Tuota tuota

Siis mun kohdalle ei ole osunut yhtään lahoa mersua! Tai siis yhtään semmoista en ole ostanut itselleni enkä muillekkan kenelle olen mersun hommannut:) Siis onhan niitä huonoja ja hyviä yksilöitä niin kuin kaikissa automerkeissä! Ja oikeesti jos vähänkin tuntuu siltä että joku esim volkkari olisi mieluisampi itselle niin ei muuta kun semmoista ostamaan

Ei kai ne nyt mitään huonoja ole nekään? Mut siis tässä on mun tarinani! Elikkäs olen aika montaa automerkkiä ajellu ja onhan se vaan niin tosiasia että saa olla oikeestaan mikä merkki hyvänsä niin ajettavuus ei ole mersun luokkaa, siksi on ihan sama ostatko vanhemman johtotähden vai vähän uudemman muun merkin koska kyllä se mersu aika monessa tapauksessa pesee ajettavuudeltaan muun merkin! Mä ajoin itse tuossa 2v sitten aivan uutta volkkarin golffia eli vm 2008 ja se mun tuttu kenen autoa ajoin oli ihan tohkeissaan kuinka hiljainen ha hyvä auto oli ajaa, heh... No koeajo-lenkin jälkeen kehuin tutulleni että juu on hyvä auto ja olihan se toki, oli vielä joku GT versio! No sit kun pääsin faijani juttuun niin pystyin puhumaan niin kuin asiat oli, eli siis mulla oli itsellä siihen aikaan C180sportcoupe(-01) ja ei HELVETISSÄ pakasta vedetystä golffista ja mun coupesta ei voinu puhua edes saman päivän aikana

Uskomaton juttu mut mersu oli TODELLA paljon hiljaisempi, vakaampi ajaa eikä kuulunu mitään kitinöitä ja näillä tarkoitan sisä-ääniä, koelaudan yms muita ääniä

golffissa kuului aivan törkeä rengasmelu sisälle, moottorin ääni yms yms... Tämän jälkeen olen myös koeajanut SEAT LEON CUPRAa ja muijalla on ollut uusi GOLF variant ja nyt tämän vuosimallin TOYOTA COROLLA! Mikään näistä ei ole pessyt sitä mun "vanhaa" SPORTCOUPEA!!! Eli minä ajan mielummin 10v vanhalla mersulla mistä on lastentaudit jo korjattu kun millään muulla, se tajuaa sitten kun on ajellu vähän enemmän että miten hyvä auto mersu oikeasti on, PISTE!!!!!! Tämä on minun mielipiteeni joten anteeksi vaan...