siirsin mut eipä ne sinne ilmestyny, PRKL***!!! Nyt on lähdettävä töihin joten palaan asialle uudemman kerran kuvien ja sanojen kera
Se on moro nyt hetkiseksi....


SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
No niin, elikkäs tästä homma alkoi! Ja se kuusiokolo oli muuten 4mm eikä 5mm


Tämä klipsi oli se joka sielä laittoin pahiten kampoihin
Voimaa sai käyttää mutta lähti se sitten sieltä kun vaan malttoi mielensä!


Tämmöisillä klipseillä metalli-kehys oli kiinni (3yläpuolella ja 1alapuolelle)

Kehys irti, jeeeeee....

Kuusikolo oli sitten tuossa kiinni, tässä vaiheessa mietin että saanko sitä koskaan enään kasaan, heh..

Ritilä takaapäin ja kiinnitysruuvi.
Mut juu, tuossa on kuvatuksia ja ei ollu mikään älyttömän paha homma kumminkaan kun minäkin sen sain purettua
Juu ja siis yksi ruuvi oli hansikaslokeron puolella ja mittarin puolella mun autossa ei ainkaan mitään ruuveja ollu..


Tämä klipsi oli se joka sielä laittoin pahiten kampoihin



Tämmöisillä klipseillä metalli-kehys oli kiinni (3yläpuolella ja 1alapuolelle)

Kehys irti, jeeeeee....

Kuusikolo oli sitten tuossa kiinni, tässä vaiheessa mietin että saanko sitä koskaan enään kasaan, heh..

Ritilä takaapäin ja kiinnitysruuvi.
Mut juu, tuossa on kuvatuksia ja ei ollu mikään älyttömän paha homma kumminkaan kun minäkin sen sain purettua

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
mulla tuo ruuvi on mittariston puolella. ja hanskista ei oo ku on airbag. eli vaihtelua siis on.
EDIT: jotta en sit puhu potaskaa, i tarkistan asian huomenna
EDIT: jotta en sit puhu potaskaa, i tarkistan asian huomenna

Viimeksi muokannut Sergey, Ma 07.06.2010 00:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Juu siis kiitoksia avituksesta =) Oli kumminkin iso apu ja toivottavasti jollekkin on sit apua myös noista kuvista jos vastaavaa hommaa tekee joskus!
On muuten aika ihmeellinen juttu toi mun vänkärin puolen turvavyön ojentaja! Tulin duunista kotiin ja hetken sitä rassailin ja se pelas vissiin parikymmenta kertaa ja sit taas ei pelannu?? Siis vika on todennäköisesti alemmassa katkaisiassa?? Siis se ylempi on vissiinkin sisävalon katkaisia ja alempi ohjaa sitä turvavyön ojentajaa?? Mut juu, siis sitä kun painelee niin välillä pelaa ja välillä ei
Voihan se vika olla toki muuallakin mut tuolla tavoin sain ojentajan pelaamaan useaan kertaan. Pittää siihen perehtyä tässä paremmalla ajalla sitten, ei millään viitsis takaverhoilua alkaa purkamaan jos vika ei sitten olekkaan siinä..
On muuten aika ihmeellinen juttu toi mun vänkärin puolen turvavyön ojentaja! Tulin duunista kotiin ja hetken sitä rassailin ja se pelas vissiin parikymmenta kertaa ja sit taas ei pelannu?? Siis vika on todennäköisesti alemmassa katkaisiassa?? Siis se ylempi on vissiinkin sisävalon katkaisia ja alempi ohjaa sitä turvavyön ojentajaa?? Mut juu, siis sitä kun painelee niin välillä pelaa ja välillä ei

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
kai sen saa purettua? Tätyy koittaa tänään vaihtaa noi katkaisiat tosinpäin tai siis taidan ottaa kyseisen katkaisin kuskin puolelta! Luulen kyllä että se katkaisia on ehjä mut sen nään sitten=) Osaiskos kukaan heittää kylmiltään millainen polttimo on tuossa vaihdekepin(automaatti) valitsinLevyssä vai mikä nyt nimeltään onkaan. Nyt taas duuniin ja sit vapaita viettelmään.
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Oletuksena w124:sta ja w201:stä saa purettua jokaisen katkaisijan/liitimen yms.
Toki poikkeuksiakin on...
Vaihdekepin polttimo mallia en tarkkaa muista (muistaakseni sellainen isompi ihan beissik lasikantanen mitä menee mittaristoo ym.) ku niin monta vuotta ku tollasia viimeks vaihdellut mut vaihto on helppo eli se parketti siintä ympäriltä pois ja polttimo lähtee irti ku nyppäset sitä vaan alas päin.

Vaihdekepin polttimo mallia en tarkkaa muista (muistaakseni sellainen isompi ihan beissik lasikantanen mitä menee mittaristoo ym.) ku niin monta vuotta ku tollasia viimeks vaihdellut mut vaihto on helppo eli se parketti siintä ympäriltä pois ja polttimo lähtee irti ku nyppäset sitä vaan alas päin.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Muista en tiedä mutta mulla tossa 5 vaihteisen kaaviossa on ihan normi T5 kannalla oleva eli niitä pieniä.sonikki kirjoitti:Oletuksena w124:sta ja w201:stä saa purettua jokaisen katkaisijan/liitimen yms.Toki poikkeuksiakin on...
Vaihdekepin polttimo mallia en tarkkaa muista (muistaakseni sellainen isompi ihan beissik lasikantanen mitä menee mittaristoo ym.) ku niin monta vuotta ku tollasia viimeks vaihdellut mut vaihto on helppo eli se parketti siintä ympäriltä pois ja polttimo lähtee irti ku nyppäset sitä vaan alas päin.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
jep sese on. Ja katkasijat tosiaan on purettavia ja siitä kuva mun rojektis
huuh huomaa et o loma.

asia tarkistettu ja ruuvi oli airbagin sekä mittariston puolella.Sergey kirjoitti:mulla tuo ruuvi on mittariston puolella. ja hanskista ei oo ku on airbag. eli vaihtelua siis on.
EDIT: jotta en sit puhu potaskaa, i tarkistan asian huomenna
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021