W124 300-24 HC-arvot liikaa
W124 300-24 HC-arvot liikaa
Oli Hc-arvot liian korkeat : tyhjäkäynti 219 ja yli 2000r 167. Testin alussa molemmat arvot oli vain vähän yli sadan. mistäs moinen nousu johtuu ja voiko mistään säätää/korjata sitä? Vai onko katalysaattori sökö niinkuin eräässä palstan toisessa tapauksessa?
Hyvin yleinen syy on sytyspuolella, katti harvoin hajoaa, eli jakan-kansi, pyörijä, tulpat, ja tulpanjohdot uusiksi, niin kappas vaan, HC on kunnossa
nm. kokemusta on..tuosta moottorista.

-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Kolmena vuotena peräkkäin takunnut tuon samaisen arvon kanssa. Ekan vuoden jälkeen vein pajalle jakajankannen vaihtoon ja nippanappa saatiin luvalliset paperit. Seuraavina vuosina ajanut mahdollisimman pienellä vaihteella ja suurilla kierroksilla katsastuskonttorille, että katti on valmiiksi lämmin inssiä varten. Jos ajat pääasiassa lyhyitä matkoja, niin todennäköisesti joudut tappelemaan kyseisen arvon kanssa vuosittain. Paljonko arvot oli uusinta näytössä? Oliko juuri ja juuri alle 100?
MB 300 CE 24V -92
MB pystäri 250 -69 (museoautoprojekti)
Lisäksi käyttöautoina japanialaisia.
MB pystäri 250 -69 (museoautoprojekti)
Lisäksi käyttöautoina japanialaisia.
T.Soprano kirjoitti:Kolmena vuotena peräkkäin takunnut tuon samaisen arvon kanssa. Ekan vuoden jälkeen vein pajalle jakajankannen vaihtoon ja nippanappa saatiin luvalliset paperit. Seuraavina vuosina ajanut mahdollisimman pienellä vaihteella ja suurilla kierroksilla katsastuskonttorille, että katti on valmiiksi lämmin inssiä varten. Jos ajat pääasiassa lyhyitä matkoja, niin todennäköisesti joudut tappelemaan kyseisen arvon kanssa vuosittain. Paljonko arvot oli uusinta näytössä? Oliko juuri ja juuri alle 100?
Joo ajoin kans kolmosella konttorille.
arvot oli 17 ja 19 eli aika hyvin alle...