Näin kävi. Eli itse runkorakenteesta irrallinen a-pilarin koripaneeli irtosi ajon aikana niin että jäi vain alareunasta kiinni.
Olen nyt nopeasti vilkuillut tuota sen verran kuin uskallan taivuttaa ettei alareunakin napsahda irti ja näytti olevan jonkinlaisia ruuveja itse rungossa kiinni hitsattuna tms. kiinteästi ja tuossa paneelissa on väkästen/urien sisällä muovisen näköisiä vastakappaleita ruuveille. Vaikutti siltä että tuo yhdistelmä olisi yksinkertaisesti korkannut irti.
Onko jollakin toisella korinosat irtoilleet? Saakohan noita vastakappaleita jostain varaosana jos on siitä kiinni? Joudunko kylmästi repimään loputkin irti että näkee tuon rakenteen paremmin? Onko irrotukseen ihan oikea tekniikka vai yksinkertaisesti vedetään irti?
Niin ja yksi vaihtoehto on tietysti sotkea sinne jotain koriliimaa väliin mutta onko se nyt sitten hyvä ratkaisu.
Jos joku osaa neuvoa niin kiitos!
W208 A-pilarin koripaneeli irtosi yläreunasta
W208 A-pilarin koripaneeli irtosi yläreunasta
w208 CLK 320
Onko auto coupe vai cabriolet? Kyllä EPC näyttää useamman kiinnikkeen erillisenä varaosana ja hinnastokin ne tunnistaa joten ihme olisi jos ei oikeasta kaupasta noita kiinnikkeitä saa erikseen.Rankkuri kirjoitti:Kiinnikkeitä ei myydä sellaisenaan vaan olisi pitänyt ostaa koko paketti koripaneeleineen ja olisi maksanut jonkun matkaa yli satasen. Pursotin sitten liimatiivistemassaa väliin.
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m ... f2f0fb8ea0
Coupe. Lahden Mega-autossa tutkittiin noita koneelta ja ihmeteltiin luonnossa paria kiinnikettä mitä se tarjosi mutta olivat ihan erinäköisiä palikoita.DBFI kirjoitti:Onko auto coupe vai cabriolet? Kyllä EPC näyttää useamman kiinnikkeen erillisenä varaosana ja hinnastokin ne tunnistaa joten ihme olisi jos ei oikeasta kaupasta noita kiinnikkeitä saa erikseen.
w208 CLK 320