Elikkä kyseinen auto ei meinaa millään käynnistyä jos on seissy yli 3 tuntia.
Saa pyärittää konetta startilla noin 2 minuuttia niin sitte vaivoin käynnistyy.
Kun on auton saanu käyntiin ja sammuttaa niin ei mitään ongelmaa käynnistämisen kanssa kunhan ei vaan anna auton seisoa yli 3 tuntia.
Osaisko kukaan sanoa mikä meseä vaivaa.
C -96 2,5td ei meinaa käynnistyä kylmänä.
Sinne menee niitä 3 kappaletta pienempää ja 6 kappaletta isompaa. Kannattaa etsiä laadukkaat renkaat, jotka tehty tohon DSL putki käyttöön. KL:ssä se O-rengas setti makso kolmisen kymppiä...
Kannattaa kanssa samalla vilkasta suuttimen paluuputkea, etteivät ole happamia. Tulee sekin siihen suodattimelle.
Kannattaa kanssa samalla vilkasta suuttimen paluuputkea, etteivät ole happamia. Tulee sekin siihen suodattimelle.
Taitaa olla fiksuinta uusia kaikki ne kirkkaat polttoaineletkut kerralla o-renkaineen. Remppaa odotellessa hätäapuna parkkeeraus keula alamäkeen, niin löpöt eivät valu takaisin tankkiin.
Ainiin ja polttoaineen karkeasuodatin (samassa jalassa hienosuodattimen kanssa) o-renkaineen saattaa myös vuotaa ilmaa polttoainesysteemiin, vaihtoon nekin.
Jos ei näidenkään uusimisen jälkeen kuplinta lopu, niin polttoaineen esilämmittimessä (imusarjan alla) on myös jotain o-renkaita.
Haulla löytyy paljon juttua aiheesta, hakusanaksi vaikkapa "ilmavaivat".
Ainiin ja polttoaineen karkeasuodatin (samassa jalassa hienosuodattimen kanssa) o-renkaineen saattaa myös vuotaa ilmaa polttoainesysteemiin, vaihtoon nekin.
Jos ei näidenkään uusimisen jälkeen kuplinta lopu, niin polttoaineen esilämmittimessä (imusarjan alla) on myös jotain o-renkaita.
Haulla löytyy paljon juttua aiheesta, hakusanaksi vaikkapa "ilmavaivat".
S204