C220 vuotaa edelleen
C220 vuotaa edelleen
Eikö kellään muulla ole tullut samanlaista ongelmaa vastaan että Lucaksen pumppu alkaa vuotaa polttoainetta? Mitään muuta oireita ei ole eli käy ja kukkuu kuten ennenkin. Vaihtopumppu maksaa jotain yli 2000 ja kunnostettukin 1500. Korjaantuuko jos vaihdattais pumpun tiivisteet jotain 500-600 eurolla? Ei tuollaseen liki 700 tuh ajettuun viittis enää monien tonnien remontteja tehdä.
Siis Lucas, ei cdi:n kp-pumppu.
Mahtaneeko tuohon juuri oikotietä olla. Jos autolla on tarkoitus ajaa vielä pidempään, niin vaihdattaa Luukkaan tilalle Boschin rivipumpun. Kustannus ilmeisesti suunnilleen kunnostetun ja uuden vaihtolucaksen välimaastosta.
Toisaalta jos auto alkaa muutenkin olla jo koriltaan jne. lopussa, niin sama melkein ajella sillä siihen asti kunnes tuo Lucas laukeaa lopullisesti. Pistää sitten vaikka paaliin.
Mahtaneeko tuohon juuri oikotietä olla. Jos autolla on tarkoitus ajaa vielä pidempään, niin vaihdattaa Luukkaan tilalle Boschin rivipumpun. Kustannus ilmeisesti suunnilleen kunnostetun ja uuden vaihtolucaksen välimaastosta.
Toisaalta jos auto alkaa muutenkin olla jo koriltaan jne. lopussa, niin sama melkein ajella sillä siihen asti kunnes tuo Lucas laukeaa lopullisesti. Pistää sitten vaikka paaliin.
S204
- huonotuurinen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 94
- Liittynyt: La 12.01.2008 10:31
- Paikkakunta: keskisuomi
Siellä on sellainen juorureikä josta aine valuu. Mulla vuoti vuoden (n. 40 tkm) ja vaihdatin pumpun sit katsastukseen. Vuoti jo niin pirusti, että ei ois varmaan menny leimasta läpi.
Mutta siis voi ajaa niin kauan kuin se porsii. Mulla ei mitään vikavaloja tai muutakaan oiretta paitsi se vuoto. Oli muuten kaikki isot tiivisteet pumpusta menny ja remppa makso 2000€
Josko sulla parempi tuuri
T: nimimerkki
Mutta siis voi ajaa niin kauan kuin se porsii. Mulla ei mitään vikavaloja tai muutakaan oiretta paitsi se vuoto. Oli muuten kaikki isot tiivisteet pumpusta menny ja remppa makso 2000€


Josko sulla parempi tuuri
T: nimimerkki
--Tuuria on kahdenlaista, aina se vaan ei tunnu siltä...--
S212 350cdi 4matic -10
W629/2 116cdi 4x4 -11 bussi (Vaimon kauppakassi)
W202 220 D -aut. elegance -95 ("vanha rouva")
w201 190E 2.0 ( seisonnassa = jääauto)
EX
W639 111 cdi -04 9h bussi
S203 -03 220 cdi (kiukutteleva neiti)
W201 190 E -90
W124 250 D -88
W123 240 D -82
W123 240 D -aut. -80
S212 350cdi 4matic -10
W629/2 116cdi 4x4 -11 bussi (Vaimon kauppakassi)
W202 220 D -aut. elegance -95 ("vanha rouva")
w201 190E 2.0 ( seisonnassa = jääauto)
EX
W639 111 cdi -04 9h bussi
S203 -03 220 cdi (kiukutteleva neiti)
W201 190 E -90
W124 250 D -88
W123 240 D -82
W123 240 D -aut. -80
Tällä foorumilla nimimerkkillä "Petrikar" kirjoitteleva väykän omistaja teetti tuon Lucas / Bosch muutostyön noin kuukausi sitten PP-Dieselillä Ylivieskassa. Foorumin hakutoiminnolla löytyy juttua asiasta.
W124 300D 4-matic -88
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67