Taas olis väykyn kytkimessä vikaa, muutama viikko sitten vaihdettiin työsylinteri kun ei meinannu mennä vaihteet päälle. Se vika onneksi korjaantui. Aikaisemmin ollut vikaa että kytkin on välillä raskaampi painaa, ehkä n. joka kymmenes-viidestoista polkaisu. Tänään alkoi sitten takerrella oikein urakalla ja lopulta oli jo tosi raskas painaa ja kytkin jää pohjaan. Hetken kuluttua kuitenkin pomppaa tahmeasti ylös.
Oisko nyt mennyt sitten tuo pääsylinteri tuosta polkimen juuresta? Tuskin se työsylinteri nyt tuolleen olis korkannut ainakaan näin pian?
w210 kytkinsylinteri
w210 kytkinsylinteri
-Mercedes-Benz s211
Nähtävästi moska on ollut tiivisteestä joka on mennyt männän ja sylinterin väliin joka on sitten tuntunut jäykkyytenä ja sitten vaan hienontui väliin.
Korjaus sarjojen laitto on vähän niin ja näin, kannattaa laittaa vaikka varaosaliikkeestä ostettu uusi osa.Mulla ainakin sattu ATTE tai mikä se yleinen merkki nyt oli niin laatu merkki siis.
Ja samaa mersukin käyttää kun se tehtaalta lähti joskus.
Korjaus sarjojen laitto on vähän niin ja näin, kannattaa laittaa vaikka varaosaliikkeestä ostettu uusi osa.Mulla ainakin sattu ATTE tai mikä se yleinen merkki nyt oli niin laatu merkki siis.
Ja samaa mersukin käyttää kun se tehtaalta lähti joskus.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-




