Siltä paikalta soitin Mersuguru Pekolle Pek-Koneeseen, niimpä hän lupasi tulla katsomaan tilanteen, ja eikun auto uudestaan käyntiin ja samat 2000rpm, rallatus jatkui ja nostin kierrokset 3000rpm, siinä vaiheessa alkoi pakoputkista tulla öljyä tuutin täydeltä, kone sammuksiin ja Pekko otti puhelun johonkin, hetken pähkäiltyämme hän totesi turbon "räjähtäneen". Turbon tilasin LDS TURBOSTA Kangasalalta siellä se oli edullisin, Meruguru Pekko vaihtoi sen nopeasti ja asiantuntevasti samalla vaihdettiin öljyt ja suodatin. Mietin vaan että olisiko hiukkassuodatin ja pakoputkisto kannattanut huuhdella samalla, vai palaako öljyt putkistosta aikaa myöden pois. Pientä käryä vielä havaittavissa ajossa
Turbo vaihdettu !
Turbo vaihdettu !
Juuri ennen juhannusta eräs aamu käynnistin Meseni ja huomasin että onpas kosteaa kun sauhuttaa noin kovasti, annoin auton hetken lämmetä ja kokeilin nostaa kierroksia 2000rpm savutus sen kun lisäänty ja alkoi kuulua omituinen rallatus (Mitä v....a tokaisin) auto on ollut minulla puoli vuotta ja mittarissa 200tkm. No annoin koneen vielä käydä ja kokeilin uudestaan, sama juttu.
Siltä paikalta soitin Mersuguru Pekolle Pek-Koneeseen, niimpä hän lupasi tulla katsomaan tilanteen, ja eikun auto uudestaan käyntiin ja samat 2000rpm, rallatus jatkui ja nostin kierrokset 3000rpm, siinä vaiheessa alkoi pakoputkista tulla öljyä tuutin täydeltä, kone sammuksiin ja Pekko otti puhelun johonkin, hetken pähkäiltyämme hän totesi turbon "räjähtäneen". Turbon tilasin LDS TURBOSTA Kangasalalta siellä se oli edullisin, Meruguru Pekko vaihtoi sen nopeasti ja asiantuntevasti samalla vaihdettiin öljyt ja suodatin. Mietin vaan että olisiko hiukkassuodatin ja pakoputkisto kannattanut huuhdella samalla, vai palaako öljyt putkistosta aikaa myöden pois. Pientä käryä vielä havaittavissa ajossa
Siltä paikalta soitin Mersuguru Pekolle Pek-Koneeseen, niimpä hän lupasi tulla katsomaan tilanteen, ja eikun auto uudestaan käyntiin ja samat 2000rpm, rallatus jatkui ja nostin kierrokset 3000rpm, siinä vaiheessa alkoi pakoputkista tulla öljyä tuutin täydeltä, kone sammuksiin ja Pekko otti puhelun johonkin, hetken pähkäiltyämme hän totesi turbon "räjähtäneen". Turbon tilasin LDS TURBOSTA Kangasalalta siellä se oli edullisin, Meruguru Pekko vaihtoi sen nopeasti ja asiantuntevasti samalla vaihdettiin öljyt ja suodatin. Mietin vaan että olisiko hiukkassuodatin ja pakoputkisto kannattanut huuhdella samalla, vai palaako öljyt putkistosta aikaa myöden pois. Pientä käryä vielä havaittavissa ajossa
E 320 T CDI
Re: Turbo vaihdettu !
tosskar kirjoitti:Juuri ennen juhannusta eräs aamu käynnistin Meseni ja huomasin että onpas kosteaa kun sauhuttaa noin kovasti, annoin auton hetken lämmetä ja kokeilin nostaa kierroksia 2000rpm savutus sen kun lisäänty ja alkoi kuulua omituinen rallatus (Mitä v....a tokaisin) auto on ollut minulla puoli vuotta ja mittarissa 200tkm. No annoin koneen vielä käydä ja kokeilin uudestaan, sama juttu.
Siltä paikalta soitin Mersuguru Pekolle Pek-Koneeseen, niimpä hän lupasi tulla katsomaan tilanteen, ja eikun auto uudestaan käyntiin ja samat 2000rpm, rallatus jatkui ja nostin kierrokset 3000rpm, siinä vaiheessa alkoi pakoputkista tulla öljyä tuutin täydeltä, kone sammuksiin ja Pekko otti puhelun johonkin, hetken pähkäiltyämme hän totesi turbon "räjähtäneen". Turbon tilasin LDS TURBOSTA Kangasalalta siellä se oli edullisin, Meruguru Pekko vaihtoi sen nopeasti ja asiantuntevasti samalla vaihdettiin öljyt ja suodatin. Mietin vaan että olisiko hiukkassuodatin ja pakoputkisto kannattanut huuhdella samalla, vai palaako öljyt putkistosta aikaa myöden pois. Pientä käryä vielä havaittavissa ajossa
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Re: Turbo vaihdettu !
tuskimpa. vedättelee pikkusen enemmän nii kyl se sieltä pois palaa..tosskar kirjoitti:Mietin vaan että olisiko hiukkassuodatin ja pakoputkisto kannattanut huuhdella samalla, vai palaako öljyt putkistosta aikaa myöden pois. Pientä käryä vielä havaittavissa ajossa
traktoreis meillä on kaks kertaa juikanu laakerit jumiin ja pakosiipi poikennu= tuloo kaikki turbolle tuleva öljy änkkäreitten kautta pihalle.
eli samalla lalailla ku sulla.
tubon vaihdon jälkeen hetken aikaa savua tuloo ku höyryveturis. lopuuksi se palaa sieltä aika äkkiä pois.
nuosta hiukkasuodattimista en sitte tie kuin siä asia menee mut uskosin että samalla lailla..
Paljonko muuten itse ahdin kustansi? Olisi vaan ihan hyvä tietää vastaisuuden varalle.tosskar kirjoitti:Kaveri suositteli häntä enkä muualta kysynytkään, turbon vaihto 150ekee
eli ei paha mun mielestä, no sit öljyt ja suodin päälle. Näytti Mersuja olevan pihassa useampi joten eiköhän kaveri hyvää työtä tee ja vieläpä edullisesti. Voin suositella
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Turbon hinta oli 1400 euroa ja vanhan turbon lupasin laittaa paluupostissa, sähköosaa eli servoa joku jo kyselikin, siitä
voi kuulemma pyytää 200-300 euroa, eli 1200han tosta sit jäis.
Kuulin että joku noita korjaileekin, mutta kuulin myös että
garretti ei kuulemma myy enää osia kyseiseen turboon, eli osat
kait jotain tarvike-osia.
voi kuulemma pyytää 200-300 euroa, eli 1200han tosta sit jäis.
Kuulin että joku noita korjaileekin, mutta kuulin myös että
garretti ei kuulemma myy enää osia kyseiseen turboon, eli osat
kait jotain tarvike-osia.
E 320 T CDI



