W211 tuning
W211 ja katuauto.fi AMP 35w 5000K XENON ja 5W parkit (olikohan muka jopa 7000K, mutta väri oikeasti n. 5000K ), w211:ssä. Valot tosi hyvät, paras sijoitus konetehon optimoinnin jälkeen. Tosi tasapainoisen näköinen paketti, suosittelen! Eikä yhtään herjaa valovalvonnasta, starilla xenonmoodi päälle, niin syttyy hiukan nopemmin.
Varmaan muutaman vuoden päästä ihmetellään aikaa jolloin xenonit oli
laittomia, kuten lisäjallu valo aikoinaan!!???
Varmaan muutaman vuoden päästä ihmetellään aikaa jolloin xenonit oli
laittomia, kuten lisäjallu valo aikoinaan!!???
S213 E400d 11/2018, om656 ainut oikea mb motti!
ex.W203 Coupe 200 COMP man.om111 2002
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu;
ex.W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu;
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto;
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutetu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D /E
=>VW 1.9 / 2.0 TDI Touran with 1852vnt
=>VW 2.0 TDI DSG V Golf 200hp/400Nm
=> VW 2.0 CRD Tiguan Tipronic 200hp/416 Nm
=> VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
ex.W203 Coupe 200 COMP man.om111 2002
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu;
ex.W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu;
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto;
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutetu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D /E
=>VW 1.9 / 2.0 TDI Touran with 1852vnt
=>VW 2.0 TDI DSG V Golf 200hp/400Nm
=> VW 2.0 CRD Tiguan Tipronic 200hp/416 Nm
=> VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
Terve!
Ei varmaan hirveesti oo kokemuksia alustoista w211 korisiin, kun
tuossa aikasemmin kyselin.
Antti K:lla on H&R ja kuulemma ihan hyvä alusta.
Itelle on nyt sitten tulossa Spax rsx alusta. Pitää olla erilainen kun muut
ja kokeilla Löyty aika edukkaaseen hintaan
saksalaisesta verkkokaupasta. kuukauden toimitusaikaa lupailivat.
Laitan sitten omia kokemuksia kun alusta saapuu kotiin.
säädettävät alustat mitä w211 koriin löysin.
KW, Spax, K-sport, H&R, Bilstein
Tässä vielä linkki alustan tietoihin.
http://www.n2o-tuning.net/xanario_pinfo ... s_id=28015
Ei varmaan hirveesti oo kokemuksia alustoista w211 korisiin, kun
tuossa aikasemmin kyselin.
Antti K:lla on H&R ja kuulemma ihan hyvä alusta.
Itelle on nyt sitten tulossa Spax rsx alusta. Pitää olla erilainen kun muut
ja kokeilla Löyty aika edukkaaseen hintaan
saksalaisesta verkkokaupasta. kuukauden toimitusaikaa lupailivat.
Laitan sitten omia kokemuksia kun alusta saapuu kotiin.
säädettävät alustat mitä w211 koriin löysin.
KW, Spax, K-sport, H&R, Bilstein
Tässä vielä linkki alustan tietoihin.
http://www.n2o-tuning.net/xanario_pinfo ... s_id=28015
F-350
Lep1 kirjoitti:Terve!
Ei varmaan hirveesti oo kokemuksia alustoista w211 korisiin, kun
tuossa aikasemmin kyselin.
Antti K:lla on H&R ja kuulemma ihan hyvä alusta.
Itelle on nyt sitten tulossa Spax rsx alusta. Pitää olla erilainen kun muut
ja kokeilla Löyty aika edukkaaseen hintaan
saksalaisesta verkkokaupasta. kuukauden toimitusaikaa lupailivat.
Laitan sitten omia kokemuksia kun alusta saapuu kotiin.
säädettävät alustat mitä w211 koriin löysin.
KW, Spax, K-sport, H&R, Bilstein
Tässä vielä linkki alustan tietoihin.
http://www.n2o-tuning.net/xanario_pinfo ... s_id=28015
Noniin nyt tuli postia myyjältä. Kuulemma Spax tehtailla on
teknisiä ongelmia eivätkä pysty toimittamaan mitään...
Nyt sitten odottelen rahoja takaisin
Kun kuitenkin alusta tarvitsisi saada niin laitoin tänään tilaukseen
H&R korkeus säädettävän TuningTempel nimisestä firmasta.
varmaan parin viikon sisään tulee kotiin, kun hyllystä pitäis löytyä...
Laitan sitten kuvia ja kokemuksia kun alusta saapuu.
F-350
Nyt autossa 20" vanteet ja pieni madallus tehty airmaticiin.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Tomp: Paljonko tuota sinun pirssiäsi madallettiin? Onko kuvissa sport 2 -asetus päällä? Näyttää kyllä hyvältä! Oon kans ajatellut seuraavan huollon yhteydessä tiputtaa tota alustaa hieman ehkä 30-40 mm..
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
Jotain osaan nyt sanoa madalluksesta. Eli pyörän keskikohdasta mitattuna etäysyys lokasuojaan on takana 32cm ja edessä 33cm, COMFORT asetuksella.arto79 kirjoitti:Tomp: Paljonko tuota sinun pirssiäsi madallettiin? Onko kuvissa sport 2 -asetus päällä? Näyttää kyllä hyvältä!
Oon kans ajatellut seuraavan huollon yhteydessä tiputtaa tota alustaa hieman ehkä 30-40 mm..
Itsellä alusta kanssa aikalailla samassa korkeudessa, mutta jo comfort asetuksella. Tekis mieli melkeinpä nostaa tuota korkeutta pari senttiä takaisin ylöspäin. Minkälainen ja minkä hintainen on tuo korkeuden säätö toimenpide?Tomp kirjoitti:Jotain osaan nyt sanoa madalluksesta. Eli pyörän keskikohdasta mitattuna etäysyys lokasuojaan on takana 32cm ja edessä 33cm, COMFORT asetuksella.arto79 kirjoitti:Tomp: Paljonko tuota sinun pirssiäsi madallettiin? Onko kuvissa sport 2 -asetus päällä? Näyttää kyllä hyvältä!
Oon kans ajatellut seuraavan huollon yhteydessä tiputtaa tota alustaa hieman ehkä 30-40 mm..
W213 220d -17 AMG
Ex:
W212 350cdi -12 AMG
W204 220cdi -08
W211 400cdi -04 AMG
W210 290td -96 DEMEC
Ex:
W212 350cdi -12 AMG
W204 220cdi -08
W211 400cdi -04 AMG
W210 290td -96 DEMEC
Noniin ja tarina jatkuuLep1 kirjoitti:Lep1 kirjoitti:Terve!
Ei varmaan hirveesti oo kokemuksia alustoista w211 korisiin, kun
tuossa aikasemmin kyselin.
Antti K:lla on H&R ja kuulemma ihan hyvä alusta.
Itelle on nyt sitten tulossa Spax rsx alusta. Pitää olla erilainen kun muut
ja kokeilla Löyty aika edukkaaseen hintaan
saksalaisesta verkkokaupasta. kuukauden toimitusaikaa lupailivat.
Laitan sitten omia kokemuksia kun alusta saapuu kotiin.
säädettävät alustat mitä w211 koriin löysin.
KW, Spax, K-sport, H&R, Bilstein
Tässä vielä linkki alustan tietoihin.
http://www.n2o-tuning.net/xanario_pinfo ... s_id=28015
Noniin nyt tuli postia myyjältä. Kuulemma Spax tehtailla on
teknisiä ongelmia eivätkä pysty toimittamaan mitään...
Nyt sitten odottelen rahoja takaisin
Kun kuitenkin alusta tarvitsisi saada niin laitoin tänään tilaukseen
H&R korkeus säädettävän TuningTempel nimisestä firmasta.
varmaan parin viikon sisään tulee kotiin, kun hyllystä pitäis löytyä...
Laitan sitten kuvia ja kokemuksia kun alusta saapuu.
Eilen oli paikallisesta postista alusta noudettavissa. Noh menin tietty
heti hakemaan ja kuinkas ollakkaan sieltä tulee käteen KW:n alusta???
ja vielä VW Sciroccoon!!! Ei menny sitten hirveästi pieleen tämä tilaus
Alustan merkki väärä ja vielä auton merkkikin väärä...
Noh otin kuvat paketista ja kuiteista ja laitoin postia myyjälle jos se vois
pikkuhiljaa lähettää oikeää tavaraa tänne päin...
Taas odottelua.... mahdankohan saada alustaa edes tän vuoden puolella...
F-350
Nuo korkeudet oli siis mitattuna comfort asetuksella. Nyt mittasin uusiks korkeuden, tais olla sport 2 asento päällä ja korkeudet edessä ja takana oli 31,5cm. Vaikuttaa tuo maaperä millaisia lukemia saa, nyt tuo oli tasaisella lattialla mitattuna.Jani M kirjoitti:Itsellä alusta kanssa aikalailla samassa korkeudessa, mutta jo comfort asetuksella. Tekis mieli melkeinpä nostaa tuota korkeutta pari senttiä takaisin ylöspäin. Minkälainen ja minkä hintainen on tuo korkeuden säätö toimenpide?Tomp kirjoitti:Jotain osaan nyt sanoa madalluksesta. Eli pyörän keskikohdasta mitattuna etäysyys lokasuojaan on takana 32cm ja edessä 33cm, COMFORT asetuksella.arto79 kirjoitti:Tomp: Paljonko tuota sinun pirssiäsi madallettiin? Onko kuvissa sport 2 -asetus päällä? Näyttää kyllä hyvältä!
Oon kans ajatellut seuraavan huollon yhteydessä tiputtaa tota alustaa hieman ehkä 30-40 mm..
Mitkä helevetin roiskeläpät nuo on
Hienot vanteet, mutta onko noissa varaa tulla vielä ulommas?
Hienot vanteet, mutta onko noissa varaa tulla vielä ulommas?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Edessä olis varaa tulla ulommas. Netissä ainakin on, että ET31 taaksi olis pienin 9,5" vanteelle. Tuo madallus vaan hankaloittaa sopivuutta.
On nyt kyllä jo takaa lähellä kaarta, mut camperia tarpeeks niin mahtuu. Kuralätkt on hand made, tulee ajettua sen verran sorateitä,
että hakkaa muuten kyljet ihan valkoseksi jos ei noita ole ja mersun omat kuralätkät on LIIAN ISOT.
On nyt kyllä jo takaa lähellä kaarta, mut camperia tarpeeks niin mahtuu. Kuralätkt on hand made, tulee ajettua sen verran sorateitä,
että hakkaa muuten kyljet ihan valkoseksi jos ei noita ole ja mersun omat kuralätkät on LIIAN ISOT.
Nyt ois kuvaa alusta laitettuna ja vanteet alla.
Alusta meni kivuttomasti alle. Kamera vaan unohtu kotiin, kun laitoin...
Laitoin alustan siten, että auto ylös nostettuna jouset pysyy juuri ja juuri
paikoillaan. Ettei helise irtonaisena siellä, koska H&R:llä ei ole apujousia
ollenkaan. Eteen jäi kierrettä/madallus varaa 4,3cm ja taakse 1,5cm
En tiiä kuka pystyy tolla ajamaan jos alustan laskis ihan tappiin
Mitat kaaren reunasta vanteen keskelle edessä 305mm ja takana 305mm
niin ja katsastin auton vielä tälle korkeudelle jäi juuri se 8cm maavaraa...
alusta tuntuu sopivan jämäkältä, mutta ei lainkaan pintakova!
Pitää ottaa parempia kuvia, kun keksii sopivan paikan täältä turun seudulta...
H&R korkeus säädettävä ja Omaha 8,5x19 & 9,5x19 ja 225/35 & 265/30
Alusta meni kivuttomasti alle. Kamera vaan unohtu kotiin, kun laitoin...
Laitoin alustan siten, että auto ylös nostettuna jouset pysyy juuri ja juuri
paikoillaan. Ettei helise irtonaisena siellä, koska H&R:llä ei ole apujousia
ollenkaan. Eteen jäi kierrettä/madallus varaa 4,3cm ja taakse 1,5cm
En tiiä kuka pystyy tolla ajamaan jos alustan laskis ihan tappiin
Mitat kaaren reunasta vanteen keskelle edessä 305mm ja takana 305mm
niin ja katsastin auton vielä tälle korkeudelle jäi juuri se 8cm maavaraa...
alusta tuntuu sopivan jämäkältä, mutta ei lainkaan pintakova!
Pitää ottaa parempia kuvia, kun keksii sopivan paikan täältä turun seudulta...
H&R korkeus säädettävä ja Omaha 8,5x19 & 9,5x19 ja 225/35 & 265/30
F-350
Huomasitko katsoa mitä jää tilaa eturenkaan ja kaaren väliin kun kääntää rattia vähän? Mulla ei mahdu edes pikkurilli väliin kun alimmillaan auto ja rattia käännetty joku 45 astetta. Korkeus näytää kyllä hyvältä kuvissa. Oletko tyytyväinen ollut ajettavuuteen? Eihän ole uraherkka eikä muutakaan valittamista vaikka vanteiden ET onkin "liian pieni".
Juu kyllä sihen jäi just sen pikkurillin n.10mm tilaa... Renkaat linkussa
pitää ajella varovasti. Muuten alusta tuntuu mukavalta. Normaali ajossa lähes yhtä mukava kuin vakio taxi-alusta mikä tässä oli... Mutkissa huomaa
ettei kallistele. Uraherkkyys ei mua haittaa niin en siitä tiiä.
Mut kaikinpuolin hyvä alusta mun mielestä
Eteen ajattelin hankkia 20mm levityspalat ja taakse 10mm tai 5mm.
Takanä on aika tiukkaa tolla rengastuksella.
Nyt vaan sattui tänään Huoltoaseman pihalla menemään kampiakselin
päässä oleva hihinapyörä paskaksi. Kumivulganointi halkes ja hihnapyörä
irtos paikoiltaan. Ihmettelin kun tuli alijännite ilmotus ja ties mitä workshop
teksiä kyllähän se oli siellä jo reilu 500tkm kestänytkin...
Netistä löysin jonkun suomalaisen paikan mistä sellasen sai 490€
pitää ajella varovasti. Muuten alusta tuntuu mukavalta. Normaali ajossa lähes yhtä mukava kuin vakio taxi-alusta mikä tässä oli... Mutkissa huomaa
ettei kallistele. Uraherkkyys ei mua haittaa niin en siitä tiiä.
Mut kaikinpuolin hyvä alusta mun mielestä
Eteen ajattelin hankkia 20mm levityspalat ja taakse 10mm tai 5mm.
Takanä on aika tiukkaa tolla rengastuksella.
Nyt vaan sattui tänään Huoltoaseman pihalla menemään kampiakselin
päässä oleva hihinapyörä paskaksi. Kumivulganointi halkes ja hihnapyörä
irtos paikoiltaan. Ihmettelin kun tuli alijännite ilmotus ja ties mitä workshop
teksiä kyllähän se oli siellä jo reilu 500tkm kestänytkin...
Netistä löysin jonkun suomalaisen paikan mistä sellasen sai 490€
F-350