
Aluvanteet sain kunnostettuina juhannukseksi alle. Lisää episodista täällä.

Tempomat toimii nyt moitteetta, kiitos Jari Ke! Paikallinen tv-huolto ei ollut kai tsekannutkaan kuin liittimien juotokset...

mulla on ainakin vaikeuksia ihan takavetoisenkin kanssa... tietysti jos sormet on 20 cm pitkät tikut, niin sitten varmaan on helpompaaepk kirjoitti:no tiedä häntä miksi niin vaikeesti teet mutta ihan helposti se t-pala sieltä tulee ulos sormillakin, eikä rakokaan niin pieni ole ettei sitä nakeilla pysty kääntämään
pianon soittajan sormet, naiset tykkää ja helppo huoltaa mersuinapa kirjoitti:mulla on ainakin vaikeuksia ihan takavetoisenkin kanssa... tietysti jos sormet on 20 cm pitkät tikut, niin sitten varmaan on helpompaaepk kirjoitti:no tiedä häntä miksi niin vaikeesti teet mutta ihan helposti se t-pala sieltä tulee ulos sormillakin, eikä rakokaan niin pieni ole ettei sitä nakeilla pysty kääntämäänruuvimeisseli nyt ainakin on ihan pakko olla, millä sen T-avaimen sieltä kaivaa näkösälle...
on mullakin keskiverto pianistin sormet, mutta kun tuo kämmen on lapion kokoinenepk kirjoitti:pianon soittajan sormet, naiset tykkää ja helppo huoltaa mersuinapa kirjoitti:mulla on ainakin vaikeuksia ihan takavetoisenkin kanssa... tietysti jos sormet on 20 cm pitkät tikut, niin sitten varmaan on helpompaaepk kirjoitti:no tiedä häntä miksi niin vaikeesti teet mutta ihan helposti se t-pala sieltä tulee ulos sormillakin, eikä rakokaan niin pieni ole ettei sitä nakeilla pysty kääntämäänruuvimeisseli nyt ainakin on ihan pakko olla, millä sen T-avaimen sieltä kaivaa näkösälle...
Eiköpä tuossa tasauspyörästössä liene kuluneet juurikin ne tasauspyörästön rattaat (ne neljä pikkuratasta pyörästön keskellä). Mitään kiristettäväähän siellä perässä ei ole.Timo L. kirjoitti: Kardaania ja vetareita pyöritellessä asentajien mielestä välykset löytyvät tasauspyörästöstä. Mikään kiristäminen tms. ei kuulemma tuottaisi sopivaa lopputulosta. Ilkeimmin tuo väljyys tuntuu kun laitetaan alue silmään tai muutetaan auton kulkusuuntaa. Kuuluu oikein selvä pamaus.
Hep hep... cuunon kommentti on jäänyt huomaamatta. Mitä - eikö tarvitse kojelautaa purkaa?cuuno kirjoitti:...vaihtuu se ilmastoituunkin sieltä lasinpyyhkijän alta
Ööö, yrittikö ne laittaa aineita ns. Yhdestä yhteestä...?Timo L. kirjoitti:Hep hep... cuunon kommentti on jäänyt huomaamatta. Mitä - eikö tarvitse kojelautaa purkaa?cuuno kirjoitti:...vaihtuu se ilmastoituunkin sieltä lasinpyyhkijän alta
Ilmastointi täytettiin vuosi sitten ja kesäkuun alussa lopetti kylmänteon. Eilen vaimo käytti samassa huollossa, jossa laitettiin väriaine sisään ja kokeiltiin täyttää, koska torstaina pitäisi lähteä kolmeksi päiväksi Helsinkiin, olisi mukavampi ajaa lapsien kanssa.
Systeemiin ei saatu ainetta sisään kuin 300 g. Kompura pyöri muutaman sekunnin ja lopetti, eikä "imenyt" siis oikein yhtään. Puoli tuntia meni tuohon 300 grammaan. Kuivainta ei ollut vaihtaa tähän hätään. Liekö siellä joku vesipisara tukkona systeemissä?
Olen tavannut samanlaisen ongelman ja siinä tapauksessa vuoti kannentiiviste ulospäin ihan pikkasen et kuukausitolkulla pääsi lisäysten välilä. Kuitenkin glygooli haisi kabiinissa selvästi tietyllä kelillä ja ikkunoita sai olla kuuraamassa vähänväliä. Piti muuten ettiä kauan et löyty. Ruostevana lohkossa kerto et jostain vuotaa ja löytyihän se lopulta.Timo L. kirjoitti:Vaihdoinpa tuossa öljyt ja totesin että 10 000 km tuli täyteen vuodessa, kuten aiemminkin mainitsin. Siihen se näyttää kakkosauton vuosisuorite asettuvan - hyvä niin.
Talvella auton lasit tahtoivat huurtua vaikka niitä miten pesi ja kuivasi. Sainpa kaverilta diagnoosin että "täällähän haisee glykoli". Ai jaa? Kivat remontit siis tiedossa. Nestettä ei kyllä paljoa häviä jos häviää ollenkaan. Onko se lämppärin kenno vai onko siellä jotain letkuliitoksia mistä kävisin vuotokohtaa etsimään? Tuskin sieltä mitään mätkää löytää, valumajälkiäkö pitäisi etsiä?