w 203 vikalista kasvaa... C200 Kompressor vm. -00 aj. 90 tkm
- polttoainemittari putoaa pian tankkauksen jälkeen (muutama kymmenen kilometriä) näyttämään nollaa tai lähes nollaa. Onko tuttu vaiva näin uudessa, mitä kannattaa tehdä?
- 60 tkm vaihdettiin kulj. puoleinen lasin nostimen moottori, ei mennyt takuuseen koska auto yli kaksi vuotta vanha
- 65 tkm ja 80 tkm vaihdettiin molemmat elektroniset avaimet, eivät suostunet enää toimimaan, ei takuuseen
- 86 tkm vaihdettiin happi-analysaattori?, moottorihäiriön merkkivalo syttyi ja tästä löytyi vika (re takuuseen) voiko vaikuttaa katalysaattoriin siten että hajoittaisi myös sen?
Olenko saanut vaan maanantai yksilön vai onko Mersun laatu tosiaan pudonnut näin paljon. Aiemmat Mersut 230E ja 300E ovat olleet mainioita pelejä, tämäkin on hieno ajettava mutta nyt alkaa olla merkin vaihto edessä...
Polttoainemittari ja muita sähkö?vikoja LIIKAA...
Ja jos japsiin vaihtaa niin sekin voi olla englantilainen ja boschin sähköilläviossi00 kirjoitti:Joo... Kyllähän niissä vikaa on joissain ykslöissä aika paljon. Mutta merkkiä vaihtamalla se ei kummene, ellet vaihda japsiin, sillä pahin vikariski on Boschin sähkölaitteet, joilla ei tänäpäivänä ole laadun kanssa mitään tekemistä.

Joku mersupurkaamo??
Re: Polttoainemittari ja muita sähkö?vikoja LIIKAA...
Duunissa W202:n omistajalla oli samankaltaisia oireita. Vaihdettu polttoaineanturit 2kpl, ja lähti futaamaan.homeee kirjoitti:w 203 vikalista kasvaa... C200 Kompressor vm. -00 aj. 90 tkm
- polttoainemittari putoaa pian tankkauksen jälkeen (muutama kymmenen kilometriä) näyttämään nollaa tai lähes nollaa. Onko tuttu vaiva näin uudessa, mitä kannattaa tehdä?