madallusjouset
madallusjouset
no nii sanookaapa nyt viisaammat et mikä noissamyytävissä madallussarjoissa oikein on kun ilmoituksessa lukee esim et ei käy avantgarde malliin?? mitä tuo tarkoittaa kun ei tunnu oikein myyjätkään tietävän? eroaako muka jonkinlailla??
- sepulaakeri
- Mersumies
Henkilökohtainen ja kokemukseen perustuva mielipide, johon varmasti tulee eriäviä mielipiteitä osalta tuunausporukasta:
Jos omistat saksalaisvalmisteisen auton, jossa on jo valmiiksi tehdasmadallettu alusta niin älä lähde itse muuttamaan sitä, koska paskemmaksi menee. Tehtaalla on valittu kyseiseen autoon jo valmiiksi kaikkein paras alustaratkaisu ja komponenttien yhteensopivuus sekä auton ajettavuus on testattu niin monen tuhannen tunnin aikana, että et varmasti itse pääse parempaan lopputulokseen.
Ulkonäköseikat ovat sitten eri asia, jos ulkonäön eteen haluaa kärsiä esim. huonommista ajo-ominaisuuksista.
Jos omistat saksalaisvalmisteisen auton, jossa on jo valmiiksi tehdasmadallettu alusta niin älä lähde itse muuttamaan sitä, koska paskemmaksi menee. Tehtaalla on valittu kyseiseen autoon jo valmiiksi kaikkein paras alustaratkaisu ja komponenttien yhteensopivuus sekä auton ajettavuus on testattu niin monen tuhannen tunnin aikana, että et varmasti itse pääse parempaan lopputulokseen.
Ulkonäköseikat ovat sitten eri asia, jos ulkonäön eteen haluaa kärsiä esim. huonommista ajo-ominaisuuksista.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Mutta taas puhutaan paljon makuasioista ja myös valmiiksi madallettu tehdasalusta on aina kompromissi eri ominaisuuksien välillä. Jos joku tahtoo vielä tiukemman alustan niin siitä vaan.Division kirjoitti:Henkilökohtainen ja kokemukseen perustuva mielipide, johon varmasti tulee eriäviä mielipiteitä osalta tuunausporukasta:
Itsellekin kyllä arkiajoon riittäisi Avantgarde-alusta.
w208 CLK 320