300E vm 89 sammuilee kesken ajon?
300E vm 89 sammuilee kesken ajon?
Apuja tarvittais,
Jollakulla varmasti tietoa mistä lähtisi vikaa paikallistamaan?
Auto saattaa sammua kesken ajon... Tänäänkin kerran motarilla satasen vauhdista...
Herää uudestaan henkiin kun pitkän aikaa starttailee.
Auto tosiaan w124 300E vuosimallia 89 bensa + automaatti.
Nyt viimeisellä lenkillä sammui muutaman kilsan matkalla useaan otteseen.
Jos jollain vinkkejä niin otetaan mielellään vastaan.
/Ville
Jollakulla varmasti tietoa mistä lähtisi vikaa paikallistamaan?
Auto saattaa sammua kesken ajon... Tänäänkin kerran motarilla satasen vauhdista...
Herää uudestaan henkiin kun pitkän aikaa starttailee.
Auto tosiaan w124 300E vuosimallia 89 bensa + automaatti.
Nyt viimeisellä lenkillä sammui muutaman kilsan matkalla useaan otteseen.
Jos jollain vinkkejä niin otetaan mielellään vastaan.
/Ville
Nykyinen
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
No tuota vikahan voisi löytyä polttoainepumpun releestä.
Releestä juotokset kulahtanu.
Rele löytyy akun takaa, tupakkiaskin kokonen musta mötikkä ja lukiko siinä jotain kierroslukuun ja sylintereihin viittaava.
Toinen vois olla ylijänniterele mikä on kans samas paikas, 1-2 sulaketta releen päällä.
Releestä juotokset kulahtanu.
Rele löytyy akun takaa, tupakkiaskin kokonen musta mötikkä ja lukiko siinä jotain kierroslukuun ja sylintereihin viittaava.
Toinen vois olla ylijänniterele mikä on kans samas paikas, 1-2 sulaketta releen päällä.
W123 230 Coupe -79
Chevrolet Trans Sporttiin -99 perheen siirtoväline
Projektina MB 500 sec -85 alkamaton projekti
Chevrolet Trans Sporttiin -99 perheen siirtoväline
Projektina MB 500 sec -85 alkamaton projekti
yj-rele ei pitäis tuollaista kiusaa tehdä...
polttoaine pumput tai niiden rele, olis ne mitä itse epäilisin...
polttoaine pumput tai niiden rele, olis ne mitä itse epäilisin...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5682
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=89358
Tuosta saattaa olla apua
Tuosta saattaa olla apua
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
-
- Mersumies
- Viestit: 1636
- Liittynyt: Ti 04.05.2010 21:16
- Paikkakunta: Pieksämäki
Tutkitava tuokin anturi
Pääseekö siihen käsiksi auton alta vai mistä päin ja missä sen liitin on?sompio kirjoitti:Sitten vielä yksi mahdollinen vikapaikka on vauhtipyörältä sytytyspulssin saava anturi. Kuumetessaan voi alkaa katkomaan.
Meseillään
-
- Mersumies
- Viestit: 1636
- Liittynyt: Ti 04.05.2010 21:16
- Paikkakunta: Pieksämäki
Täytyy mennä alle katsomaan
sompio kirjoitti:En tiedä missäkohtaa se 320:ssä on 230:ssä moottorin vasemmalla puolen vauhtipyöränkotelossa.
Noin äkistään luulisi olevan eri puolella, kuin starttimoottori.
Meseillään
eiköhän se ole kaikissa samassa kohtaa... sieltä startin luota pitäis löytyä...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Vika korjaantui
Moro,
"Touhottajan" tieto 99,9% vika pa pumpun releessä osoittautui oikeaksi.
Muillakin oli samaa ajatusta asiasta. Nyt toimii niinkuin pitääkin.
Kiitokset
/Ville
"Touhottajan" tieto 99,9% vika pa pumpun releessä osoittautui oikeaksi.
Muillakin oli samaa ajatusta asiasta. Nyt toimii niinkuin pitääkin.
Kiitokset
/Ville
Nykyinen
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95