Tietoa Barzettan vanteista?
Tietoa Barzettan vanteista?
Onkos tietoa/kokemuksia onko kyseisen merkkiset vanteet millaisia laadultaan? Hinta ei ainakaan päätä huimaa: http://www.vannetukku.fi/zagato-glossed ... 13845.html
Eihän nuo sitä samaa "laatua" ole ku kaikki halpis vanteet eli ei tarvi olla edes mikään taikuri että saa kieroksi tai halki. Itse jätin joskus ostamatta ku noista myös paistaa se halpuus ku näkee vanteet livenä ja lähempää. Kuvissahan nuo näyttää vielä ihan OK tavaralta mut naaman edessä tuli väkisinki jotkuu biltema vanteet mielee 

S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
- Messerschmitt
- Mersumies
tarjouksessa ebays on saanu äkkikaupalla 120€ koko sarjoja (+rahti). toi o älytön ylihinta paskasta.
ainaki ruotsin jobbarit laittaa näitä autoihinsa, saavat 10000kr enemmä rahaa ku o äkkivilkaisulla OK vanteet.
nois on ollu jopa niin että reikä/pulttijako ei ole edes keskellä vannetta vaan millin sivussa. Sellastaha ei oikein oikase millään.
Yleisesti ottaen, kai ne ajaa asiansa ainaki vuoden tai kaksi jos ei ole nirso.
Ite olen nähnyt risoja täysimaalattuja aika monet, ja se valumateriaali on kuin alumiinivaahtoa, eli ilmakuplia sisässä. Vissii nois kiiltokehällisissä on sitte eri materiaalia kehä. Voi siis olla vähä parempia. Monessa on nuo puolat murtunut irti kehästä.
osta mielummin hyvät käytetyt ku noi.

ainaki ruotsin jobbarit laittaa näitä autoihinsa, saavat 10000kr enemmä rahaa ku o äkkivilkaisulla OK vanteet.
nois on ollu jopa niin että reikä/pulttijako ei ole edes keskellä vannetta vaan millin sivussa. Sellastaha ei oikein oikase millään.
Yleisesti ottaen, kai ne ajaa asiansa ainaki vuoden tai kaksi jos ei ole nirso.
Ite olen nähnyt risoja täysimaalattuja aika monet, ja se valumateriaali on kuin alumiinivaahtoa, eli ilmakuplia sisässä. Vissii nois kiiltokehällisissä on sitte eri materiaalia kehä. Voi siis olla vähä parempia. Monessa on nuo puolat murtunut irti kehästä.
osta mielummin hyvät käytetyt ku noi.

Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021