vais niin. vai ihan KORREKIA. siltä tuo ei näytä. päätty muuten tupakkilakkokin tänään... olihan tuo PÄIVÄLLEEN 4kk pitkä. btw. takuuhan on vissiin 6kk... tänään on auton ostosta tasan 6kk ja 2pv...kttopar kirjoitti:Mersuissa käytetään sinivihreää KORREK jäähdytinnestettä.
Varsinaista takuuta käytetyissä ei likikään aina ole, mutta liikkeen virhevastuu on mainitsemasi 6kk...Syprus kirjoitti:btw. takuuhan on vissiin 6kk...
"Parempaa"Kettunen111 kirjoitti:OT OT Miks minun M102 on sitte keittäny 2krt kiitos viallisen puhaltimen ja vieläki pelaa plus pakokaasu arvot normaalit ja sielä o sitä Punasta parempaa/kalliimpaa litkua. Korrekia kylläkin.kttopar kirjoitti:Mersuissa käytetään sinivihreää KORREK jäähdytinnestettä.
jep, mutta ainakin sillä nesteen vaihtamisella voidaan prosessia hidastaa...veskola kirjoitti:Sopivia metalleja kun on sotkettu tarpeeksi keskenään niin ei auta edes nesteen vaihtaminen. Ruostuminen / metallin totaalinen häviäminen on taattu.
Minun mielestä kannattaisi nyt sopivaan aikaan ja sopivalla korjaajalla alkaa korjaaman sitä...mutta se on vain minun mielipideNach kirjoitti:Itselläni W210 tulee reilusti mustaa öljyä paisuntasäiliöön, mutta ei mitään muita oireita. Tämä vika ollut nyt noin 25 000km.
Saa olla puolestani niin kauan, kunnes muita merkkejä kannentiivisteestä ilmenee.
Auto alkaa jo muutenkin olemaan paalikunnossa, joten ajetaan niin kauan kuin kulkee ja sitten mietittään, paalataanko vai korjataanko.veskola kirjoitti:Minun mielestä kannattaisi nyt sopivaan aikaan ja sopivalla korjaajalla alkaa korjaaman sitä...mutta se on vain minun mielipideNach kirjoitti:Itselläni W210 tulee reilusti mustaa öljyä paisuntasäiliöön, mutta ei mitään muita oireita. Tämä vika ollut nyt noin 25 000km.
Saa olla puolestani niin kauan, kunnes muita merkkejä kannentiivisteestä ilmenee.
ei kannata kyllä enää luottaa tuohon tietoon... ainakaan ihan sokeasti...kttopar kirjoitti:Mersuissa vaihdetaan jäähdytinnesteet 15 vuoden välein.
Tämä tieto on peräisin huoltokirjasta. ( w211 -03 270 CDI )