Moikka,
Onko mistään löydettävissä alkuperäisen W221 (S350) vetokoukun asennusohjetta? Mulla on vetokoukku ja elektroniikka valmiina tallin lattialla. Ja ilmeisesti ainakin ohjelmoiti on tehtävä Veholla?
Onko vinkkejä missä Tampereen alueella kannattaisi asennuttaa jos ei itseä huvita alkaa puskuria purkamaan?
-Tomi
W221 vetokoukun asennusohjeet?
Re: W221 vetokoukun asennusohjeet?
WIS:istä tietenkin löytyy hyvät asennusohjeet. Puskurin irrottelu ei tuossa ole suurin homma mutta voihan sekin tuntua turhan tylsältä itse tehdä.tmx50 kirjoitti:Moikka,
Onko mistään löydettävissä alkuperäisen W221 (S350) vetokoukun asennusohjetta? Mulla on vetokoukku ja elektroniikka valmiina tallin lattialla. Ja ilmeisesti ainakin ohjelmoiti on tehtävä Veholla?
Onko vinkkejä missä Tampereen alueella kannattaisi asennuttaa jos ei itseä huvita alkaa puskuria purkamaan?
-Tomi
Ohjeen mukaan taka-SAM pitää SCN-koodata. En katsonut olisko koodaukseen muita mahdollisuuksia mutta kyllä silti kannattaa harkita itse asennusta ja koodauttaa joko kaverilla jos onnistuu tai sitten Veholla jos onnistuu vain on-line yhteydellä.
No eipä ollut WIS:istä mulle hyötyä. En varmaan osaa käyttää tai jotain... Asentu ihan ok ja käynnistyy, mutta kun haen W221 teknisestä kirjallisuudesta vetokoukkujuttuja, ei tule mitään. W220:lle saan kolme jotain turhanpäiväistä dokumenttia, ei mitään asentamisesta sielläkään.
Mistä niitä työohjeita oikein saa?
-Tomi
-Tomi
Asensitko liian vanhan version? Löydätkö esim. dokkarin AN3110P0001SX?tmx50 kirjoitti:No eipä ollut WIS:istä mulle hyötyä. En varmaan osaa käyttää tai jotain... Asentu ihan ok ja käynnistyy, mutta kun haen W221 teknisestä kirjallisuudesta vetokoukkujuttuja, ei tule mitään. W220:lle saan kolme jotain turhanpäiväistä dokumenttia, ei mitään asentamisesta sielläkään.
-Tomi
Mista löysit vetokoukun ja elektroniikan, nimitäin tarvisi samanlaisen S320cdi:hen eikä meinaa löytyä mistään.tmx50 kirjoitti:Moikka,
-Tomi
Kysymys ei ollut minulle mutta eikö noita Mersun koukkuja ja johtosarjoja kannata katsella Saksan eBaystä, vaihtoehtoja löytyy mieluummin liikaa kuin liian vähän.AT270 kirjoitti: Mista löysit vetokoukun ja elektroniikan, nimitäin tarvisi samanlaisen S320cdi:hen eikä meinaa löytyä mistään.