w210 kytkinsylinteri

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
petrikar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 867
Liittynyt: Ti 01.08.2006 22:12
Paikkakunta: Oulu

w210 kytkinsylinteri

Viesti Kirjoittaja petrikar »

Taas olis väykyn kytkimessä vikaa, muutama viikko sitten vaihdettiin työsylinteri kun ei meinannu mennä vaihteet päälle. Se vika onneksi korjaantui. Aikaisemmin ollut vikaa että kytkin on välillä raskaampi painaa, ehkä n. joka kymmenes-viidestoista polkaisu. Tänään alkoi sitten takerrella oikein urakalla ja lopulta oli jo tosi raskas painaa ja kytkin jää pohjaan. Hetken kuluttua kuitenkin pomppaa tahmeasti ylös.

Oisko nyt mennyt sitten tuo pääsylinteri tuosta polkimen juuresta? Tuskin se työsylinteri nyt tuolleen olis korkannut ainakaan näin pian?
-Mercedes-Benz s211
Avatar
jpp
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 180
Liittynyt: La 13.01.2007 15:39
Paikkakunta: riihimäki

Viesti Kirjoittaja jpp »

itellä oli kytkin loppu kun teki samanlaista,eikä oireillut ennen sitä mitenkään,ja sai vielä ajamalla korjaamolle
w123 -83 käyttö/tuleva harrastepeli
w210 -95 ruosteinen projekti
w124 -95 200da
w123ce -81 uusin tulokas,kesäauto
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja atlas »

W124 mulla ja samanlaisia murheita oli ja polkimen pohjaan jäännin syy on kytkimen pääsylinterin tiivisteet ihan loput eli osta uusi pääsylinteri.Ei kallis.Samanlainen on systeemi sunkin mesessä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
jusa82
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2229
Liittynyt: Ti 14.09.2004 21:50
Paikkakunta: Koski TL

Viesti Kirjoittaja jusa82 »

Moro!

Sama vika joskus;

Vaihdeltiin sylinterit. Toimi viikon. Avattiin kytkin, jouset kytkinkopan pohjalla.

Jatka remontointia asetelman puolelle.
203 cdi
123 200 d mr

+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua

w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
Avatar
petrikar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 867
Liittynyt: Ti 01.08.2006 22:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja petrikar »

Pääsylinterihän sieltä oli menny, jotain moskaa oli siinä säiliöltä tulevassa putkessa. Katsotaan nyt kuinka pitkään kestää
-Mercedes-Benz s211
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja atlas »

Nähtävästi moska on ollut tiivisteestä joka on mennyt männän ja sylinterin väliin joka on sitten tuntunut jäykkyytenä ja sitten vaan hienontui väliin.
Korjaus sarjojen laitto on vähän niin ja näin, kannattaa laittaa vaikka varaosaliikkeestä ostettu uusi osa.Mulla ainakin sattu ATTE tai mikä se yleinen merkki nyt oli niin laatu merkki siis.
Ja samaa mersukin käyttää kun se tehtaalta lähti joskus.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin