W203 veto häipyy välillä
W203 veto häipyy välillä
Mikähän mahtaa vaivata? Jos esim. liikenneympyrään tullessa vaikkapa kolmosvaihteella hiljennän moottorijarrutuksella, tuonne kolmenkympin pintaan, ja sen jälkeen lähden kiihdyttämään, niin eipä vaan kiihdy. Hyvin hitaasti jos ollenkaan nopeus nousee. Välillä ei taas mitään ongelmia. Joskus jo moottorijarrutuksen aikana alkaa nykimään. Tekee samaa joka vaihteella. jos polkasen kytkimen pohjaan, niin auto käy aina todella nätisti tyhjäkäyntiä. saattaa vaihdella kilometrinkin aikana vedottomuudesta ihan hyvään kiihtyvyyteen. voiko polttoainesuodatin tehdä tuollaista? Pintakaasulla, ja tasaisella ajolla ei mitään ongelmia. on muutaman päivän sisällä mielestäni pahentunut aika lailla. on pikkusen ikävä vaiva,kun ylöjärvellä on noita ympyröitä seittemän muutaman sadan metrin väleillä.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Ilmeisesti manuaali 
bensa vai diiseli
muilla vaihteilla mitään
vikakoodin luvulla *:rila kannatta aloitta varsinki jos mitään ei
näy

bensa vai diiseli

muilla vaihteilla mitään

vikakoodin luvulla *:rila kannatta aloitta varsinki jos mitään ei
näy
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

W203 veto häipyy välillä
Juu, dieseli on, ja manuaali, ja kaikilla vaihteilla tekee. vuosimalli on 06, jos sillä on mitään merkitystä. Kuinkas tuo vikakoodin luku tapahtuu? onnistuuko itse tehden? aikaisemmin kun ollut volvoja, joista pystynyt moottoritilasta lukemaan.tuossa kun on se valtava muovisuoja koneen päällä, enkä tiedä kuinka se lähtee pois, että näkis sinne alle. Niin, ja malli on 200Cdi.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
06 mallissa tasi olla jo sellanen suoja että ei tarvitse kuin nostaa
niin lähtee(tapeilla kumeissa kiinni)
Koodin lukua varten on auton sisällä tepselin reikä siinä kone pellin avaus kahvan
lähellä (suoja luukun alla)
koodit voi lukasta itse mutta siihen tarvii jonkin laitten(ei onnistu vilahduksia laskemalla niin kuin joissain vanhemmisa autoissa) mieluiten *:rin
se kun on oikeestaan ainut mikä lukee sieltä kaikki oikeen
niin lähtee(tapeilla kumeissa kiinni)
Koodin lukua varten on auton sisällä tepselin reikä siinä kone pellin avaus kahvan
lähellä (suoja luukun alla)
koodit voi lukasta itse mutta siihen tarvii jonkin laitten(ei onnistu vilahduksia laskemalla niin kuin joissain vanhemmisa autoissa) mieluiten *:rin
se kun on oikeestaan ainut mikä lukee sieltä kaikki oikeen
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

W203 veto häipyy välillä
Eipä auttanut suodattimen vaihto, tuntuu vaan että saa tarttailla aika pitkään. Onkohan Tampereella sellaista paikkaa, jossa tuon vikakoodin voisi lukasta suhteellisen halvalla? Onko kellään tietoo?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W203 veto häipyy välillä
Pari päivää sitten oli ~40km näsinneulastajannemer kirjoitti:Eipä auttanut suodattimen vaihto, tuntuu vaan että saa tarttailla aika pitkään. Onkohan Tampereella sellaista paikkaa, jossa tuon vikakoodin voisi lukasta suhteellisen halvalla? Onko kellään tietoo?
nyt ei tietoa
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

W203 veto häipyy välillä
Justiinsa. On se vaan omituinen, tänään aamulla 25 kilometriä, eikä mitään oireita, ja päivällä taas oli niin tahmeeta että. Ajoin kakkosella pintakaasulla aika hiljasta vauhtia, niin sehän perhana alkaa nykiin. Meno on samanlaista kun joskus oli kaasarivehkeessä roska. ota tosta sitten selvää.
Nyt täytyy taas palata, ettei totuus unohdu. Joskus myös vaihtaessa, kun nostaa kytkimen, niin auto melkein kuin jarruttaa, ennenkuin ehtii kaasua painaa. Eikä heti kyllä reagoi siihenkään. Näin kävi myös tänään. Voiko suuttimien kunto vaikuttaa tällaiseen? Tai polttoainepumppu? Jotenkin vaan tuntuu kummalliselta diesel autossa tommonen. Tuossa aikaisempia kirjoituksia kattellessa oon huomannut, ettei nuo laiskuuteen liittyvät ongelmat välttämättä edes näy vikakoodeissa. Onko noin?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Joo kyllä se on niin että ei välttämättä näy koodeissa
(mittaus arvoja tarkkailemalla näkyy usein selaisia juttuja)
raajoja ei ole vielä ylitetty/alitettu niin paljon
että koodia tallentuu...
(mittaus arvoja tarkkailemalla näkyy usein selaisia juttuja)
raajoja ei ole vielä ylitetty/alitettu niin paljon
että koodia tallentuu...
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Ottiatuota, vaiva on vaan sikäli ikävä, että lähimmälle pysäkille on neljä kilometriä, ja alkaa pikkuisen kylmimään tuo juttu. Nyt täytyisi olla joku, joka tuntee tuon ruiskupuolen sielunelämän. Ihmetyttää vaan se, että miksi tyhjäkäynti on koko ajan todella tasaista, mutta kun lähtee liikkeelle ja antaa vähän kaasua, niin meinaa sammua. On muuten sammunutkin. Joskus ennen ei dieseleitä saanut millään sammumaan, vaikka olis halunnutkin.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Tyhjä käynnillä poltoaineen paine vielä pysyy just just
annetuissa rajoissa, heti kun pikusen tulee kuormaa
railipaine romahtaa, suutin vuotaa, railipaineen sädin
suurpaine pumpumpun siäinen vuoto, mahdolisia Syitä on
monia(polto aine puoli)
annetuissa rajoissa, heti kun pikusen tulee kuormaa
railipaine romahtaa, suutin vuotaa, railipaineen sädin
suurpaine pumpumpun siäinen vuoto, mahdolisia Syitä on
monia(polto aine puoli)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Joo, niinhän noita voi olla. Mutta toisaalta, eiks kumminkin oireiden pitäis olla jatkuvia, jos vika on pumpun tai suuttimen vuoto? Se toisaikaisuus ihmetyttää. Naftasuodatin, samoin kuin ilmansuodatin taisivat olla alkuperäisiä, naftansuodatin varmasti oli. Autolla on kumminkin ajettu jo 190000km. Luulis että menee jo kaikenlaista p**kaa suuttimille ym. En tiedä, villi veikkaus...
No niin. Nyt se on muuttanut taktiikkaa, eli moottorijarrutuksesta lähtee yleensä ihan hyvin kiihtymään, mutta jos painaa kytkintä, niin jo on laiskaa. Käännyin eräälle pihatielle loivaan ylämäkeen, ja ennen kääntymistä painoin hetken aikaa kytkintä, ja siittä kakkosella mäkeen, niin hyvä kun jaksoi mennä. Meinas ruveta hävettään. Olis kyllä varmaan tarpeellista kumminkin jossain nuo vikakoodit lukasta, ei ilmeisesti taida Tampere-Ylöjärvi akselilla kellään olla kunnollista laitetta? Alkaa siihen malliin pänniä, että kohta vaihtuu merkki.
- turpomersu
- Sisäänajossa
- Viestit: 38
- Liittynyt: To 08.06.2006 11:27
- Paikkakunta: Espoo
Vaihtoehtoja
1 ilmamassamittari
2. alipaineventtiili egr tai turbon hukkaportti (onkos turbovehje)
3. vuotoa ahtopuolen putkissa
4 jokin muu, joka aiheuttaa vikatilan ja rajoittaa tehoa
itellä vastaava ongelma. Muut vaihtoehdot jo tutkittu paitsi tuo ensimmäinen. Se selviää kohta kun tulee uusi ilmamassamittari. (ei Vehosta maksaa siellä pirusti)
1 ilmamassamittari
2. alipaineventtiili egr tai turbon hukkaportti (onkos turbovehje)
3. vuotoa ahtopuolen putkissa
4 jokin muu, joka aiheuttaa vikatilan ja rajoittaa tehoa
itellä vastaava ongelma. Muut vaihtoehdot jo tutkittu paitsi tuo ensimmäinen. Se selviää kohta kun tulee uusi ilmamassamittari. (ei Vehosta maksaa siellä pirusti)
Kyllä maalla on mukavaa!
W210 E 290 TD
W210 E 290 TD
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Joo koodit kaannatta lukea niin ei tarvii niin paljoa taistellajannemer kirjoitti: Olis kyllä varmaan tarpeellista kumminkin jossain nuo vikakoodit lukasta, ei ilmeisesti taida Tampere-Ylöjärvi akselilla kellään olla kunnollista laitetta? Alkaa siihen malliin pänniä, että kohta vaihtuu merkki.
taalta pain loytyy jos ajelet kulmilla
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Joo turbohan tuo. Itselläni työautossa ahtopuolen putki alkoi vuotamaan, ja sen suhinan kuuli kyllä sisälle aika selvästi. Kerroppa, kun oot massa-anturin vaihtanu, kuinka kävi. Duoda duoda, missäs päin pitäis liikkua etelä suomessa, että osuis cdi:n kanssa samoille kulmille? Sunnuntaina pitäis lähtee Lahteen koiranäyttelyyn, mutta tuskin siellä päin liikut (meinaan mun tuurilla) Paljonkohan toi koodin luku mahtaa liikkeessä maksaa? Vähän arveluttaa se Lahden reissu...
- turpomersu
- Sisäänajossa
- Viestit: 38
- Liittynyt: To 08.06.2006 11:27
- Paikkakunta: Espoo
Tänään tuli postissa ebaystä ostettu ilmamassamittarin anturi. Vaihto oli helppo tehdä heti parkkipaikalla. Tuntuisi että toimii. Ihan varmaksi ei voi vielä sanoa korjaantuiko lopullisesti. Muutama sata kilometriä pitää ajaa.
Ve***:lla uusi MAF olisi maksanut 650 € (sama mittari kuin S600:ssa, vaikuttanee hintaan). Lupasivat 550 € kun oli valmiina hyllysssä. En antanut vaihtaa. Pyysin nimittäin etujousien vaihdon yhteydessä tutkimaan vikatilan syytä ja erityisesti johtuisiko ahtopuolen vuodosta. Lukivat vikakoodit ja päättelivät että syynä oli MAF. Vikakoodien luku ei maksanut yllättäen kuin kolmekymppiä.
Selaimen suosikkeihin on kertynyt useampi MAF:eja myyvä nettikauppaa Suomesta, Usa:sta, Englannista, Saksasta, Espanjasta ja Kiinasta. Tämä jonka asensin paikalleen maksoi postikuluineen alle 50 € Varastotilanteen epävarmuuden vuoksi tilasin Kiinastakin yhden, sekin alle 50 €. Taitaa jäädä varalle. Nettikaupankäynnin varalle kannatta perustaa PayPaliin tili. Ilman sitä ei tule muuten mitään.
Ilmamassamittareita tai niiden antureita löytyy
http://stores.ebay.com/About-Auto-Parts ... ec0Q2em322
http://stores.ebay.com.sg/Ogin-inc
http://stores.ebay.co.uk/CAR-AND-VAN-PARTS-UK
http://www.maf-shop.com/index.php/cat/c ... -Benz.html
http://www.aliexpress.com/store/301124
ja tietysti KL-varaosat ja Merteil
Ve***:lla uusi MAF olisi maksanut 650 € (sama mittari kuin S600:ssa, vaikuttanee hintaan). Lupasivat 550 € kun oli valmiina hyllysssä. En antanut vaihtaa. Pyysin nimittäin etujousien vaihdon yhteydessä tutkimaan vikatilan syytä ja erityisesti johtuisiko ahtopuolen vuodosta. Lukivat vikakoodit ja päättelivät että syynä oli MAF. Vikakoodien luku ei maksanut yllättäen kuin kolmekymppiä.
Selaimen suosikkeihin on kertynyt useampi MAF:eja myyvä nettikauppaa Suomesta, Usa:sta, Englannista, Saksasta, Espanjasta ja Kiinasta. Tämä jonka asensin paikalleen maksoi postikuluineen alle 50 € Varastotilanteen epävarmuuden vuoksi tilasin Kiinastakin yhden, sekin alle 50 €. Taitaa jäädä varalle. Nettikaupankäynnin varalle kannatta perustaa PayPaliin tili. Ilman sitä ei tule muuten mitään.
Ilmamassamittareita tai niiden antureita löytyy
http://stores.ebay.com/About-Auto-Parts ... ec0Q2em322
http://stores.ebay.com.sg/Ogin-inc
http://stores.ebay.co.uk/CAR-AND-VAN-PARTS-UK
http://www.maf-shop.com/index.php/cat/c ... -Benz.html
http://www.aliexpress.com/store/301124
ja tietysti KL-varaosat ja Merteil
Kyllä maalla on mukavaa!
W210 E 290 TD
W210 E 290 TD
Nonni sano. Tuli käytettyä auto veholla vikakoodi luvussa, eikä mitään löytyny. Auto tosin jatkaa samaa totuttua toimintaa, ja varsinkin ohitukset alkaa oleen aika jänniä, kun ei voi olla varma että vastaako heti kaasuun vai ei. Lueskelin tuolta ykkös sivulta suuttimien vuodosta, oliskoos sellainen näkyny testissä? Revi tästä ny sitte huumoria. Nih.
- turpomersu
- Sisäänajossa
- Viestit: 38
- Liittynyt: To 08.06.2006 11:27
- Paikkakunta: Espoo
Oliskos tuo sopiva ilmamassamittari? Kustannus ei ole vallan mahdoton n. 75€. Jos vaikka kokeilis. Löytyiskö foorumilta muita ehdotuksia ?
http://cgi.ebay.com.sg/MERCEDES-W203-W2 ... i%C3%A8ces
http://cgi.ebay.com.sg/MERCEDES-W203-W2 ... i%C3%A8ces
Kyllä maalla on mukavaa!
W210 E 290 TD
W210 E 290 TD
onkos tässä kytkin polkimessa sähkökytkin joka haistaa että poljin on ylhäällä ja onko se sähkökytkin kunnossa ?jannemer kirjoitti:Ei todellakaan ole pahan hintainen. Onko muuten itselläs auttanut vaihto? Täytyy palata asian tiimoilta, jos ei parempia ideoita tule. Sehän voi olla vielä niin lievänä, ettei testissä näy. Niinkuin 200cdi aikaisemmin mainitsi. Odottavalla kannalla ollaan...
toimiiko vakionopeussäädin silloin kun vika on päällä ?
Vakionopeuden säädin tosiaan kyllä toimii koko ajan, mutta tuosta kytkimen kytkimestä en osaa sanoa. Kävin peilillä kurkkaamassa poljinta, ja ei siellä oikein muuta näkynyt, kuin vaijeri joka tulee jonkunlaiseen putkeen jonka pituus n.10cm. Loppuosassa pedaalia ei näkynyt ainakaan mitään katkaisijaa, ellei sitten ylhäällä suojamuovin alla ole. Niin, ja onhan siinä vielä jousi kyljessä. Missä päin katkaisija sijaitsee?
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Joo, pientä päivitystä. Nyt se on pari kertaa "lyönyt tyhjää" kun oon vaihtanut vaihdetta ja nostanut kytkimen. Siis siinä vaiheessa, kun annetaan kaasua. Tänään se ykkösellä kaupan pihassa ajaessa, siis ihan pinta kaasulla, ikään kuin hyyty välillä. Siis oli kuin olis välillä nostanut jalkaa kaasulta.
Tässä välillä se pelasi monta päivää ihan moitteettomasti. Sitten toinen juttu, yli kaks kymmentä vuotta bensa autojen, pääasiassa volvojen kanssa pelanneena en ole törmännyt rail pumppuun. Sivistäkää tyhmää, onko sama kuin korkeapaine pumppu, ja onko tankissa vai pohjassa vai missä? Jokohan tää yhdelle sunnuntaille piisaa.

- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
On korkea painepumppu, löytyy moottorin etupäästä "lähtee metalli putkijannemer kirjoitti:Sitten toinen juttu, yli kaks kymmentä vuotta bensa autojen, pääasiassa volvojen kanssa pelanneena en ole törmännyt rail pumppuun. Sivistäkää tyhmää, onko sama kuin korkeapaine pumppu, ja onko tankissa vai pohjassa vai missä? Jokohan tää yhdelle sunnuntaille piisaa.
railtukille mistä menee putket suutimille"
Kannattaa katela pakoputken liitokset näkyykö ulos tulluta mustaa,
paikallan polkasta kaasua ja joku samalla kuuntelemaan suhinoita kone huoneen puolelle,
testissä ei löytynyt mitään koodia?
oliko arvot ajon aikan *:rila testatessa kunnossa?
jarruvalon katkisia ja kytkimen katkisia myös tarkastaa
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Okei. Veholla otettiin vikatesti, jossa ei löytynyt mitään. En tiä, millä ne testas, ja epäilen ettei ajossa. Täytys kyllä jossain päästä sen starin testiin, niin paljon oon siitä lukenu. Mutta mistäs muuten löytyy? Toi kytkimen katkaisija, missä se on? Tossa aikaisemmin sitä jo kyselin, kun en sitä oikein peilin avulla löytäny. Nuo pakopuolen vuodot on ollut ittelläkin mielessä, täytyy alkaa syynään jälkiä. Kiitos taas cdi.