E: Niinpä niin, pirun isohan siitä tuli.. Pitäs opetella muuttaa tuo koko.. Joku viisashan sen kertoo varmaan heti
Forumin siistein W124
Ainaku sattuu kylillä pyörähtään eli lähes jokapäiväLestrange kirjoitti:Joo samahan se!antti_k kirjoitti:tää taitaa olla se joka seisoo monasti 64 parkkiksellaIsketty aina siihen tienreunaan.
Monestikko oot sattunu tuon näkemään?
Eipä oo tuo sun mersu silmiin sattunu.
Eli käyt ihailemassa, ihan selvästi!antti_k kirjoitti:Ainaku sattuu kylillä pyörähtään eli lähes jokapäiväLestrange kirjoitti:Joo samahan se!antti_k kirjoitti:tää taitaa olla se joka seisoo monasti 64 parkkiksellaIsketty aina siihen tienreunaan.
Monestikko oot sattunu tuon näkemään?
Eipä oo tuo sun mersu silmiin sattunu.. Tällähetkellä ajelen tenavalla ku virihommat kesken tuosta lankusta
Joo, eihän se komeimmasta päästä oo, mutta kyllä sillä ajelee.
Mistäs päin kylälle ajelet?
Ei se enää vissii ihan välikylää oo mut E.Heikkilän korjaamossa onnistuu monenlaiset hommat
Tuossa ois linkki siihen tenavan kuvaan
http://i268.photobucket.com/albums/jj3/ ... tia001.jpg
Ja tuossa kuva tuosta paremmasta puolenvuoden pölyt päällä

Tuossa ois linkki siihen tenavan kuvaan
http://i268.photobucket.com/albums/jj3/ ... tia001.jpg
Ja tuossa kuva tuosta paremmasta puolenvuoden pölyt päällä

Joo tuon oon nähny montaki kertaa ajelemassa kaupungissa.antti_k kirjoitti:Ei se enää vissii ihan välikylää oo mut E.Heikkilän korjaamossa onnistuu monenlaiset hommat
Tuossa ois linkki siihen tenavan kuvaan
http://i268.photobucket.com/albums/jj3/ ... tia001.jpg
Hyvä ku vinkkasit tuosta Heikkilästä.
Pari kysymystä: Onko kallis paikka? Hoituuko w124 korjaukset hyvin?
Ihan tulevaisuuden varalta kyselen..
se E-pelti onkin tulossah3ba kirjoitti:OSsaatana itellekki pitäs saada 80% kalvoa, no anyway tossa kuvassa ei ainakaan e-peltiä ole paikallaan ?
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Sokea sekä lukutaidotonnapa kirjoitti:se E-pelti onkin tulossah3ba kirjoitti:OSsaatana itellekki pitäs saada 80% kalvoa, no anyway tossa kuvassa ei ainakaan e-peltiä ole paikallaan ?
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Onnistuu!Tompa124 kirjoitti:Ei vain taida tuontiautos onnistua?.antti_k kirjoitti:Komia mersu mut vaihda viel nuo eu-kilvet normaaleihin
Käyt konttorilla täyttämässä lomakkeen ja maksat 20€
Pari-kolme viikkoa menee että kilvet tulee...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Eikös se oo virallisesti että pääsee Suomen ulkopuolelle EU-maihin ilman erillistä kansallisuustunnusta.Tompa124 kirjoitti:mikä nois EU-kilvis on sitte hyötyä? pääsee autolla euroopan ulkopuolelle?
Tiedän että se ei ole hyvän näköinen omassa 1993 vuotisessa mutta olen muutaman kerran käynyt Venäjällä (eilen vimeiks) ja se taitaa kelvata siellä.
Kävin Chevyllä monta vuotta ilman kansallisuustunnuksia r*ssissä mutta Viroon mentäessä se on hyvä olla,
huomauttavat helposti suomen rajatarkastuksessa. Siks laitoin siihen, harmi kun siihen ei EU-kilvet mahdu.
Miksei meillä saa pieniä EU-kilpiä kuten muissa Euroopan sivistysvaltioissa s*tna.
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
otetaans välil vähä osaa tännekki ku ei kai kaikki lue noita proju topiccei eikä tää työ oo oikee projektiasiaa 
8½x17et20 ja 225/45 edessä sekä takana. käännelty ja väännelty on, ei ota kiinni minnekään. taakse pitäs laittaa viel 10mm spacerit että sais kohilleen mut mul ei oo ku 2x 5mm ja 4x 15mm spacereita.



8½x17et20 ja 225/45 edessä sekä takana. käännelty ja väännelty on, ei ota kiinni minnekään. taakse pitäs laittaa viel 10mm spacerit että sais kohilleen mut mul ei oo ku 2x 5mm ja 4x 15mm spacereita.



EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
- masterrontti
- Vakiokalustoa

- Viestit: 136
- Liittynyt: La 04.07.2009 13:53
- Paikkakunta: Tampere
http://www.minunauto.com/auto/19341
korkeehan se on..
korkeehan se on..
Laitetaanpas omastakin kuvia vähän tämän kesän asussa.



Ompa tuo alemman kuvan 18" Vanhan Koulun vanteetkin vielä tallessa, saattaapa olla että tulee vaihdettua ne takaisin alle, ehkä enemmän tyyliin sopivana, mutta kaikkea uuttahan on kiva kokeilla.

Tuolla projektitopicissa pari kuvaa lisää...



Ompa tuo alemman kuvan 18" Vanhan Koulun vanteetkin vielä tallessa, saattaapa olla että tulee vaihdettua ne takaisin alle, ehkä enemmän tyyliin sopivana, mutta kaikkea uuttahan on kiva kokeilla.

Tuolla projektitopicissa pari kuvaa lisää...
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Isot pojat kerto Esson baarillla että se suuntaus on Ameriikassa kovaa huutoa...epk kirjoitti:muuttuipas roimasti parempaan suuntaan ! vähän se on donkki noilla mutta paaljon parempi mitä monoilla..
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
-
jl-styling
- Uusi tuttavuus

- Viestit: 2
- Liittynyt: Pe 25.06.2010 06:08











