w 202 avain sisällä ukko ulkona
- hemppaveikko
- Vakiokalustoa
- Viestit: 103
- Liittynyt: La 08.05.2004 13:16
- Paikkakunta: OULU
w 202 avain sisällä ukko ulkona
niin vaan jäi avaimet autoon ja ovet lukossa kele...millasilla työkaluilla sitä pääsis sisään,tiiliskiveä ei vielä vihtis käyttää,vara-avainkin on senverta kaukana ettei ehdi tähän kiireeseen.auttakee joku.yv nä kun aihe on tämä niin ei konstit mene vääriin piireihin,
MIES VOI LUOPUA MERSUSTA VAAN MERSU EI LÄHE MIEHESTÄ
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
Paskan vitut ne mihinkään vääriin piireihin mene, yksikään varas ei käytä aikaa siihen että koittaa onkia ovea auki, se on tiiliskivellä lasi sisään ja rojut mukaan
Ja vaikka ne koittaisivatkin avata niitä ovia erikoisilla konsteilla, niin ne osaa tehdä sen täysin ilman foorumilla opittuja tapoja

Ja vaikka ne koittaisivatkin avata niitä ovia erikoisilla konsteilla, niin ne osaa tehdä sen täysin ilman foorumilla opittuja tapoja
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
kokeile nyt ensin sitä perinteistä, eli jos on kavereita autoineen lähettyvillä, niin niiden autojen avaimilla, ei tarvitse olla edes samaa merkkiä... oman mersun ovet aukee ainakin toyotan avaimilla (en kylläkään pidä niitä yleensä edes lukossa, kun vähemmän tulee vahinkoa, jos joku haluaa siellä tonkia ja ovet on valmiiksi auki...)
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
- hemppaveikko
- Vakiokalustoa
- Viestit: 103
- Liittynyt: La 08.05.2004 13:16
- Paikkakunta: OULU
nonnii ovet aukesi.oli melekosta onkimista ,kun oli avaimet siinä keskikonsolin laatikossa,onneksi niissä oli metallirenkula johon sai rautalankakoukun pujotettua ovitiivisteen välistä,vejin avaimet kuskin penkille ja sain siihen painettua jämäkällä hitsauslangalla nappia.on nevaan visut nuo ovet,puukiiloilla sai juuri senverta rakoa että sai langan sisään.
MIES VOI LUOPUA MERSUSTA VAAN MERSU EI LÄHE MIEHESTÄ
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
-180C ESPRIT -95. E220 CDI A -03 farkku.S204 200CDI-10
Kardaanitunneliin reikä ja pumpulle roklaamaan
Tosiaan poliisitki varmaan tulee avaamaan jos pystyt todistamaan auton omaksi, tosin kiireisiä operaatioita nämä ei ole, ellet ole munasillasi -30 asteessa jumissa, koti- ja autonavaimet autossa.
Veholta saa tilattua vara-avaimet jos alkuperäiset lukot ja veikkaampa että lukkoseppäkin osaa oven avata.
Jos ei mitään muuta keksi, niin muistakaa, älkää hajottako sitä pienintä lasia, se ei ole halvin

Tosiaan poliisitki varmaan tulee avaamaan jos pystyt todistamaan auton omaksi, tosin kiireisiä operaatioita nämä ei ole, ellet ole munasillasi -30 asteessa jumissa, koti- ja autonavaimet autossa.
Veholta saa tilattua vara-avaimet jos alkuperäiset lukot ja veikkaampa että lukkoseppäkin osaa oven avata.
Jos ei mitään muuta keksi, niin muistakaa, älkää hajottako sitä pienintä lasia, se ei ole halvin

W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
- hemppaveikko
- Vakiokalustoa
- Viestit: 103
- Liittynyt: La 08.05.2004 13:16
- Paikkakunta: OULU
hieman oli "yleisö" ihmetellyt -80 luvulla, kun työnantaja oli lekalla huitonut uudehkosta lankusta tuulilasia paskaksi, kun oli jäänyt myös avaimet sisällejpeltoma kirjoitti:Mainitten nyt kumminkin jos joku ei satu tietään: jos haluaa autoon mennä lasin rikkomalla, kannattaa autosta hajottaa ensimmäisenä tietysti tuulilasi. Se on yleensä halvin ja kaikista laseista eninten vaihtokunnossa.


lisäksi tuulilasista ei tule sitä lasimoskaa ympäri autoa niin paljoa, kuin muista laseista, jotka "räjähtää" sokerinpaloiksi pitkin autoa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."