Kyselin taanoin,mistä saisi edullisimmin alipainepumpun keskuslukkon toiminta,nyt kysyisin vaikuttaako pumppu myös ilmastoinnin toimintaan,tuo kirottu ec ja takuu korjauksessa mene umpeen 27.6.10.
Niin sain tiedon tilata pumppu ebay:stä tehty 17.5.10 miten kauan pumpun tulo kestää vai pitääkö alkaa kysellä tullista? vai mistä kautta tulee.
Siis on maksettu kuitti on Vacuum supply Pump,vahvistus tilauksesta on tullut ym,joten kaiken sen puoleen pitäisi olla kunnossa,mutta jo kestää.
S 500 -96 ALIPAINEPUMPUMPPU/TILAUS/ILMASTOINTI
-
- Vakiokalustoa
-
- Vakiokalustoa
Niin mutta vaikuttaako ilmastoinnin päälläpysymiseen,kun minulla on tehnyt jo n.3 vuotta,sitä,että pysyyy päällä n. 10 min,sitten lyö vikatilaan (ec) valo syttyy sitten manuaalille ja sammutus,käynnistys painan ec:tä ja taas tulee kylmää.Niin tietenkin ec:valo sammuu.Mika.T kirjoitti:Kyllä mulla takapenkin alla oleva alipainepumppu käy kun lämmityslaitteen ilmansuuntia vaihtelee...
Eli kyllä.
-
- Vakiokalustoa
Kiitos vastauksesta,mutta jos luet viimeisimmän kirjoitukseni s500:satasesta,huomaat,että pumppu käy ja käy ja muuten kaikki toimii,ei vain pysy ilmastointi päällä,tuo EC on vikatila.jp_olli kirjoitti:Jos pumppu ei toimi lainkaan (moottori rikki), niin korjaus onnistuu.![]()
Hiljattain korjasin samanlaisen ja moottori meni vaihtoon.
-
- Vakiokalustoa
Elikä olet sitämieltä,että kun pumpun vaihtaa,vaikka toimii viimeisimmän kirjoitukseni mukaan,jollain tavalla,sen teho vaikuttaa siihen,että ilmastointi lyö jatkuvasti vikatilaan EC ja t'm'n jälkeen ilmastointi pysyy päällä.Oletko koskaan ostanut osia Ebay Motorsista,jos niin mitkä kokemuksesi ovat ko liikkeestä.Mika.T kirjoitti:Kyllä mulla takapenkin alla oleva alipainepumppu käy kun lämmityslaitteen ilmansuuntia vaihtelee...
Eli kyllä.