mb w210 320 cdi
mb w210 320 cdi
kysyisin miten kyseisessä autossa toimii egr venttiili alipaineella ? ja voiko poistaa käytösta tulppaamalla alipaineputken toinen asia ois imusarjan läppien toiminnan tarkastus mekaanisesti kunnossa mutta voiko tarkistaa sähkösen toiminnan esim syöttämällä jännitettä + ja - 12v ja jos juku tietäis mihinkä niistä liittimessä 3 tulevaa johtoo kiitos tiedoista etukäteen auto on vm00 kävi testerissä ja herjas egr venttiiliä ja menee vikatilaa koko ajan pienen ajon jälkeen
Jos se testeri oli staari, niin sillä sen vääntömoottorin ois voinu surautella laidasta laitaan (tosin ois sieltä varmaan herjakin tullut, jos rikki ois?). Isot pojat on puhunu että vikatilaan menee jos tulpata haluaa. Ohjelmoinnilla (sillä samaisella starilla?) saa pois päältä koko kakkakierrätyksen, toimivat osat tosin pitää olla.
W219 320CDI -07
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: mb w210 320 cdi
Mulla oli sama vaiva samanlaisessa autossa vajaa vuosi sitte. Enempää en tuon sielunelämään tutustunu, vaan uusi vena tilalle ja jopa toimii hienosti. Savutus loppui ja tehoa on vaikka kuinka. Mutta kait se on vaihtoehto, jos toi hajoo, niin pistää koko hommelit pelistä poijes ja sitte vaikka kunnon teho-ohjelmat kehiin. Ite en ole jaksanut viritellä, kun vakiollakin menee liiankin lujaa jo.koooveee kirjoitti:kysyisin miten kyseisessä autossa toimii egr venttiili alipaineella ? ja voiko poistaa käytösta tulppaamalla alipaineputken toinen asia ois imusarjan läppien toiminnan tarkastus mekaanisesti kunnossa mutta voiko tarkistaa sähkösen toiminnan esim syöttämällä jännitettä + ja - 12v ja jos juku tietäis mihinkä niistä liittimessä 3 tulevaa johtoo kiitos tiedoista etukäteen auto on vm00 kävi testerissä ja herjas egr venttiiliä ja menee vikatilaa koko ajan pienen ajon jälkeen

Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Re: mb w210 320 cdi
Alipaineellahan se toimii.koooveee kirjoitti:kysyisin miten kyseisessä autossa toimii egr venttiili alipaineella ? ja voiko poistaa käytösta tulppaamalla alipaineputken toinen asia ois imusarjan läppien toiminnan tarkastus mekaanisesti kunnossa mutta voiko tarkistaa sähkösen toiminnan esim syöttämällä jännitettä + ja - 12v ja jos juku tietäis mihinkä niistä liittimessä 3 tulevaa johtoo kiitos tiedoista etukäteen auto on vm00 kävi testerissä ja herjas egr venttiiliä ja menee vikatilaa koko ajan pienen ajon jälkeen
Ei voi tulpata ilman vikatilaa, jollei ensin oteta ohjelmasta kierrätystä poikkeen.
Sen kälkeen ei oikein ole tarvista ko. operaatioon.
Ei tarvi olla kunnossakaan, ei haita.
Luulisin, että "lastuttamalla" ko. vaivasta pääsee eroon, ellei ole muutakin vaivaa, niin että herja vaan viittaa egrrään, mutta vaiva on ihan muualla.
Anna sen säätömoottorin olla rauhassa.
Irroita vaan se metallinen "viivotin", joka niitä läppiä liikuttaa ja lukitse läpät auki, tai poista ne kokonaan.
Ohjelma ei varsinaisesti vahdi läppiä mitenkään, vaan ainoa, mitä se "vahtii", on että se säätömoottori pääsee liikkumaan rajakytkimiin asti.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5